Cucum(r) Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Det må du få styr på, Tor. OpenID til Django Korleis går det med Webkafeen? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Revisjon 125 er ikke kompatibelt med siste versjon av trunk, så da kan du jo gjette hvordan det står til Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Kom deg på MSN da, din satans satan, Jesper. Skal vise deg WP-haxxor. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Revisjon 125 er ikke kompatibelt med siste versjon av trunk, så da kan du jo gjette hvordan det står til 8457593[/snapback] Kva er problemet, da? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Har begynnt å bruke gmail (eller google apps) på jobben, og vi bruker nå pop til å laste ned meldinger til maskinene våre. Vi har også satt opp at meldingen skal arkiveres hos gmail, slik at vi har en slags backup. Men vi sender en god del vedlegg, og vi mottar en del vedlegg. Finnes det en måte å ikke arkivere meldinger som innholder vedlegg? Eneste jeg finner er å lage et filter som sletter meldingen om den inneholder vedlegg, men da vil vel ikke meldingen bli lastet ned til maskinene våre? Endret 24. april 2007 av Garreth Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Men da blir det ikke så veldig logisk med clear: both; på for eksempel en footer-div, da det ikke flyter elementer på hver side av denne, men over. Særlig i tilfeller der det ikke er plass i bredden til at elementer flyter på hver side av footer, men clear: both; likevel må brukes for å få ønsket resultat. For øvrig vet jeg hvordan det fungerer, Arve, men jeg lurte på om det fungerer riktig i forhold til hvordan det er ment å skulle fungere. 8453397[/snapback] Selvfølgelig fungerer det riktig i forhold til hvordan det er ment å fungere. Iallefall i mine browsere! Har man floatet noe til venstre og noe til høyre, er det greit å kunne angi om man vil avbryte floatingen til en av sidene, eller begge veier @Judofyr:Siden ∞ faktisk staves "infinity", og ikke "Infinitive", så betyr det at Judofy's streetcred = -1 Infinite er et adjektiv, og kan heller ikke brukes i denne sammenhengen, dermed, Arve's streetcred = -1 btw, siden jeg sa pekte ut dette: MC2's streetcred = +1 8454471[/snapback] mye babbel om infinitive/-ty, og egentlig bryr deg meg mitt i ryggen. Men genetivs essen din suger kumøkk Fantastisk mye penis-snakk på de foregående sidene da. Noen som har komplekser for at e-penisen er for liten? Jaja, jeg prøver å trøste meg med at det ikke er mengden som teller, men kvaliteten på inleggene ... Nei, jeg har visst noe webrelatert også: chat ang. <video>-taggen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jaja, jeg prøver å trøste meg med at det ikke er mengden som teller, men kvaliteten på inleggene ...8458570[/snapback] Det sier alle som har under 2000 innlegg.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jaja, jeg prøver å trøste meg med at det ikke er mengden som teller, men kvaliteten på inleggene... 8458570[/snapback] Da er vi to Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Runar: Wow.. Skikkelig god kvalitet på det innlegget Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jaja, jeg prøver å trøste meg med at det ikke er mengden som teller, men kvaliteten på inleggene... 8458570[/snapback] Da er vi to 8459144[/snapback] You just proved my point. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Huff, hva var det jeg tenkte? Jeg trodde jeg siterte noe annet. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jaja, jeg prøver å trøste meg med at det ikke er mengden som teller, men kvaliteten på inleggene... 8458570[/snapback] Da er vi to 8459144[/snapback] You just proved my point. 8459222[/snapback] Så da er dere tre? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Pfft, dårligse unnskyldningen jeg har hørt på lenge! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jaja, jeg prøver å trøste meg med at det ikke er mengden som teller, men kvaliteten på inleggene... 8458570[/snapback] Da er vi to 8459144[/snapback] You just proved my point. 8459222[/snapback] Så da er dere tre? 8459363[/snapback] Hæ? Han bekrefta det jeg påpekte i innlegget før mitt forrige? Hvor ble vi tre? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Wtf, har Hein blitt brukermoderator? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Wtf, har Hein blitt brukermoderator? Rightie you are. Så nå er det bare å begynne å balansere på den sylskarpe kniveggen, også kalt kafeens regler. Eller ikke, tror ikke jeg skal moderere her nei. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Damn... Enda en mod inne i vår kjære webkafé! Må si jeg liker det dårlig, men jeg får vel bare leve med det. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Tror ikke det kommer til å resultere i annet enn at jeg kanskje kommer til å roe ned litt på OT-en, noen utenforstående får ta seg av moderering her inne når det blir nødvendig. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Webkafeen is compromized. Run for the hills! :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå