Steinmann Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Føler meg litt grunder-aktig nu, har store planer om å en ny bedrift etter sommeren! Kan bli litt gronker av det, tror jeg. 8397232[/snapback] Da bør man faktisk ha et ganske godt produkt, eller en god tjeneste som er mer aktuelt i disse dager. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Var kanskje dumt av meg å si det fra starten av, men har ikke så lyst til å gå ut med det, da det finnes flere som kan se penger i dette. Kan nok ikke patentere en idé Da bør man faktisk ha et ganske godt produkt, eller en god tjeneste som er mer aktuelt i disse dager. Klart jeg har. Det er veldig aktuelt for noen spesielle mennesker. Endret 16. april 2007 av sparks Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Nisjefirma? Ja, du får ha lykke til da, hva enn det er. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Takk Tor, du får nok vite det over en MSN samtale en gang, som du tar initiativ til, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Skal prøve å gjøre det, vergrere meg litt, blir helt rød i kinnene når jeg ser navnet ditt på msn - derfor jeg svarer så kort noen ganger, er redd for at du ikke skal like meg, hihi. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Gosh, må nesten ta deg med ut neste gang eg er i Oslo, så får eg Tor til å koke opp litt sannheitsserum. Some Loud Thunder var særdeles skuffande, forresten.. Endret 16. april 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 iTheme noen? 8397314[/snapback] Hmm, funky, men jeg tror ikke jeg er nok Mac fanatiker til å bruke noe slikt, heldigvis Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 iTheme noen? 8397314[/snapback] Skal det ikke være en CSS-fil, eller får jeg feil side opp? Sånn som det er nå ligner det på en iPod ja. Altså ingenting. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Gosh, må nesten ta deg med ut neste gang eg er i Oslo, så får eg Tor til å koke opp litt sannheitsserum. Some Loud Thunder var særdeles skuffande, forresten.. 8397390[/snapback] Hvem var det til? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Ser ut som det ikke var skolen Henrik var på vei til istad når han var på bussen. Var nok heller "bussen til rusen", han logget av før han ble helt fjern, stakkar. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Deg, såklart, mister Jason Fried² Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Bør alle linker ha understrek, også i normal (ikke hover) form? Eller forstår selv "vanlige" personer at ord med en annen farge sannsynligvis er linker? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Vel Henrik, min idè er nok ikke noe så stort som det han har fått til. Det er bare noe som ingen har gjort før, på samme måte. Blir nok ingen millionær av det, heller langt ifra Men det er alikevel morsomt å starte et prosjekt ingen har gjort på samme måte, slik at interessen kan bli stor. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Bør alle linker ha understrek, også i normal (ikke hover) form? Eller forstår selv "vanlige" personer at ord med en annen farge sannsynligvis er linker? 8398512[/snapback] Sjølv synest eg underline på lenker er ein uslåelig måte å markere lenker på (...bortsett frå i grafiske menyar o.l.). Alle forstår det, og det forstyrrar ikkje teksten ellers på nokon måte. @ iTheme: Mac- eller iThemed nettsidegrafikk er jo old . Einaste sure med det heile var at eg gav opp å tilpasse lenker til rullehjulet etter ein sur kveld med IE-trøbbel. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Du har ein liten raud strek der også, Arve: http://img240.imageshack.us/img240/6453/bilde3zt3.jpg Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Firefox på nynorsk. Så søtt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Er klar over det, den er der for å markere eitt eller anna i test-fasen. Men no skal det nevnast at den greia der er last modified 27-Dec-2005. Fint med Fx på nynorsk òg Endret 16. april 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) @Lovskogen: Vil bare si undskyld for i går, var gretten etter en natt med lite søvn. Når jeg ser over posten min nå forstår jeg at det ble litt merkelig. Takk for linken, har nå fult av bokmerker om rettskrivning og ord deling håper jeg ikke er så dust ved seinere anledninger. Er det bare meg eller eksisterer det også andre som er lei av dette? Får daglig inn så mange av denne her. Redigert med tanke på at jeg postet noe jeg er i mot Endret 16. april 2007 av KillYou Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 ...det kallast spam, og skal ignorerast/filtrerast/slettast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå