Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som er rå på statistikk her?

Driver å lager en webapplikasjon i hovedprosjekt der vi skal selge digitale content og de skal kunne lastes ned via nettet.

Vi har valgt å ha en random ordreid og ordrelinje id kombinert med brukerid for å hente ned bildet, altså:

/orderid/lineid/userid/
/153/548/485

Noen som kan få satt opp en formel på sjansen på å gjette seg til et bilde med antall ordre, linjer og brukere som parametere? :wee: hadde vært gennialt å ha!

Lenke til kommentar

Faren min er forsker, spør han. :p

Jeg skjønner ikke helt hva du mener, er det bare jeg som er treig eller kan du forklare det nærmere?

sparks: På linje 15 har du en divisjon med ID "text_c", og bruker den samme divisjonen med samme ID på linje 23. Skal en divisjon brukes flere sider skal det gjøres med en klasse, ID er kun for unike divisjoner. Du visste det sikkert fra før, men jeg måtte bare påpeke det. :p

Er ikke ~400 piksler i bredden litt vel smalt? Smale sider kan være stilige, men det får da være grenser.

Lenke til kommentar

Dahl: Det er nok drøssevis av ting som burde endres på kodemessig, og den er langt ifra størrelsesriktig ferdig. Var rett og slett litt arbeid for å få ut noe av inspirasjonen jeg hadde fått nylig.

Men takk uansett, alltid greit å få tilbakemelding :)

Lenke til kommentar
Kom meg ikke opp før halv ti i dag jeg, til tross for vekkeklokke på 0630, og gjentatte ring før jeg klarte å dra meg opp av senga :p

8466751[/snapback]

Du slo ikke meg i går. Skulle egentlig ikke opp før halv ti, men greide alikevel å forsåve meg til halv tolv. Og det verste var at da la jeg meg klokken eleve dagen før.

Lenke til kommentar

Fyfaens hestekuk så billettservice suger. Her har jeg kjøpt billett, og venter på den i posten. Pengene er dratt fra konto, men når jeg logger inn i dag står det "Avbestilt". Så jeg må ringe kundeservicetelefonen, som sikkert er gratis :)

Å sende inn via kontaktformen dems stoler jeg ikke på, da jeg blir directa til en side det står "billettservice" på i 12px times new roman. Veldige lite forsikring om at meldingen min kom fra.

Endret av Lovskogen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...