Ueland Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Enig med Ueland. Skaff deg litt mer minne og fjern hele dritten. Da slipper du paging som bruker den trege disken din. 512 er dog litt lite å rasle med når du har xp innstallert hmmm... Hadde 128 MB RAM på den gamle med XP, jeg er jo himmelen nå, men dog så syns jeg fortsatt maskinen er treig! kjører nå med p4 2.8 @ 1024 MB 800mhz ram og det er livet var tregt med 512 så etter en oppgradering og reinstallering ble alt mye raskere. PoleCat: varmere og varmere Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Liker titte "framover" jeg Seriøst! Fortsatt ingen av de aktive i denne tråden som slår maskinen min?? Regnet med at dere i hw nettverket i alle fall hadde rå maskiner på linje med Magnus (DesertGlow) sin Heh Endret 8. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 PoleCat: varmere og varmere How to make me even hotter? Mission impossible? Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Liker titte "framover" jeg Seriøst! Fortsatt ingen av de aktive i denne tråden som slår maskinen min?? Regnet med at dere i hw nettverket i alle fall hadde rå maskiner på linje med Magnus (DesertGlow) sin Heh Tja... Du knekker meg på RAM, har ikke peiling på skjermkort, men mulig at jeg er et lite hakk foran deg der... Jeg har ikke annet lydkort enn det som er på hovedkortet, men ellers så knekker vel jeg deg... Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 How to make me even hotter? Mission impossible? Gaussian blur er din venn Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 joda enden, /me driver med photoshop, og har gjerne oppe et par tre sider i opera, samt winamp, X antall msn vinduer og litt sånn samtidig - skjelden over 400mb i rambruk... Alt går knirkefritt her! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 lol *tenke babethread* JEG SER COLDPLAY LIVE NU! WEE Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 PoleCat: varmere og varmere How to make me even hotter? Mission impossible? <bøllemode> Du som er så kreativ og lur burde jo ha lagt inn en skjult ilder inn i det hele som bare noen med skarpe øyer kunne se. </bøllemode> Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 PT, vi ligger likt på skjermkort, om jeg ikke er en halv snute forran deg msiden jeg har Hercules Men rammen min legger deg et godt stykke bak Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) <bøllemode>Du som er så kreativ og lur burde jo ha lagt inn en skjult ilder inn i det hele som bare noen med skarpe øyer kunne se. </bøllemode> At bare meg og deg ser det, er vel ikke nok. Nei, seriøst, noe gode forslag eller bør jeg bare forkaste den? EDIT: 1000 +1000 +1000 +1000 ------- 4K! Endret 8. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 PT, vi ligger likt på skjermkort, om jeg ikke er en halv snute forran deg msiden jeg har Hercules Men rammen min legger deg et godt stykke bak Men CPU'en min legger deg en hel hest bak Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Ikke når jeg har klokket min opp forbi din Det er det hele cluet ligger Endret 8. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 PT, vi ligger likt på skjermkort, om jeg ikke er en halv snute forran deg msiden jeg har Hercules Men rammen min legger deg et godt stykke bak Hercules 3D Prophet 9800 PRO :w000000000000t: ! Trist at hercules ikkje skal lage skjermkort lengre Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hercules 3D Prophet 9800 PRO :w000000000000t: ! Desidert det peneste kortet iallefall. Alt under 1gig ram er for tamminger. Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Ikke når jeg har klokket min opp forbi din Det er det hele cluet ligger Min er klokket til 3Ghz, og der idler den på under 40 grader. Kan klokke den langt oppover, men jeg ser ikke helt vitsen akkurat nå. Har bare klokket den for å småplage en kompis Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hercules 3D Prophet 9800 PRO :w000000000000t: ! Desidert det peneste kortet iallefall. Alt under 1gig ram er for tamminger. Alt under 19" er iallefall for pingler! Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Ikke når jeg har klokket min opp forbi din Det er det hele cluet ligger Min er klokket til 3Ghz, og der idler den på under 40 grader. Kan klokke den langt oppover, men jeg ser ikke helt vitsen akkurat nå. Har bare klokket den for å småplage en kompis 2,98GHz, noe som sender ram ytelsen min i været *klokke opp til litt over 3 bare for å erte* Arve: 19"? Tenker vi sier 20" best i LCD testen jeg Endret 8. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Ikke når jeg har klokket min opp forbi din Det er det hele cluet ligger Min er klokket til 3Ghz, og der idler den på under 40 grader. Kan klokke den langt oppover, men jeg ser ikke helt vitsen akkurat nå. Har bare klokket den for å småplage en kompis Har du testa den i prime 95? Torture test i mindre enn 31 timer er for pingler... Sikker på at min XP2500+@ 2250mhz knuser din Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) *klokke opp til litt over 3 bare for å erte* *klokke til 3.5 * Men ikke right nuh... Endret 8. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå