Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Bjørn: Coda var ikkje fantastisk. Er litt småfeil enda, som f.eks. dårlig integrering med lokale servere. Da er liksom heile poenget borte for min del. :)

8460410[/snapback]

Ah, har nettopp starta å teste det, synst det virka ganske greit til mitt bruk ihvertfall, dessuten så såg det fint ut også kan du kan legge til alle favorittsidene dine for å kjapt koble seg til, var derfor jeg likte det så godt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som kan anbefale et godt GUI texteditorprogram til linux? Bruker Bluefish nå, men er ikke i nærheten av fornøyd med highlightingen. (og jeg venter litt med å sette meg inni vi/emacs..)

Viktige funksjoner for meg:

- støtte for tabs

- syntax highlighting som ikke feiler

- kan være greit med en filebrowser innebygget i programmet.

Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale et godt GUI texteditorprogram til linux? Bruker Bluefish nå, men er ikke i nærheten av fornøyd med highlightingen. (og jeg venter litt med å sette meg inni vi/emacs..)

Viktige funksjoner for meg:

- støtte for tabs

- syntax highlighting som ikke feiler

- kan være greit med en filebrowser innebygget i programmet.

8460646[/snapback]

Om du vil ha en god, men tung editor er Zend Studio tingen. Om du bare skal ha en lett editor, er standard teksteditor i Ubuntu veldig grei (gEdit). Støtter tabs, har grei syntax hl og har filebrowser innebygget (som plugins, aktiveres i innstillingene). :)

Lenke til kommentar

gEdit slet litt med at den ikke ville lagre til filer over SSH/SSHFS, selv om rettighetene tilsa at det var greit, og at den var med i keyringen.. Men tror jeg skal gi det en sjangse til, da ulogisk syntax highlight er helt grusomt!

Takk for tips :) Vil prøve å holde det lettvekterstadiet.

Lenke til kommentar
(...) da ulogisk syntax highlight er helt grusomt!

Hva legger du i 'ulogisk'? Hva er logisk syntax HL, og hva gjør den logisk?:p

Takk til alle gratulanter, forresten. :)

8460762[/snapback]

Det kan være ting som f.eks:

<li class="foo">

<a href="http://url.no">goatse.cx</a>

</li>

tror dette eksempelet viser min frustrasjon ganske greit.

----

Gratulerer med moderatorjobben, forresten. Tipper epenisen gjør det vanskelig for deg å bevege deg rundt blandt vanlige folk :p

Lenke til kommentar
Det kan være ting som f.eks:eksempel...
Aha, da er vi mer med. Men det har jo ikke med fargeskjemaet i seg selv å gjøre, men 'fargeleggeren' som ikke får med seg hermetegn osv. Så dårlig ut...

Og angående bevegeligheten min ute blant vanlige folk; det er vel helst penisen min som gjør det vanskelig. :p

Lenke til kommentar
A true friend is one who stabs you in the front.

Oscar Wilde

8461248[/snapback]

En venn er en som låner spill og cder av deg, og leverer de tilbake etter avtalt tid.

En bestevenn er en som låner spill og cder av deg og beholder dem til du glemmer det.

En venn sier at du er fin på håret når du har klipt deg.

En bestevenn sier at du er dritstygg og burde gå med lue de neste ukene

Etc.

Lenke til kommentar
Oscar Wilde eier deg, Daniel. :p

8461525[/snapback]

Ikke så rart siden:

Oscar Fingal O'Flahertie Wills Wilde (October 16, 1854 – November 30, 1900) was an Irish playwright, novelist, poet, and short story writer. Known for his barbed wit, he was one of the most successful playwrights of late Victorian London, and one of the greatest celebrities of his day.

:<

Lenke til kommentar

Haha, spammen når nye høyder:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Subject: Traffic statistics November 1972.

From: "metin Barrientos" <[email protected]>

Date: Tue, April 24, 2007 1:12 am

To: [email protected]

How come you're an actor, Lionel. Adds the contents of a byte array to the response

and specifies the number of bytes to send.

She could speak any name in those meetings--a king's--and know that name belonged to

the dead.

I personally finished off two like you.

The Brits, aping the Royal Dutch Shell Company, too, legalize their touch on the

Persian oil. A large number of them live in resplendent luxury and comfort or in

conditions of social harmony alien to four fifths of the world.

Windows which are hidden or have a parent don't show in the task bar.

Mightn't we examine society, sir, with a wholly novel precision and intensity.

All user interface elements reside in this frame.

This was a run of eight or nine miles.

The device driver file has all the details about whether the device is a character

mode or block mode device.

Best fuck I ever had. The intermediate language produced by the Manchester SISAL

compiler.

post-26420-1177433209_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...