jorgis Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Oppstartstid er sååå 1999, trodde alle hadde skrevet gode init-scripts for å fyre opp programmene sine ved boot, jeg. I hvert fall må jeg gjøre det, ZDE bruker jo nesten to minutter på å starte... 8394174[/snapback] Tar ikke oppstarten enda lenger tid da? Eller starter de opp i bakgrunnen? 8394863[/snapback] Hvilken oppstart? Rebooter opptil en gang annenhver uke, stort sett når jeg har tid nok til å vente litt på oppstarten. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Oppstartstid er sååå 1999, trodde alle hadde skrevet gode init-scripts for å fyre opp programmene sine ved boot, jeg. I hvert fall må jeg gjøre det, ZDE bruker jo nesten to minutter på å starte... 8394174[/snapback] Tar ikke oppstarten enda lenger tid da? Eller starter de opp i bakgrunnen? 8394863[/snapback] Hvilken oppstart? Rebooter opptil en gang annenhver uke, stort sett når jeg har tid nok til å vente litt på oppstarten. 8394989[/snapback] Da så. Da er det jo ikke noe problem. Men hvis du skrur av den stasjonære (Windows) maskinen hver dag, er det vel liten vits å gjøre som deg. Meget lekker, MC2 Endret 16. april 2007 av Runar Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hvilken oppstart? Rebooter opptil en gang annenhver uke, stort sett når jeg har tid nok til å vente litt på oppstarten. 8394989[/snapback] Samme her, men jeg orker ikke vente på oppstarten, så heldigvis bruker ikke min windows mer enn ca. 15 sekunder på å boote Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Etter anbefaling fra Jesper har jeg nå bestilt meg The JavaScript Anthology og Google Hacking fordi den så fancy ut Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Tenker på å skaffe meg "Don't Make Me Think" etter anbefaling av både Henrik og Bjørn, og "Designing the Obvious" fordi Henkis sa jeg burde skaffe den òg. Men venter med orderen, sendte en mail til Khoi fra Subtraction ang. hvilken bok jeg burde skaffe meg på temaet "grids for web design". Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Etter anbefaling fra Jesper har jeg nå bestilt meg The JavaScript Anthology og Google Hacking fordi den så fancy ut 8395654[/snapback] Har ikke sett på Google-boken, men JavaScript Ahthology er veldig bra Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Tenker på å skaffe meg "Don't Make Me Think" etter anbefaling av både Henrik og Bjørn, og "Designing the Obvious" fordi Henkis sa jeg burde skaffe den òg. Men venter med orderen, sendte en mail til Khoi fra Subtraction ang. hvilken bok jeg burde skaffe meg på temaet "grids for web design". 8396076[/snapback] Hva er det med deg å de grid greiene? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Tenker på å skaffe meg "Don't Make Me Think" etter anbefaling av både Henrik og Bjørn, og "Designing the Obvious" fordi Henkis sa jeg burde skaffe den òg. Men venter med orderen, sendte en mail til Khoi fra Subtraction ang. hvilken bok jeg burde skaffe meg på temaet "grids for web design". 8396076[/snapback] Hva er det med deg å de grid greiene? 8396172[/snapback] Griddesign er jo det som er pop - det er jo det som er Web 2.5, Sebba! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jepp, kom beta i 2.4, nå er den stable i Web 2.5 - satser på flexible grids når neste revisjon av 2.61 kommer, ligger på sourceforge. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 En bra Syslog client til Windows? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 En bra Syslog client til Windows? 8396780[/snapback] Denne spørringen til Google spytta ut dette resultatet på førsteplass. Jeesh, god linktekst. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Mailplane er kanskje noe for dere Mac og GMail-brukere? Videoen på så i hvertfall ganske så pen ut Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Wow, slettes ikkje dumt! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Mailplane er kanskje noe for dere Mac og GMail-brukere? Videoen på så i hvertfall ganske så pen ut 8396831[/snapback] Ojoj, det så virkelig stilig ut, må teste det når jeg kommer hjem til Macen min i dag Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 En bra Syslog client til Windows? 8396780[/snapback] Denne spørringen til Google spytta ut dette resultatet på førsteplass. Jeesh, god linktekst. 8396797[/snapback] Ett flott semantisk svar i hvertfall, men lurte jo på om noen hadde noen erfaringer da. Jaja, installerer det eneste jeg hadde hørt om (Kiwi) og ser om det ikke er greit nok. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Glemte å nevne at Mailplane kun er i private beta, og man må vel søke om tilgang, men det burde vel være greit Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Slikt bruker vanligvis ikke å være noe stort problem You are on the waiting list, Bjørn OlavYou will get notified as soon as you can join the next beta phase. Thanks for your patience. Så får vi se hvor lang tid det tar Endret 16. april 2007 av Equerm Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Føler meg litt grunder-aktig nu, har store planer om å en ny bedrift etter sommeren! Kan bli litt gronker av det, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå