Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La oss seie at dykk kjem inn på ei side med ei massiv toppreklame. Hadde dykk likt at ein javascriptfunksjon automatisk sendte dykk ned til f.eks. headeren (som er under reklama)?

8437952[/snapback]

Tja, er usikker altså, men nå kjenner jo jeg også til scenariet, og her er det helt klart en fordel at det er det. Hvis du ikke har JavaScript som sender folk nedover på siden, må du i hvertfall en skiplink.

Lenke til kommentar
La oss seie at dykk kjem inn på ei side med ei massiv toppreklame. Hadde dykk likt at ein javascriptfunksjon automatisk sendte dykk ned til f.eks. headeren (som er under reklama)?

8437952[/snapback]

Tja, er usikker altså, men nå kjenner jo jeg også til scenariet, og her er det helt klart en fordel at det er det. Hvis du ikke har JavaScript som sender folk nedover på siden, må du i hvertfall en skiplink.

8438483[/snapback]

Jeg hadde uansett scrollet opp igjen, liker å få med meg hele siden.

Lenke til kommentar

Takk Haug & Rødøye.. Har fått litt inspirasjon fra daniel når det kommer til designet, som har blitt endret konstant siden jeg la ut linken :p

Er dog langt ifra ferdig.. Har noen en liten artikkel å vise til når det gjelder å legge til skygge rundt diver? Altså rundt bildet i photobloggen..

Lenke til kommentar
rønning: Haha, jeg er tydeligvis i det sympatiske hjørnet i kveld ja. Kommer det forresten innhold på myessential.net snart?

8439233[/snapback]

Har faktisk holdt på en del med det i det siste..kan slenge ut et bilde til slakt da...post-43019-1177186616_thumb.jpg

Står litt stille for tiden..kommer ikke noe videre..Begynner å ha sett så mye på det at jeg ikke liker det lenger også.. Men kommer sikkert etter hvert..Hva med haugsand.org?

Endret av rønning
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...