Equerm Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Bjørn: Coda var ikkje så fantastisk. Er litt småfeil enda, som f.eks. dårlig integrering med lokale servere. Da er liksom heile poenget borte for min del. 8460410[/snapback] Ah, har nettopp starta å teste det, synst det virka ganske greit til mitt bruk ihvertfall, dessuten så såg det fint ut også kan du kan legge til alle favorittsidene dine for å kjapt koble seg til, var derfor jeg likte det så godt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) For oss Mac brukereSyns dette programmet ser fantastisk ut 8459997[/snapback] Ja det så jo ihvertfall bra gjennomført ut EDIT: Kongrats, Hein. Endret 24. april 2007 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg prøvde Coda tidligere i dag, men jeg liker TextMate bedre. Gratulerer, herr Berg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Noen som kan anbefale et godt GUI texteditorprogram til linux? Bruker Bluefish nå, men er ikke i nærheten av fornøyd med highlightingen. (og jeg venter litt med å sette meg inni vi/emacs..) Viktige funksjoner for meg: - støtte for tabs - syntax highlighting som ikke feiler - kan være greit med en filebrowser innebygget i programmet. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Noen som kan anbefale et godt GUI texteditorprogram til linux? Bruker Bluefish nå, men er ikke i nærheten av fornøyd med highlightingen. (og jeg venter litt med å sette meg inni vi/emacs..) Viktige funksjoner for meg: - støtte for tabs - syntax highlighting som ikke feiler - kan være greit med en filebrowser innebygget i programmet. 8460646[/snapback] Om du vil ha en god, men tung editor er Zend Studio tingen. Om du bare skal ha en lett editor, er standard teksteditor i Ubuntu veldig grei (gEdit). Støtter tabs, har grei syntax hl og har filebrowser innebygget (som plugins, aktiveres i innstillingene). Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 gEdit slet litt med at den ikke ville lagre til filer over SSH/SSHFS, selv om rettighetene tilsa at det var greit, og at den var med i keyringen.. Men tror jeg skal gi det en sjangse til, da ulogisk syntax highlight er helt grusomt! Takk for tips Vil prøve å holde det lettvekterstadiet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (...) da ulogisk syntax highlight er helt grusomt! Hva legger du i 'ulogisk'? Hva er logisk syntax HL, og hva gjør den logisk? Takk til alle gratulanter, forresten. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg bruker somregel Kate som editor, men tenkte å prøve meg på ubuntu nå. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (...) da ulogisk syntax highlight er helt grusomt! Hva legger du i 'ulogisk'? Hva er logisk syntax HL, og hva gjør den logisk? Takk til alle gratulanter, forresten. 8460762[/snapback] Det kan være ting som f.eks: <li class="foo"> <a href="http://url.no">goatse.cx</a> </li> tror dette eksempelet viser min frustrasjon ganske greit. ---- Gratulerer med moderatorjobben, forresten. Tipper epenisen gjør det vanskelig for deg å bevege deg rundt blandt vanlige folk Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Det kan være ting som f.eks:eksempel... Aha, da er vi mer med. Men det har jo ikke med fargeskjemaet i seg selv å gjøre, men 'fargeleggeren' som ikke får med seg hermetegn osv. Så dårlig ut... Og angående bevegeligheten min ute blant vanlige folk; det er vel helst penisen min som gjør det vanskelig. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Wtf, har Hein blitt brukermoderator? 8459470[/snapback] Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Haha, jeg har på følelsen at Hein kommer til å bli fryst ut av kafeen den nærmeste tiden.Da ser man hvor gode venner man har. 8460276[/snapback] A true friend is one who stabs you in the front. Oscar Wilde Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 A true friend is one who stabs you in the front.Oscar Wilde 8461248[/snapback] En venn er en som låner spill og cder av deg, og leverer de tilbake etter avtalt tid. En bestevenn er en som låner spill og cder av deg og beholder dem til du glemmer det. En venn sier at du er fin på håret når du har klipt deg. En bestevenn sier at du er dritstygg og burde gå med lue de neste ukene Etc. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Blablabla... 8461499[/snapback] Oscar Wilde eier deg, Daniel. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Oscar Wilde eier deg, Daniel. 8461525[/snapback] Ikke så rart siden: Oscar Fingal O'Flahertie Wills Wilde (October 16, 1854 – November 30, 1900) was an Irish playwright, novelist, poet, and short story writer. Known for his barbed wit, he was one of the most successful playwrights of late Victorian London, and one of the greatest celebrities of his day. :< Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Grattis Hein! Nå passer det bra å påpeke en av kafeens uskrevne regler: Alder > antall innlegg > brukerstatus © Marvil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Haha, bra.. http://hest' target='_blank'> Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Generell besthet > * Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Haha, spammen når nye høyder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Subject: Traffic statistics November 1972. From: "metin Barrientos" <[email protected]> Date: Tue, April 24, 2007 1:12 am To: [email protected] How come you're an actor, Lionel. Adds the contents of a byte array to the response and specifies the number of bytes to send. She could speak any name in those meetings--a king's--and know that name belonged to the dead. I personally finished off two like you. The Brits, aping the Royal Dutch Shell Company, too, legalize their touch on the Persian oil. A large number of them live in resplendent luxury and comfort or in conditions of social harmony alien to four fifths of the world. Windows which are hidden or have a parent don't show in the task bar. Mightn't we examine society, sir, with a wholly novel precision and intensity. All user interface elements reside in this frame. This was a run of eight or nine miles. The device driver file has all the details about whether the device is a character mode or block mode device. Best fuck I ever had. The intermediate language produced by the Manchester SISAL compiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå