KillYou Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Har lest litt sjapt gjennom boken og det var vist da meste parten kjørte 800x600 og en 21 tommer sjærm kostet 8-10000:P Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Jeg brukte ikke engang Frontpage når jeg hadde grønn bakgrunn og gul skrift på hjemmesidene mine. Så ræv var det programmet. Frontpage har aldri vært kongen... i hvert fall ikke i mitt rike. Hææ? Alle proffe bruker jo Frontpage da, lol.. Ser jo på sidene dine at du ikke er proff lizm.. lol Endret 19. april 2007 av sparks Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Tok meg en tur innom skole biblioteket i dag, fant masse bøker om web design ol.Eneste som virket interesangt var en bok som het funksjonelt webdesign, noen som har lest den? Fant til og med en: "web design with FRONTPAGE." Noen som har noen bøker å annbefale, innen for temaene: mysql, php, javascript eller design generelt? 8423461[/snapback] Fine skrivefeil. Vel, 'DOM Scripting' handler jo om 'Web Design with JavaScript and the Document Object Model', og anbefales vel både titt og ofte. 8423486[/snapback] Boka er kun bra om du er på det nivået der du er "klar for" boka. Heilt ærleg så trur eg ikkje at KillYou er på det nivået. Ikkje vondt meint, men sånn reint ut i frå alt han har skrive i kafèen/WDS ellers. Siden jeg ikke liker å lese engelsk så godt, finnes det noen norske alternativer? 8423501[/snapback] Neh, lite god litteratur om emnet på norsk. ...engelsk er uansett eit absolutt must å kunne om du har tenkt på å drive med nokon form for programmering eller scripting. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg brukte ikke engang Frontpage når jeg hadde grønn bakgrunn og gul skrift på hjemmesidene mine. Så ræv var det programmet. Frontpage har aldri vært kongen... i hvert fall ikke i mitt rike. Hææ? Alle proffe bruker jo Frontpage da, lol.. Ser jo på sidene dine at du ikke er proff lizm.. lol 8423556[/snapback] LOL. You got me. I CONFESS! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg legger meg flat angående "MSN-chatten" vår, men mener dere at jeg ikke skal få diskutere inntak på Medier og Kommunikasjon, mens dere kan diskutere fotball og rumpeherjing? 8422873[/snapback] Du tok tydeligvis ikke spøken min, men Hein skjønte at jeg var litt sarkastisk 8423278[/snapback] Fikk endelig en ny MacBook lader. To uker uten var ikke bra for helsa. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Ingenting som heter 'korfor', Arve. Anyhoo, Firefox' brukermasse er da mye dummere enn Operas, det er bare å ta innover seg.8416989[/snapback] Min ordbok godtar korfor..: http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Mulig det er sent og jeg vaser, men er det noe spesielt som må til for å få bakgrunnsbilde via HTML i e-poster?F.eks dette fungerer ikke? http://www.w3schools.com/css/tryit.asp?fil...ackground-image 8418708[/snapback] Sleng ved en link øverst i mailen til nettsiden hvor du har benyttet css og stas.. epost har aldri kunnet vise innhold på samme nivå som en nettside. Du må gjerne prøve deg med noe inline css samt masse bruk av tabeller for å plassere elementer, men det vil uansett aldri fungere 100%. Hva om jeg vil holde musikksmaken min hemmelig?8420706[/snapback] Hemmelig og hemmelig fru blom... Du får gjøre et bedre forsøk neste gang! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Juks! Ikke at jeg kan bevise det, men du juksa likevel! Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 nope, men det er nok mulig at min nettleser ikke liker like små skriftstørrelser som din .. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hva kan gjøre at serveren min blir overbelastet? Det var oppe på "18.63 8.17 4.45 (25 users online)" for de som skjønner seg på slikt. Bør jeg ta kontakt med kundesørvis? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Mulig det er sent og jeg vaser, men er det noe spesielt som må til for å få bakgrunnsbilde via HTML i e-poster?F.eks dette fungerer ikke? http://www.w3schools.com/css/tryit.asp?fil...ackground-image 8418708[/snapback] Sleng ved en link øverst i mailen til nettsiden hvor du har benyttet css og stas.. epost har aldri kunnet vise innhold på samme nivå som en nettside. Du må gjerne prøve deg med noe inline css samt masse bruk av tabeller for å plassere elementer, men det vil uansett aldri fungere 100%.8423994[/snapback] Ikke at det er min e-post, men regner med at det er uaktuelt, hovedsaklig fordi det er en informasjons-/reklamemail det er snakk om. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Man kan vel også bruk bilder i eposter. Virker ikke det ganske bra? EDIT: Pokker, jeg gikk glipp av 1700 posten min Endret 19. april 2007 av Judofyr Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Man kan vel også bruk bilder i eposter. Virker ikke det ganske bra? 8424210[/snapback] De fleste gode klienter blokkerer eksterne bilder automatisk. Thunderbird har default avslått eksterne bilder fra alle sendere, mens Hotmail blokkerer bare fra ukjente sendere. Vet ikke hva Gmail gjør, men eksterne bilder er risky å bruke. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Gmail blokkerer bilder automatisk, men legger ved to kjekke linker: "Vis bilder nedenfor" og "Vis alltid bilder fra *@*" Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Man kan vel også bruk bilder i eposter. Virker ikke det ganske bra?8424210[/snapback] Bilder virker fint, det er bakgrunnsbilder som ikke gikk så bra. De fleste gode klienter blokkerer eksterne bilder automatisk. Thunderbird har default avslått eksterne bilder fra alle sendere, mens Hotmail blokkerer bare fra ukjente sendere. Vet ikke hva Gmail gjør, men eksterne bilder er risky å bruke.8424245[/snapback] GMail har en 'vis eksterne bilder' link like over mailen som jeg så, vertfall..Edit; Linkteksten i GMail var det Judofyr skrev. Endret 19. april 2007 av Marvil Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg har 34 poster i Papirkurven. Det er vel ikke helt bra? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Ingenting som heter 'korfor', Arve. Anyhoo, Firefox' brukermasse er da mye dummere enn Operas, det er bare å ta innover seg.8416989[/snapback] Min ordbok godtar korfor..: http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Right on! Et det i deg, Hein! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Haha. Jeg har 27 poster i Mac-forumet uten å eie en Mac Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Haha. Jeg har 27 poster i Mac-forumet uten å eie en Mac 8424387[/snapback] Og jeg har 20 poster i Windows-forumet. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg har 14 i Windows + 1 i Vista Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Haha. Jeg har 27 poster i Mac-forumet uten å eie en Mac 8424387[/snapback] Tja, de fleste her har jo mange poster i denne tråden uten å eie noen webkafé... Dvs: noen her eier jo faktisk webkafeen om jeg ikke tar feil sender man bilder til min mail havner de som vedlegg, som flere andre her nevner (gjelder både bakgrunn og forgrunnsbilder) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå