Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var kanskje dumt av meg å si det fra starten av, men har ikke så lyst til å gå ut med det, da det finnes flere som kan se penger i dette. Kan nok ikke patentere en idé :(

Da bør man faktisk ha et ganske godt produkt, eller en god tjeneste som er mer aktuelt i disse dager.

Klart jeg har. Det er veldig aktuelt for noen spesielle mennesker.

Endret av sparks
Lenke til kommentar

Vel Henrik, min idè er nok ikke noe så stort som det han har fått til. Det er bare noe som ingen har gjort før, på samme måte. Blir nok ingen millionær av det, heller langt ifra :)

Men det er alikevel morsomt å starte et prosjekt ingen har gjort på samme måte, slik at interessen kan bli stor.

Lenke til kommentar
Bør alle linker ha understrek, også i normal (ikke hover) form? Eller forstår selv "vanlige" personer at ord med en annen farge sannsynligvis er linker?

8398512[/snapback]

Sjølv synest eg underline på lenker er ein uslåelig måte å markere lenker på (...bortsett frå i grafiske menyar o.l.). Alle forstår det, og det forstyrrar ikkje teksten ellers på nokon måte.

@ iTheme:

Mac- eller iThemed nettsidegrafikk er jo old :p. Einaste sure med det heile var at eg gav opp å tilpasse lenker til rullehjulet etter ein sur kveld med IE-trøbbel. :ph34r:

Lenke til kommentar

@Lovskogen: Vil bare si undskyld for i går, var gretten etter en natt med lite søvn. Når jeg ser over posten min nå forstår jeg at det ble litt merkelig.

Takk for linken, har nå fult av bokmerker om rettskrivning og ord deling :D håper jeg ikke er så dust ved seinere anledninger.

Er det bare meg eller eksisterer det også andre som er lei av dette? Får daglig inn så mange av denne her.

Redigert med tanke på at jeg postet noe jeg er i mot
Endret av KillYou
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...