Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lyst å høre på 55 Escape, men 55escape.com har jo bare download til sånn der dum Google Video Player så jeg måtte jo i tillegg laste ned det/gå på Google Video.. Har lyst til å høre på de sånn vanlig i Windows Media Player :hrm:

Endret av Anders-Moen
Lenke til kommentar
Jeg tenkte du kom til å sitere posten min, og hvis du hadde gjort det, ville du ha sett den hemmelige linken med skriftstørrelse -7.

8420768[/snapback]

Jeg er flink til å sitere, og prøver bare å sitere det jeg svarer på. Det er i de fleste tilfeller unødvendig når innlegget er rett over :ph34r:

Noe bra hadde du der, da.

Quicktime infiltrerer maskinen hver gang jeg prøver å installere det, så det programmet får aldri røre en av mine maskiner igjen. Makan, skal legge seg i oppstarten og hele pakka!

Lenke til kommentar
Skal skjerpe meg de siste 15 ukene nå.

8420387[/snapback]

15 uker? Har du planer om å gå på skole til august?

Det er prøveinntak i morgen. Det betyr at de ser hvor mange som har søkt, og hvor mange de kan ta inn (tror jeg).

8420454[/snapback]

Prøveinntak er vel helt enkelt testkjøring av inntaket for å se an tingenes tilstand (antall søkere vs antall plasser), ja, for å eventuelt sette i gang tiltak. :)

WMP?!?!?!?! Makan til møkkavideofremvisningsprogramshit skal du lete lenge etter!
Ditto. :) Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Skal skjerpe meg de siste 15 ukene nå.

8420387[/snapback]

15 uker? Har du planer om å gå på skole til august?

8422542[/snapback]

Det hadde vært fint, ja.

Jeg blandet visst forrige ukes ukenummer med antall uker igjen av skoleåret. 8 eller 9 uker igjen :/

Lenke til kommentar
Tor, Berg, PT osv: Bergensturen er utsatt. Dato er uvisst. :-((((((

Kkex. Sitrap når du vet mer.

Og, smårollinger; ro ned praten, eller prat i alle fall om noe som oppfyller minimumskravene til hvor interessant innholdet i webkafeen skal være. Har nettopp bladd forbi to sider i hui og hast.

Lenke til kommentar
Da er det like greit å si det, i stedet for å legge skylden på det vi diskuterer, når dere gjør akkurat det samme.

Noen er i alle fall hårsår nok :!:

Les om igjen, ta chatting på PM når det merkes at det kommer til å dra ut over flere sider med one-linere. </lekemod>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...