PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 *skape liv igjen* endenboller! Halv pris de neste 5 minuttene! Kaffe med på kjøpet hvis du betaler 15 kroner mer! ( ) Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 *skape liv igjen*endenboller! Halv pris de neste 5 minuttene! Kaffe med på kjøpet hvis du betaler 15 kroner mer! ( ) En til meg!!!!!!!!! Men jeg liker ikke kaffe... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Holder på å eksplodere! har så vondt i ankelen at huff! Har sikkert trakka skeivt i gymmen i dag elns, men merka det ikkje før for ca en time sida ... Fytti dæven... ooooooh,...... ææææh! :auau: Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Men jeg liker ikke kaffe... n00b Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Men jeg liker ikke kaffe... n00b Så så lillegutt. Ta det rolig nå Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Men jeg liker ikke kaffe... n00b Sier teh telover numero uno.... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Men jeg liker ikke kaffe... n00b Sier teh telover numero uno.... Kaffe er godt. Dessuten; kan man ikkje like kaffe når en liker te? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Tar en endenbolle med marvildill! Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Weee, endelig ferdig med den dumme spørreundersøkelsen Unner meg selv en endenbolle som belønning Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Sier teh telover numero uno.... Liker kaffe også Men jeg våkner bare av te Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg våkner bare av musikk eller fjortisser. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 eller fjortisser. Don't ask. Bare tenk på den måten fjortisser fniser deg gal og opp av senga. Kan ikke stå imot. Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg våkner bare av musikk eller fjortisser. Så du holder deg selv våken døgnet rundt med andre ord..? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Kan dette brukes som logo til programmer.no? Potensiale i det hele tatt? Fikk ikke til den boxgreia jeg hadde forestilt meg. Har ikke fått "smelta sammen" 3d-greiene enda, som dere sikkert ser. Endret 8. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg våkner bare av musikk eller fjortisser. Jeg våkner av vekkerklokka Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 /me våkner kun av at folk skriker til meg, tømmer en halvliter iskaldt vatn i hue på meg, eller at folk ringer meg. Sistnevnte er verst, spesielt klokka halv ti en lørdag morning Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg våkner bare av musikk eller fjortisser. Så du holder deg selv våken døgnet rundt med andre ord..? Praktisk, hva!? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Steike! Den var jo kuuuuul, PC! Endret 8. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Kan dette brukes som logo til programmer.no? Potensiale i det hele tatt?Fikk ikke til den boxgreia jeg hadde forestilt meg. *bilde* Har ikke fått "smelta sammen" 3d-greiene enda, som dere sikkert ser. Tja.... Tjo.... Kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå