Runar Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Tidligere i dag hadde jeg 50 poster på "Dagens topp 10 brukere". Nå har jeg 44. Noen som kan forklare? Jeg har like mange poster (1907) som sist jeg sjekket, da jeg hadde 50 poster. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Det er siste 24 timer, så derfor Etter at jeg skrudde av catch-all mottar jeg kun et par spam i uka. Og det er fordi en eller annen idiot tilmelder meg til et nyhetsbrev fra e-sko.dk... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Arve: Dårlig ASCII-art ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░██████████░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░██░░░░░░██░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░██░░░░░░██░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░██████████████████░░░░░░██░░░░░░░░░░░▓▓░░░ ░░░░░░██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░██░░░░░░░░░░░▓▓░░░ ░░░░░░██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░██░░░░░░░░░░░▓▓░░░ ░░░░░░██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░██░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓ ░░░░░░██░░░░▓▓▓▓░░░░░░▓▓▓▓░░░░████████░░░░▓▓▓▓░░ ░░░░░░██░░░░░▓▓▓▓░░░░▓▓▓▓░░░░░░░░░░░██░░░░▓▓▓▓░░ ░░░░░░██░░░░░░▓▓▓▓░░▓▓▓▓░░░░░░░░░░░░██░░░░▓▓▓▓░░ ░░░░░░██░░▓▓▓▓░▓▓▓▓▓▓▓▓░▓▓▓▓░░░░░░░░██▓▓▓▓▓▓░░░░ ░░▓▓▓▓██░░▓▓▓▓░░░░░░░░░░▓▓▓▓░░░░░░░░██▓▓▓▓░░░░░░ ▓▓▓▓▓▓██░░▓▓▓▓░░░░░░░░░░▓▓▓▓░░░░░░░░██░░░░░░░░░░ ▓▓▓▓░░██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░██░░░░░░░░░░ ▓▓▓▓░░██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░██░░░░░░░░░░ ▓▓▓▓░░██░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░░░░░░░██░░░░░░░░░░ ░░░░░░██░░░▓▓░░░░░░░░░░░░▓▓░░░░░░░░░██░░░░░░░░░░ ░░░░░░██░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░░░░░░░██░░░░░░░░░░ ░░░░░░██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░██░░░░░░░░░░ ░░░░░░████████████████████████████████░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░▓▓░░▓▓░░░░▓▓░░▓▓░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░░░░░░░▓▓░░▓▓░░░░▓▓░░▓▓░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓░░▓▓░░░░▓▓░░▓▓▓▓▓▓▓▓░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░▓▓░░░░░░░░▓▓░░░░▓▓░░░░░░░░▓▓░░░░░░░░░░░░ ░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓░░░░░░░░░░░░ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) -_- Postcounthore. 8424959[/snapback] Sier du etter et såpass givende innlegg ENDRET: Hva ser dumt ut med en liten bit polsk i signaturen? Dessuten betyr det "Vis meg puppene dine så får du popcorn". 8423933[/snapback] Rart du har mange innlegg? Endret 19. april 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Right back at you, Matsemann. Einasteforskjellen er at eg bryr meg ca null om antall postar. Iallefall veldig lite Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Postcounthore. 8424959[/snapback] Jo takk, Arve Systad. Jeg tar det som et kompliment Rart du har mange innlegg? 8425029[/snapback] Mange? Hah! Hva tror dere om overskrifter med store bokstaver? PRODUKTER eller Produkter. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Her snakker vi om å ha poster i kategorier vi ikke har noe med, så kommer Runar å skyter av å være på topp 10 Webkafeen har endret seg... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Tidligere i dag hadde jeg 50 poster på "Dagens topp 10 brukere". Nå har jeg 44. Noen som kan forklare? Jeg har like mange poster (1907) som sist jeg sjekket, da jeg hadde 50 poster. 8424759[/snapback] Førstemann til toppen av listen! Jeg kan i hvert fall skryte på meg at jeg har oppnådd følgende postcounthore-milepæler; 1. Vært på toppen av Dagens Topp 10, opptil flere ganger 2. All-time-high på over 100 innlegg/24t 3. Totalt sett har jeg under 1000 innlegg i OT-seksjonen, jeg er dermed en on-topic-spamhore. EDIT: Her snakker vi om å ha poster i kategorier vi ikke har noe med, så kommer Runar å skyter av å være på topp 10 Webkafeen har endret seg... 8425218[/snapback] I gamle dager var Topp 10 en slags hellig gral for mange her, og flere av oss lå nesten permanent på den listen. Det er kun i senere tid at folk har blitt merkverdig on-topic. Endret 19. april 2007 av jorgis Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Vel, det var før min tid Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Her snakker vi om å ha poster i kategorier vi ikke har noe med, så kommer Runar å skyter av å være på topp 10 Webkafeen har endret seg... 8425218[/snapback] "Skryter" er vel kanskje å ta i litt mye. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeje, drit i post-snakkingen nå. Noen drevne WordPress-folk som vet hvordan jeg kan gjøre dette; 1. Poste en sak med et stort bilde som liksom er "hovedsak"-bilde. 2. Senere 'bumpe' denne ned så den får et mindre bilde og blir lagt et annet sted på siden? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Lovskogen: Jeg kan vise deg hvordan det gjøres i textpattern. :] Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Et det i deg, Hein! Bare innrøm at du snakker leke-nynorsk. Litt vanskelig å skrive korrekt akkurat nå, selv etter kun 4,5 øl. Men de gikk fort ned, dog. Jobb i morra kl. 8l. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Haha. Jeg har 27 poster i Mac-forumet uten å eie en Mac 8424387[/snapback] Jeg har *118 i mac-forumet *40 i Linux-forumet *17 i Windows-forumet ..og hva er det jeg bruker? Jo, Windows ...og litt Linux. sender man bilder til min mail havner de som vedlegg, som flere andre her nevner (gjelder både bakgrunn og forgrunnsbilder) 8424602[/snapback] Havner bilder som ligger eksternt også som vedlegg (...jeg får i hvert fall nesten aldri mailer med interne bilder) Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 sender man bilder til min mail havner de som vedlegg, som flere andre her nevner (gjelder både bakgrunn og forgrunnsbilder) 8424602[/snapback] Havner bilder som ligger eksternt også som vedlegg (...jeg får i hvert fall nesten aldri mailer med interne bilder) 8426139[/snapback] Mulig jeg må spise i meg noe av det jeg sa... Noen ganger havner bilder som egentlig skal være i mailen (f.eks. mellom to avsnitt) som vedlegg. Andre ganger vises de der de skal. Eksterne elementer kan jeg velge å laste inn via en "vis"-meny - men dette har jeg aldri på, da ingen vet hva for slags bilde det linkes til fra en mail... Jeg har også opplevd at enkelte bilder i følge kildekoden skal være der, men som ikke vises - det skyldes kanskje tolkningen / mangel på tolkning av html i mail..? Oppsumering: det er ikke lett å sende meg en mail med formatering Jeg håper noen kan trumfe gjennom en sikkert og halvveis brukervennlig løsning, slik at det ble en standard for epost-bruk (det er jo tydeligvis ingen som er innteresert i å utarbeide standarder?). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Har kjøpt meg ny seng, jeg. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Jeg vil også ha ny seng. Og by the way, den avataren din utrolig er stygg, liker virkelig ikke Svein Krogstad Edit: Og en ting jeg har lurt på lenge er hvordan de klarer å trykke sølvfarge osv? Tenkte over hårsprayen hjemme, og den hadde logoen i sølvfarge som er helt blank, nesten som en speileffekt. Klarer liksom ikke helt se for meg hvordan dette blir gjort. Endret 19. april 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Den er håndplukket av HaraldsonHein, og godkjent av meg. Så den er ikke stygg, værre med burburyavataren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå