Jesper Karsrud Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Ikke Luuvzilla altså? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hm, er det flere her inne som noen ganger har problemer med å komme til siste side i tråder, når et nytt innlegg havner der alene på toppen? Jeg må trykke meg en side tilbake, og først da ser jeg den nye siden i oversikten på toppen. Siste innlegg i trådoversikten fungerer heller ikke. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Tror det er noe galt med moderatorkontoene.. Aldri opplevd problemet selv Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Morroklumpen.. Neida, har opplevd dette en stund, og det er egentlig en ganske kjip bug. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Morroklumpen.. Neida, har opplevd dette en stund, og det er egentlig en ganske kjip bug. 8465544[/snapback] Edit: Bruk Opera :> Endret 24. april 2007 av dan1el Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hvorfor bytte nettleser når jeg, som også bruker Firefox, aldri har opplevd denne buggen? Tyder på noe annet enn nettleseren da Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Sugar in the moooooooooornin'! Cats can has grammar Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Sugar in the moooooooooornin'!Cats can has grammar 8465843[/snapback] Jeg trodde du manglet evnen til å stå opp før 8 på dagen jeg? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Har litt problemer med en definisjonsliste. Når ordene blir lange blir de ikke brutt opp over to linjer. Se på eksempelet mitt her Er det noe jeg overser her? Jeg har prøvd å sette max-with osv, men det har ingen virkning på det lange ordet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Du må vel bruke PHP (eller et annet språk) for å dele opp ord. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg trodde du manglet evnen til å stå opp før 8 på dagen jeg? 8465968[/snapback] Man sliter ikke med å stå opp hvis man ikke har sovet Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Personlig ble jeg sittende til over 3 inatt og leke med linux, så jeg var noe motvillig til å stå opp før nå.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Kom meg ikke opp før halv ti i dag jeg, til tross for vekkeklokke på 0630, og gjentatte ring før jeg klarte å dra meg opp av senga Lenke til kommentar
rønning Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Har litt problemer med en definisjonsliste. Når ordene blir lange blir de ikke brutt opp over to linjer. Se på eksempelet mitt her Er det noe jeg overser her? Jeg har prøvd å sette max-with osv, men det har ingen virkning på det lange ordet. 8466404[/snapback] Du må nok bruke serverside til det ja. f.eks: PHP: wordwrap() Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Har litt problemer med en definisjonsliste. Når ordene blir lange blir de ikke brutt opp over to linjer. Se på eksempelet mitt her Er det noe jeg overser her? Jeg har prøvd å sette max-with osv, men det har ingen virkning på det lange ordet. 8466404[/snapback] Du må nok bruke serverside til det ja. f.eks: PHP: wordwrap() 8466822[/snapback] Okei. Lurte på om det var en css egenskap jeg ikke visste om. Da får det bli serverside da. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Var borti det samme problemet for en stund siden, litt irriterende at det ikke kan gjøres med css Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Han antar vel at den ikke begynte på 0 cm, da. Noe som i og for seg ikke var så dumt tenkt, men han kompenserte alt for lite. 8464708[/snapback] Korrekt, korrekt. -- Problemet med lange ord eksisterer også her på forumet - lange brukernavn bryter designet. Finnes det noe planer for å implementere en slik funksjon i en fremtidig versjon av CSS? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 IE har vel en høyst proprietær egenskap med tilhørende verdi; word-wrap: break-word;, så det kan jo hende det kommer noen gode ideer til CSS3 derfra, og. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Prøvde å lage noe enkelt og inspirert av en del websider jeg har sett i det siste, men det ble et stort fail. Chekz it outz Kanskje en annen fargetemplate? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ja, fargene var nokså grelle, så det kan være verdt et forsøk ...så var det ikke sånn kjempeinteressant sånn ellers heller, mangler liksom litt her og der føler jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå