Matsemann Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 E24 likte jeg litt, men all reklamen ødela (som vanlig) alt. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Tja, det begynner å nærme seg noe Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 DN var jo helt grusom. E24 var en tanke bedre, men veldig trangt og glorete. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Du skjønner ikke PT! Pixler er penger! Hver pixel teller, sånn det er in the biz. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ikke når bruken av pixlene gir et negativt inntrykk. Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 35 Designers x 5 Questions Tor har sikkert postet den når jeg var i Polen, men vattevva. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Driver å tester ut Linux (Ubuntu) nå, og det er supert hittil! Har ikke installert det enda, men det ser bra ut Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Det høres bra ut. Er du redd for kommandolinja? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 jorddag? wtf? jaja, gratulerer da Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Nå som jeg snart har ordnet Tjejporr.se, har jeg ordnet meg et design, noen av dere har sikkert sett det litt work in progress - men nå ser jeg meg i den fasen at jeg kan høste litt kommentarer på det. Har ikke lyst til å endre looken komplett, siden jeg syns det ser bra ut selv. Planen er en litt magasin-aktig side. Med en "photo booth" og små designnyheter. Nå må jeg bare sjekke hvor mange hundre koner det koster for Domeneshop og opprette en mySQL-database, så kan jeg kanskje begynne å kode. Kommentarer er velkommne Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
sparks Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Er mye mer fornøyd nå enn istad Tor! Ser meget bra ut! Eneste jeg syntes kan pirkes på er at foto-feedsa har fått en rar fargepalett i forhold til resten av siden. Klart det skal skille seg litt ut, men akkurat nå dreper de den behagelige og varme stemningen. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Kanskje lage de i en litt mørkere farge, så overgangen blir bedre til det sorte, for jeg skal ha sort designnyhetsboks Takk for input Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 I liek, like it. Men branding, Tor. Branding! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Veit, men orket ikke gjøre plass til det. The site brands itself! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Pørnø shit, Tor! Men jeg likte ikke borderen under ingressbildene. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Du trenger virkelig branding, som Henrik sier. Ellers ser dette meget fett ut, gleder meg til å se hvordan det blir når du får kodet det Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Får se, får se. Blir en bitch å kode, tror jeg. Med fotosaken, er ikke sikker på om det finnes en plug-in til sånt. Design-nyhetssaken kan jeg jo bare ta "show from category" om det går. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jesper; Fant du noe måte å forminske den 'ny mail'-varslinga i Thunderbird? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Mye bra arbeid fra Okapi Studio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå