Runar Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg tenkte du kom til å sitere posten min, og hvis du hadde gjort det, ville du ha sett den hemmelige linken med skriftstørrelse -7. http://mainstream.vincentahrend.com/?type=...all&user=Gyneer Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Har lyst å høre på 55 Escape, men 55escape.com har jo bare download til sånn der dum Google Video Player så jeg måtte jo i tillegg laste ned det/gå på Google Video.. Har lyst til å høre på de sånn vanlig i Windows Media Player Endret 19. april 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 WMP?!?!?!?! Makan til møkkavideofremvisningsprogramshit skal du lete lenge etter! Nei, bruk VLC. Quicktime funker forsåvidt bra nok også om du skal se på .mov-filer/andre Apple-filer Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg tenkte du kom til å sitere posten min, og hvis du hadde gjort det, ville du ha sett den hemmelige linken med skriftstørrelse -7. 8420768[/snapback] Jeg er flink til å sitere, og prøver bare å sitere det jeg svarer på. Det er i de fleste tilfeller unødvendig når innlegget er rett over Noe bra hadde du der, da. Quicktime infiltrerer maskinen hver gang jeg prøver å installere det, så det programmet får aldri røre en av mine maskiner igjen. Makan, skal legge seg i oppstarten og hele pakka! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Noen som vet om det er mulig å få norsk ordbok i TextMate? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Tor, Berg, PT osv: Bergensturen er utsatt. Dato er uvisst. :-(((((( Lenke til kommentar
Teig Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Noen som vet hvilken font som er brukt her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Bold Arial tenker jeg. ----- Principles of Beatiful Web Design Endret 19. april 2007 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Skal skjerpe meg de siste 15 ukene nå.8420387[/snapback] 15 uker? Har du planer om å gå på skole til august? Det er prøveinntak i morgen. Det betyr at de ser hvor mange som har søkt, og hvor mange de kan ta inn (tror jeg).8420454[/snapback] Prøveinntak er vel helt enkelt testkjøring av inntaket for å se an tingenes tilstand (antall søkere vs antall plasser), ja, for å eventuelt sette i gang tiltak. WMP?!?!?!?! Makan til møkkavideofremvisningsprogramshit skal du lete lenge etter!Ditto. Endret 19. april 2007 av Marvil Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Skal skjerpe meg de siste 15 ukene nå.8420387[/snapback] 15 uker? Har du planer om å gå på skole til august? 8422542[/snapback] Det hadde vært fint, ja. Jeg blandet visst forrige ukes ukenummer med antall uker igjen av skoleåret. 8 eller 9 uker igjen :/ Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Er det bare 8-9 uker igjen på skolen?! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Tor, Berg, PT osv: Bergensturen er utsatt. Dato er uvisst. :-(((((( Kkex. Sitrap når du vet mer. Og, smårollinger; ro ned praten, eller prat i alle fall om noe som oppfyller minimumskravene til hvor interessant innholdet i webkafeen skal være. Har nettopp bladd forbi to sider i hui og hast. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hvor finner vi disse kravene, Herr Berg? 3. Tråden er ment som en sosial greie, en slags multidagbok der alle får delta, så lenge de holder seg på den berømte matta. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Kravene som ikke er nedskrevet noe sted, men som hos de fleste er helt underforstått, mener du? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 At det skal handle om Web? Inntak på media og kommunikasjon ligger ikke på samme linje som å diskutere studiene sine på webkommunikasjon... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Denne posten, for eksempel, handler den om web? Den har vel heller ingen ting med studier å gjøre, har den vel? Endret 19. april 2007 av Runar Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Greit å diskutere litt på VGS-nivå, óg, men når det er to sider der kun to brukere deltar (mer eller mindre) i en slags chat, blir det ulidelig lite spennende. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Da er det like greit å si det, i stedet for å legge skylden på det vi diskuterer, når dere gjør akkurat det samme. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Da er det like greit å si det, i stedet for å legge skylden på det vi diskuterer, når dere gjør akkurat det samme. Noen er i alle fall hårsår nok :!: Les om igjen, ta chatting på PM når det merkes at det kommer til å dra ut over flere sider med one-linere. </lekemod> Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Så jo ut som et utdrag fra MSN-loggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå