Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, kanskje. Må i hvert fall få bedre karakterer hvis det er så mange som har søkt der som det virker som.

Hadde et snitt på 3, 8 i fjor, men i år blir det kanskje verre ser det ut til.

Men får vite det 10 juli eller noe sånt så skal jeg si i fra ;)

Har dårlig tid til å skaffe meg bedre karakterer, men tenker meg at jeg gjør så godt jeg kan nå de siste ukene.

Eneste problemet er at jeg så sykt skolelei, som mange andre.

Endret av Anders-Moen
Lenke til kommentar

Haha, da kan du glede deg til andre året. I første er du kjempeglad og fornøyd, og alt er nytt og spennende. I andre, spesielt etter jul, går du lei. Jeg fikk varsel i engelsk :(

Skal skjerpe meg de siste 15 ukene nå.

Jeg kom inn med 4,2 for to år siden. Jeg kan høre hvor mange som har søkt i år :)

Lenke til kommentar

Det er prøveinntak i morgen. Det betyr at de ser hvor mange som har søkt, og hvor mange de kan ta inn (tror jeg). Han jeg snakket med ville ikke si hva snittet var eller hvor mange de tar inn, men i fjor var det 50-60 som søkte og 30 som kom inn.

Lenke til kommentar

Okay. Får bare gjøre alt av lekser og øve til eksamen når vi skal ha det snart så får jeg prøve å få et bedre snitt :)

Har søkt

1. Gausdal MK

2. Gjøvik MK

3. Lillehammer - sånn vanlig

Men hvis jeg bare kommer inn på LHMR, så kan det hende jeg sier nei for jeg har virkelig ikke å lyst til å gå der, men vi måtte velge tre (?) og da måtte jeg bare finne på noe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...