enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Nextgentel kundeservice suger bigtime btw. Hva er det nå da? Har faktisk bare hatt gode erfaringer, bortsett fra at jeg satt to uker uten modem som virket fordi de somlet litt. Kar nå 3mbps ganske lenge pga det Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 noen som vet hvor man kan finne sånn "Wanted" font? Sånn in the wild west greier.. har googlet.. finner en font som heter wanted og er fed.. men som koster 40 $.. Noen soom vet om noen gratis wanted font eller noen som likner? leit sjøl ffs! http://www.1001fonts.com er en fin plass å begynne.. f eks. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 noen som vet hvor man kan finne sånn "Wanted" font? Sånn in the wild west greier.. har googlet.. finner en font som heter wanted og er fed.. men som koster 40 $.. Noen soom vet om noen gratis wanted font eller noen som likner? leit sjøl ffs! http://www.1001fonts.com er en fin plass å begynne.. f eks. har letet på de fleste gratis sidene,, derfor spør jeg spørsmålet her... Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Sint idag Arve? En ku som har fått låne den rosa skjorta di igjen *undertrykt latterbrøl rettet mot Sigge* Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hmmm.. Er ikke helt sikker på hva som menes med Wanted-skrift jeg, da.. :S Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 har letet på de fleste gratis sidene,, derfor spør jeg spørsmålet her... Polecat er på saken Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Sint idag Arve? En ku som har fått låne den rosa skjorta di igjen *undertrykt latterbrøl rettet mot Sigge* Ja for fan! Er møkkasur! h*lvete heller! Nei, egentlig ikkje sur i det heile tatt - berre litt.... forvirra... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Oh yeah..! Da har jeg fått opp siden min på en replacement server, før jeg får tilbake alt det andre fra FBI.. L I N K www.aroneid.com funker muligens ikke på noen timer, tar litt tid å fikse redirectchanging.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Nextgentel kundeservice suger bigtime btw. Hva er det nå da? Har faktisk bare hatt gode erfaringer, bortsett fra at jeg satt to uker uten modem som virket fordi de somlet litt. Kar nå 3mbps ganske lenge pga det Idiotene i Nextgentel har sperre for trådløst internett, mao jeg må ringe å få dem til å låse opp! Var 16 i køen før jeg la på. Som en font-lærling vil jeg nevne at "wanted" -fonten kalles Playbill. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Oh yeah..! Da har jeg fått opp siden min på en replacement server, før jeg får tilbake alt det andre fra FBI.. L I N K www.aroneid.com funker muligens ikke på noen timer, tar litt tid å fikse redirectchanging.. ehm, ompatut.tk under designpages? 1. feil, ompatut.tk var aldri ei designside. 2. Bytt den ut med absentvoid.com du Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Oh yeah..! Da har jeg fått opp siden min på en replacement server, før jeg får tilbake alt det andre fra FBI.. L I N K www.aroneid.com funker muligens ikke på noen timer, tar litt tid å fikse redirectchanging.. ehm, ompatut.tk under designpages? 1. feil, ompatut.tk var aldri ei designside. 2. Bytt den ut med absentvoid.com du Heh.. Siden har vært nede så det må til en del updates.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 noen som vet hvor man kan finne sånn "Wanted" font? Sånn in the wild west greier.. har googlet.. finner en font som heter wanted og er fed.. men som koster 40 $.. Noen soom vet om noen gratis wanted font eller noen som likner? En slik? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 noen som vet hvor man kan finne sånn "Wanted" font? Sånn in the wild west greier.. har googlet.. finner en font som heter wanted og er fed.. men som koster 40 $.. Noen soom vet om noen gratis wanted font eller noen som likner? http://polecat.demoted.org/hw/endenwanted.jpg En slik? nja.. noe liknende... og forresten.. hvor fikk du den fra? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 hummm, sikkert en sånn font han ville ha ja - men du kunne godt ha spart deg dei sekunda du brukte på å lage den stygge tingen der Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 men du kunne godt ha spart deg dei sekunda du brukte på å lage den stygge tingen der Nah... Fonten heter Distress. Du finner den sikkert på siden arve linka til. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 jaja.. takker for hjelpen,,, Nice bilde btw Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 noen som vet hvor man kan finne sånn "Wanted" font? Sånn in the wild west greier.. har googlet.. finner en font som heter wanted og er fed.. men som koster 40 $.. Noen soom vet om noen gratis wanted font eller noen som likner? En slik? *Løper og gjemmer seg bak en stor stein, og sjekker patronbeltet* HAHAHA, klarte å "poste" dette som en rapportering første gangen Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Der var jeg hjemme fra posten... Hentet en pakke med diverse saker fra microplex (musematte, mouse skeetz (?) og viftegriller for de som ville vite det) Musematten med mouse skeetz er en fryd å bruke HAHAHA, klarte å "poste" dette som en rapportering første gangen Bummer Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 HAHAHA, klarte å "poste" dette som en rapportering første gangen Nå blir PC banned.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 HAHAHA, klarte å "poste" dette som en rapportering første gangen Nå blir PC banned.. Håper da ikke det. Rapporterte rapporteringen min med en gang *litt svimmel nå* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå