Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Sukk... Trenger sårt den nye maskinen, men tok en tur innom Komplett nå, skjermkortet (PowerColor Radeon 9600 256MB DDR, 128bit) kommer ikke inn før 23. februar, i går stod det at det kom inn 16. februar. Og jeg bestilte 6. februar.

Innen jeg får den nye maskinen så har de vel et nyere og fetere tilbud som de frister med vel :dontgetit:

Dagens nedtur...

Hehe standard det der.. De datoene er ikke noe du bør legge for mye lit til.. Husker en gang jeg skulle få et Radeon 9700 fordi det gamle klikka, gikk vel en måned ellerno.. Fikk noe CD-R som plaster på såret da ,emn uansett det er bittert..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sukk... Trenger sårt den nye maskinen, men tok en tur innom Komplett nå, skjermkortet (PowerColor Radeon 9600 256MB DDR, 128bit) kommer ikke inn før 23. februar, i går stod det at det kom inn 16. februar. Og jeg bestilte 6. februar.

Innen jeg får den nye maskinen så har de vel et nyere og fetere tilbud som de frister med vel  :dontgetit:

Dagens nedtur...

Hehe standard det der.. De datoene er ikke noe du bør legge for mye lit til.. Husker en gang jeg skulle få et Radeon 9700 fordi det gamle klikka, gikk vel en måned ellerno.. Fikk noe CD-R som plaster på såret da ,emn uansett det er bittert..

^^ Oi.. Sitter på skolen, en luring som ikke hadde logga ut..:lol:

Jaja, ovenforstående innlegg var vertfall fra meg.. :lol::thumbs:

Lenke til kommentar

Innen jeg får den nye maskinen så har de vel et nyere og fetere tilbud som de frister med vel :dontgetit:

Dagens nedtur...

Drit i 256mb, du merker null forskjell i forhold til 128mb, så spar noken kroner på å kjøpe 128mb istede ;)

Lenke til kommentar

Innen jeg får den nye maskinen så har de vel et nyere og fetere tilbud som de frister med vel  :dontgetit:

Dagens nedtur...

Drit i 256mb, du merker null forskjell i forhold til 128mb, så spar noken kroner på å kjøpe 128mb istede ;)

Vel, 256 er mer fremtidsbaser da.. Snart er vel 128 utdaert og alle må kjøpe nytt..

Har du penger til 256, kjøp 256.. Samma som jeg kjøpte 4x AGP på hovedkortet mitt, men snart er det vel 8x som råkker, og jeg må bytte..

Lenke til kommentar
Marvil: feil.

Et 9600 kort er uansett ikkje kraftig nok til å få utbytte av 256mb. Der et spill e.l. krever 256mb GFX ram vil ikkje et 9600kort henge med uansett, punktum.

128mb = smartaste valget, mest for penga.

Hm. Kanskje.. Har ikke så mye peil på skjermkort..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Marvil: feil.

Et 9600 kort er uansett ikkje kraftig nok til å få utbytte av 256mb. Der et spill e.l. krever 256mb GFX ram vil ikkje et 9600kort henge med uansett, punktum.

128mb = smartaste valget, mest for penga.

:yes:

256 mb yter mindre per mb og er bare nødvendige til spill som krever über oppløsning. Der er ikke et 9600 kort bra nok uansett, så det blir litt feil.

Lenke til kommentar

Enden: /Me liker bare å skrive sangtekster på sanger som står inn i hodet mitt! ;)

"I'm so lost. I'm barely here. I wish I could explain myself, the words are scary." :)

Må nesten begynne med en ny side, jeg nå. Skal lage side for Storwartz Leirskole. "Oversiktelig, nøytral, ikke for 'kunstnerisk', plass til 10 menyvalg." Hm.. Hm... Kan ikke si at jeg har noe idé foreløpig! :S

Lenke til kommentar

Tror jeg må være den eneste på denne planeten som ikke klarer å ta sangtekstene! :p

EDIT:

Jeg tar ett lite gledeutbrudd med det samme!! :green:

Igår fikk bandet inn de nye sattelittene og subbene!!! :w00t:

Type dette! :dribble:

Skal ned å spille på det kl. 18.10 ikveld! *glede seg*

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar
Vanskelig å kaste seg inn i en tråd på 23. side, men jeg gjør det likevel. Virker bra denne kaféen. Skulle fantes i virkeligheten også, i Bergen, selvsagt...

..eller i førde ;)

Vel, ja, den har liksom eksplodert litt, 23 sider på et par dager ække' verst!

Vårt mål må vel bli å ta igjen SO3? :p

Lenke til kommentar
Har du penger til 256, kjøp 256.. Samma som jeg kjøpte 4x AGP på hovedkortet mitt, men snart er det vel 8x som råkker, og jeg må bytte..

Feil at AGP er det som rocker i hvertfall... nå forsvinner snart AGP porten, PCI Express kommer! :w00t: men jeg sitter nå med et kort som kun støtter AGP4x, det nye støtter 8x, men jeg må kjøpe PSU, RAM, CPU før jeg kan begynne å bruke det :cry::cry::cry:

Lenke til kommentar

Feil at AGP er det som rocker i hvertfall... nå forsvinner snart AGP porten, PCI Express kommer! :w00t: men jeg sitter nå med et kort som kun støtter AGP4x, det nye støtter 8x, men jeg må kjøpe PSU, RAM, CPU før jeg kan begynne å bruke det :cry::cry::cry:

du kan få en ødelagt duron 1300, en fungerande Aopen 250w psu og 128mb sdram av meg, samt to nettverkskort og et isdn kort av meg, for den nette sum av 100kr + frakt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...