Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Kan dette brukes som logo til programmer.no? Potensiale i det hele tatt?Fikk ikke til den boxgreia jeg hadde forestilt meg. Har ikke fått "smelta sammen" 3d-greiene enda, som dere sikkert ser. Tenkte "fisk" med en gang eg såg den greia der. Måtte tenke meg om før eg såg det var en P Ta vekk sirkelen inni og prøv da Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Ta vekk sirkelen inni og prøv da Da ble det boooooring...... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Litt lengre P i peeen så kommer ting seg lookin good Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Litt lengre P i peeen så kommer ting seg lookin good *testing* Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Litt lengre P i peeen så kommer ting seg Hæ? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Noen som har noen gode råd på v-minne på maskinen? Startstørrelse: 192 Maksstørrelse: 384 Minst tillatt: 2 MB Anbefalt: 766 MB Tildelt nå: 204 MB Hvorfor anbefaler Bill Gates meg 766, når han selv har sett det slik det er nå? *lure lure* @PolskeKatten, knaskens logo, dog det første jeg tenkte var en fisk, vet ikke hvorfor. Når får jeg pengene for å ha tipset om enden? Regnet med det er du som skal ha han? Bollebakermester enden... Da er det kanskje på tide å skrive litt om Marva... Hvilken skjebne du skal få, hvilken skjebne du skal lide, *ond latter* EDIT: Glemte ilderskalaen på logo'n... Kun raseildere dette og, en sterk 4 med andre ord. Endret 8. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Litt lengre P i peeen så kommer ting seg Hæ? ligner med på en 0 nå istedet for en P Sigmoideus: spiller du lite og har mye ram så kan du jo prøve å slå den av Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Litt lengre P i peeen så kommer ting seg Hæ? ligner med på en 0 nå istedet for en P Sigmoideus: spiller du lite og har mye ram så kan du jo prøve å slå den av *rote i maskinen etter en 0/1-knapp...* 512 MB minne, men har 30 GB på XP-partisjonen så det er nok å ta av. Vel altså, mulig jeg tar feil, men visuelt minne, er ikke det at maskinen tar en bit av harddisken og bruker den som et slags minne? Mener i hvert fall å ha lært det for en god stund siden. Endret 8. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Noen som har noen gode råd på v-minne på maskinen? http://www.itpro.no/sections.php?op=viewarticle&artid=17 kanskje? @Ueland: Nå er jeg med Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Noen som har noen gode råd på v-minne på maskinen? Startstørrelse: 192 Maksstørrelse: 384 Minst tillatt: 2 MB Anbefalt: 766 MB Tildelt nå: 204 MB Hvorfor anbefaler Bill Gates meg 766, når han selv har sett det slik det er nå? *lure lure* @PolskeKatten, knaskens logo, dog det første jeg tenkte var en fisk, vet ikke hvorfor. Når får jeg pengene for å ha tipset om enden? Regnet med det er du som skal ha han? Bollebakermester enden... Da er det kanskje på tide å skrive litt om Marva... Hvilken skjebne du skal få, hvilken skjebne du skal lide, *ond latter* EDIT: Glemte ilderskalaen på logo'n... Kun raseildere dette og, en sterk 4 med andre ord. Virtuellt minne tar over når du har fyllt opp rammen din. 200mb var litt lite synest eg, sett den opp til rundt 400 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 I windows brukes alltid PF til noe, er linux du slipper det i Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 I windows brukes alltid PF til noe, er linux du slipper det i Ikke kom hit med den linuxpropagandaen din Linux liker ikke meg, så jeg fikk bare kommandolinjen servert når jeg prøvde meg Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Litt lengre P i peeen så kommer ting seg Hæ? ligner med på en 0 nå istedet for en P Sigmoideus: spiller du lite og har mye ram så kan du jo prøve å slå den av *rote i maskinen etter en 0/1-knapp...* 512 MB minne, men har 30 GB på XP-partisjonen så det er nok å ta av. Vel altså, mulig jeg tar feil, men visuelt minne, er ikke det at maskinen tar en bit av harddisken og bruker den som et slags minne? Mener i hvert fall å ha lært det for en god stund siden. Enig med Ueland. Skaff deg litt mer minne og fjern hele dritten. Da slipper du paging som bruker den trege disken din. 512 er dog litt lite å rasle med når du har xp innstallert Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 I windows brukes alltid PF til noe, er linux du slipper det i Ikke kom hit med den linuxpropagandaen din Linux liker ikke meg, så jeg fikk bare kommandolinjen servert når jeg prøvde meg Kommandolinjen er din venn Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 512 er dog litt lite å rasle med når du har xp innstallert 512 mb DDR SDRAM holder i _massevis_ til windows XP. /me har skjelden ramforbruk over 400mb Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Enig med Ueland. Skaff deg litt mer minne og fjern hele dritten. Da slipper du paging som bruker den trege disken din. 512 er dog litt lite å rasle med når du har xp innstallert hmmm... Hadde 128 MB RAM på den gamle med XP, jeg er jo himmelen nå, men dog så syns jeg fortsatt maskinen er treig! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) EDIT: Den ble visst ikke helt "bein". Endret 8. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) 512 er dog litt lite å rasle med når du har xp innstallert 512 mb DDR SDRAM holder i _massevis_ til windows XP. /me har skjelden ramforbruk over 400mb ehm, holder ikke du på med ps da? Uansett mente jeg ikke at 512MB var for lite til xp, men det er en fordel med mer RAM hvis du skrur av paging. Hvis ikke kan du riskikere bråstopp når du slipper opp for RAM, og 512 gir litt liten sikkerhetsmargin edit: POlert: LITT stort da eller? Endret 8. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 http://hw.demoted.org/programmer/logo.gif Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 edit: POlert: LITT stort da eller? Blæh, glemte å resize. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå