Runar Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Vant nettopp et web-hotell på 1 gb i bingo! På mirc! 8409320[/snapback] Haha, bingo faktisk! Hvilken leverandør og til hvilken verdi? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Vant nettopp et web-hotell på 1 gb i bingo! På mirc! 8409320[/snapback] Wtf? Det vil jeg óg..! Hehe, fint å ha:P Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Haha, bingo faktisk! Hvilken leverandør og til hvilken verdi? 8409413[/snapback] Have no idea. Men det var faktisk plesk som var installert. Aldri prøvd det før. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Betalte nettopp alt for mye for å få støtte for mySQL og PHP hos domeneshop Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Vant nettopp et web-hotell på 1 gb i bingo! På mirc! 8409320[/snapback] Til orientering. 1GB er ikke såå mye. Veldig mange tilbyr det for en billig penge. Grunnen er at folk likevel ikke fyller opp og at man forplikter seg til å ikke bruke det som filehosting. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Til orientering. 1GB er ikke såå mye. Veldig mange tilbyr det for en billig penge. Grunnen er at folk likevel ikke fyller opp og at man forplikter seg til å ikke bruke det som filehosting. 8409442[/snapback] Til orientering. Jeg vant det på BINGO. Det tok 2 min å vinne det. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Faen så mye krøll med domeneshop, jeg trodde jeg bestilte en pakke med 500MB, men det var da bare til mail. 100MB lagring og 500MB til mail. Blir nok en liten rant når jeg får opp tjejporr.se, ja. Og til orientering, så er 1GB iallefall mye hos domeneshop, 75,- i måneden. Endret 17. april 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Faen så mye krøll med domeneshop, jeg trodde jeg bestilte en pakke med 500MB, men det var da bare til mail. 100MB lagring og 500MB til mail. Blir nok en liten rant når jeg får opp tjejporr.se, ja. Kjekt å ha Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Og til orientering, så er 1GB iallefall mye hos domeneshop, 75,- i måneden. 8409547[/snapback] De driver jo med svindling da. De er som den banken som har 10% rente. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Til orientering. Jeg vant det på BINGO. Det tok 2 min å vinne det. 8409456[/snapback] Ok. Men syns det var passende å knuse drømmen din om at du kanskje hadde 1GB å fylle opp pr0rn. Det for du nemmelig ikke lov til på de fleste webhostingstilbyderne. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 De driver jo med svindling da. De er som den banken som har 10% rente. 8409590[/snapback] De er ikke så svindling da. De tilbyr i hvert fall Shell-tilgang for 35 kr/mnd. (Går utfra at det betyr at man kan innstallere ting selv. Har aldri hatt noe annet enn billighoster) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 De driver jo med svindling da. De er som den banken som har 10% rente. 8409590[/snapback] De er ikke så svindling da. De tilbyr i hvert fall Shell-tilgang for 35 kr/mnd. (Går utfra at det betyr at man kan innstallere ting selv. Har aldri hatt noe annet enn billighoster) 8409642[/snapback] Shell-tilgang er gratis hos de fleste andre, inkludert STW. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Husker jeg satt å fikla litt med shell på webhotellet jeg hadde på dreamhost, da jeg fant ut at jeg skulle sjekke hvor mye plass som var mount'a opp på serveren jeg hadde hotellet på. Fikk litt bakoversveis da jeg så at det var 15+ TB tilkoblet Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Husker jeg satt å fikla litt med shell på webhotellet jeg hadde på dreamhost, da jeg fant ut at jeg skulle sjekke hvor mye plass som var mount'a opp på serveren jeg hadde hotellet på. Fikk litt bakoversveis da jeg så at det var 15+ TB tilkoblet 8410145[/snapback] Antageligvis et stort SAN alle serverne lagrer/leser webhotell-data fra. Ikke 15 1TB-disker i hver maskin, med andre ord. Men ta det med ro, de har nok quota-ordninger som hindrer deg i å bruke opp alle terabytene. Endret 17. april 2007 av jorgis Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Husker jeg satt å fikla litt med shell på webhotellet jeg hadde på dreamhost, da jeg fant ut at jeg skulle sjekke hvor mye plass som var mount'a opp på serveren jeg hadde hotellet på. Fikk litt bakoversveis da jeg så at det var 15+ TB tilkoblet 8410145[/snapback] Antageligvis et stort SAN alle serverne lagrer/leser webhotell-data fra. Ikke 15 1TB-disker i hver maskin, med andre ord. Men ta det med ro, de har nok quota-ordninger som hindrer deg i å bruke opp alle terabytene. 8410198[/snapback] Vet da det. Var en grunn til at jeg brukte ord som "mount'a opp" og "tilkoblet". (ok, tilkoblet kunne tolkes på flere måter, men mente over nettverk) Regner med de kjører egne lagringsservere/clustere, og ikke 15TB lokalt på hver maskin, ja (er også klar over at de 15TB'ene kan være koblet opp mot flere servere, og at det ikke er sikkert at min tidligere server distribuerte denne plassen alene) Uansett morsomt å se hvor mye de faktisk har koblet til. </forsvar og roing> Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 MicroID til kafeen? Som er veldig stillestående nå. Samme med designet mitt Tor Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 MicroID til kafeen? Som er veldig stillestående nå.Samme med designet mitt Tor 8410868[/snapback] OpenID er vel mer utbredt. Så vis MicroID ikke er bakover kompatibelt med OpenID syns jeg vi bør heller gå for OpenID. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hva skal man egentlig med MicroID? Skjønner ikke vitsen... Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det var en gang en person som ga meg en link til en god side angående tabeller til design, men nå finner jeg ikke linken. Men sånn er det vel, når man først trenger noe så finner man det ikke. Jeg skal skrive en skoleoppgave hvor jeg skal ha med dette temaet, altså hvorfor man ikke skal bruke tabeller til design. Noen som har noen gode tekstern/websider om dette temaet? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Det var en gang en person som ga meg en link til en god side angående tabeller til design, men nå finner jeg ikke linken. Men sånn er det vel, når man først trenger noe så finner man det ikke. Kast tabellane Hvorfor MicroID Fordi det er trendy, web2.3 og ikke minst smør på kake. Endret 18. april 2007 av sparks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå