jorgis Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hvem i huleste satte Pink Floyd til 77% mainstream? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Hoho, eg får "Thinking with Type" og "Don't Make Me Think" snart, shipper i morgen. "Grid systems for graphic design" shipper ikke før 17 mai. @Henrik: Eg måtte avbestille "Designing the obvious" da grid-boka kosta like mykje som dei to andre bøkane tilsamans. Boards of Canada kan begynnes å betegnes som mainstream...tror eg må finne meg ny favorittmusikk. Endret 18. april 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) I'm mainstream Daddysmilk redder meg da 8418376[/snapback] Å, nei! Jeg kan ikke høre på Greenday, Metalica, Nirvana, The Killers, Franz Ferdinand, for da ser jeg ut som en Mainstream-dude. Jeg må justere musikksmaken min deretter slik at jeg mindre MINDRE mainstream og dermed mer SKILLA og få CRED fra de andre hyklerne som gjør det samme som meg. Minner meg om overklassen i England. Stiff upper lip. Alle med lav Mainstream-score booster bare egoet til hverandre slenger Last.fm-profilen i trynet på alle som har noe å si. Look at me! I dont listen to any mainstream piece of shit! IM SKILLED. YOU SUCK. LOLZ AT YOUR MAINSTREAM-O-METER-SCORE. LOL. For fucks sake people, hør på den musikken dere liker. Boards of Canada kan begynnes å betegnes som mainstream...tror eg må finne meg ny favorittmusikk. OMG. Du er på randen til å bli karakterisert som Mainstream! Gud og Jesus i Gehenna! Himmel og hav! Skulle du ha sett! Ved profetens skjegg! Huttemegtu! Du store min tid! Kuler, krutt, bomber og granater, for en skammelig, skjendig, ufordragelig ynkelig populist du kan bli oppfattet som, TrendySkogen! At du i det hele tatt legger igjen bevismateriale som kan bli brukt i mot deg senere, er jo fullstendig skjødesløst! Tenk på ryktet ditt! Tenk på scoren din! Og for din egen skyld, TENK HVOR LITE TRENDY DU BLIR. Endret 18. april 2007 av dan1el Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Høre på band ingen andre hører på betyr vel bare at man har dårlig musikksmak? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Høre på band ingen andre hører på betyr vel bare at man har dårlig musikksmak? 8418513[/snapback] Ikke det jeg sa :> Edit: Ikke ta det som et personangrep :> Endret 18. april 2007 av dan1el Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg var ikke ironisk. Man har relativt dårlig musikksmak. Relativt til alle andre. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Jeg var ikke ironisk.Man har relativt dårlig musikksmak. Relativt til alle andre. 8418547[/snapback] Har ingen planer om å la elitistene diktere om musikksmaken er god eller dårlig. Jeg vil faktisk påstå at musikksmaken min er jævla bra. Faktisk så hører jeg ikke på dårlig musikk, for den skur jeg av med en gang. See where I'm going? Musikk er stort sett subjektivt. Men jeg tar poenget ditt... er ikke så trangsynt. Jeg er bare så lei av at folk konsekvent unngår den musikken som "alle andre hører på" nettopp fordi "alle andre hører på dem". Dette kan slå negativt ut, spesielt hvis du har banda på Last.fm. Da ser alle andre hva du hører på. De værste hyklerne bruker Windows Media Player til å høre på den musikken de egentlig liker og Winamp (med Last-fm plugin) når de skal høre på musikken som kommer opp på Last.fm. Jeg er helt sikker på at Tor Milde og andre elitister har et hemmelig rom hvor han oppbevarer CDer som INGEN andre enn han vet om, og som ingen NOENSINNE må finne ut av. Endret 18. april 2007 av dan1el Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Mulig det er sent og jeg vaser, men er det noe spesielt som må til for å få bakgrunnsbilde via HTML i e-poster? F.eks dette fungerer ikke? http://www.w3schools.com/css/tryit.asp?fil...ackground-image Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Mulig det er sent og jeg vaser, men er det noe spesielt som må til for å få bakgrunnsbilde via HTML i e-poster?F.eks dette fungerer ikke? http://www.w3schools.com/css/tryit.asp?fil...ackground-image 8418708[/snapback] CSS og eposter er nesten helt umulig. Bare Thunderbird og Evolution som oppfører seg noenlunde vettugt. Outlook 2007 er verre en Outlook 2003/XP, pga. av sikkerhet. Webmail er håpløs. Bruk inline styling eller gammeldagse background attributter (samme gjelder font, align etc). F.eks. vil trolig <body style="background-image: url('image.jpg')"> funke. Div-basert design funker også ofte dårlig, her må man enten velge tabeller eller så enkel design som mulig. Her har du en grei artikkel How to code Email newsletters. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 <body background="..."> 8418753[/snapback] GMail var visst ikke så glad i den.. Mulig det er sent og jeg vaser, men er det noe spesielt som må til for å få bakgrunnsbilde via HTML i e-poster?F.eks dette fungerer ikke? http://www.w3schools.com/css/tryit.asp?fil...ackground-image 8418708[/snapback] CSS og eposter er nesten helt umulig. Bare Thunderbird og Evolution som oppfører seg noenlunde vettugt. Outlook 2007 er verre en Outlook 2003/XP, pga. av sikkerhet. Webmail er håpløs. Bruk inline styling eller gammeldagse background attributter (samme gjelder font, align etc). F.eks. vil trolig <body style="background-image: url('image.jpg')"> funke. Div-basert design funker også ofte dårlig, her må man enten velge tabeller eller så enkel design som mulig. Her har du en grei artikkel How to code Email newsletters. 8418754[/snapback] Merka at CSS ikke var noe vinner.Prøvde body style uten hell (mulig det gikk litt fort), får se mer på det imorra. I verstefall funker det å lage en tabell som dekker alt med bakgrunn i. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Har ingen planer om å la elitistene diktere om musikksmaken er god eller dårlig. Jeg vil faktisk påstå at musikksmaken min er jævla bra. Faktisk så hører jeg ikke på dårlig musikk, for den skur jeg av med en gang. See where I'm going? Musikk er stort sett subjektivt.8418575[/snapback] En bærte som ikke har blitt eksponert for annet enn Topp 20 VG-lista, og ikke har giddet eller tatt seg bryet til å lete fram til musikk som hun selv kan identifisere seg med, gravet seg lenger ned i en sjanger annet enn "Pop" - har hun like god musikksmak som en som har tatt seg bryet med å søke gjennom ulike sjangere og band for å finne musikk som er best for en selv? Isåfall er jeg ikke enig. pogoLibrary, tea lights, Heely's, perpetual calendar, and home defibrillator Endret 19. april 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Fikk 24.09 %, men det er vel strengt tatt fordi Last.fm-pluginen min ikke fungerer/er installert lenger, nå som jeg har hørt så mye på Boards of Canada og diverse Fabric Live-sets. Pluss en GOD del annen musikk som ikke akkurat kan regnes som mainstream :)Jeg får ta testen igjen når windows slutter å hore til shell32.dll og dens omplassering som visstnok okkuperer et område reservert for system-DLL-filer. Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Noen som har noen gode artikler om divmania også? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Google har visst et par. Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Joa, men er ikke så god på tysk, fransk, spansk og alle de andre språkene den finner. Tror jeg fant en artikkel om det, og den var forholdsvis kort. Under a4 side Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Så du på linken min? Den linket direkte til søket "div mania", ikke "divmania", da disse vil få to vidt forskjellige treff... Om du ser etter linker på engelsk, må du huske at man deler ord på engelsk, i motsetning til norsk, der orddeling ikke eksisterer. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Joa, men er ikke så god på tysk, fransk, spansk og alle de andre språkene den finner. Tror jeg fant en artikkel om det, og den var forholdsvis kort. Under a4 side 8419555[/snapback] Første treff på google er en god artikkel Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Jeg bare lurer litt på hva deres sider er verdt jeg. Min var verdt 66 dollar, så ble index fila til dnScoop borte, og nå er den tilbake og min side er verdt mye mer: 170 dollar Så hva er deres verdt? Edit: Noen som kan regne ut hva 170 dollar er i norske kroner? * Jeg er superdårlig i matte * Endret 19. april 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Noen som kan regne ut hva 170 dollar er i norske kroner?* Jeg er superdårlig i matte * 8419963[/snapback] rundt 1000 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå