Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"E - TextEditor | The power of TextMate on Windows" skuffet meg. Den brukte alt for lang tid på å starte opp.

8393992[/snapback]

Bruk intype i stedet... Dritrask oppstart, og det er smooth.. Mangler tabs, men det kommer i neste utgave, og da har de også skrevet om core for å gjøre det enda enklere å legge til ønsker fra "the public" :)

Lenke til kommentar
"E - TextEditor | The power of TextMate on Windows" skuffet meg. Den brukte alt for lang tid på å starte opp.

8393992[/snapback]

Bruk intype i stedet... Dritrask oppstart, og det er smooth.. Mangler tabs, men det kommer i neste utgave, og da har de også skrevet om core for å gjøre det enda enklere å legge til ønsker fra "the public" :)

8394039[/snapback]

Hmm, dette virker lovende.

Tusen takk for tipset :D Skal prøve ut alle funksjonene nå.

Lenke til kommentar

8393992[/snapback]

Oppstartstid er sååå 1999, trodde alle hadde skrevet gode init-scripts for å fyre opp programmene sine ved boot, jeg. :) I hvert fall må jeg gjøre det, ZDE bruker jo nesten to minutter på å starte... :whistle:

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle skaffe meg Linux når jeg kjøper en ny og egen pc, men jeg gidder ikke brenne over ISO fila (Ubuntu) til en cd selv, så jeg så på det der "Request FREE CD"-greia hos de, men er det 100 % gratis? Gidder ikke betale for frakt eller noe sånt når jeg kan brenne det over selv.

Det står at de blir sent 19. april, så det er ikke så lenge til. Så er det absolutt 100 % gratis?

8392503[/snapback]

Fikk 900 stk. helt gratis, jeg. :cool:

Dog en feiltagelse; Jeg skulle ha 10!

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle skaffe meg Linux når jeg kjøper en ny og egen pc, men jeg gidder ikke brenne over ISO fila (Ubuntu) til en cd selv, så jeg så på det der "Request FREE CD"-greia hos de, men er det 100 % gratis? Gidder ikke betale for frakt eller noe sånt når jeg kan brenne det over selv.

Det står at de blir sent 19. april, så det er ikke så lenge til. Så er det absolutt 100 % gratis?

8392503[/snapback]

Fikk 900 stk. helt gratis, jeg. :cool:

Dog en feiltagelse; Jeg skulle ha 10!

8394747[/snapback]

Husk at toll ikke er gratis, da. En venn av meg bestilte 100, de står og venter på tolldeklarasjon i nederland fremdeles, da det nederlandske tollvesen skulle ha et urimelig beløp for å sende dem videre til ham.

Lenke til kommentar
Oppstartstid er sååå 1999, trodde alle hadde skrevet gode init-scripts for å fyre opp programmene sine ved boot, jeg. :) I hvert fall må jeg gjøre det, ZDE bruker jo nesten to minutter på å starte...  :whistle:

8394174[/snapback]

Tar ikke oppstarten enda lenger tid da? Eller starter de opp i bakgrunnen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...