jorgis Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Jorgis: Du klager på at noe er old, og poster noe for andre gang i kaféen? 8392261[/snapback] Har jeg postet den før? Anders Moen: Husk at du må beregne 6-8 ukers leveringstid, da. Endret 15. april 2007 av jorgis Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Nå har jeg fått beskjed om at det ikke er nok systemresurser til å f.eks. starte Firefox. Er dette fordi jeg ikke har mer enn 512MB ram? Jeg måtte restarte maskinen hver gang, til jeg satte inn 1GB ekstra. IETab er genial Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Litt leveringstid gjør ingenting om det er litt leveringstid Men kan være at jeg dropper det; fant en brenne-cd som ikke var brukt. Gjenstående tid: 8.30 minutter Endret 15. april 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Men kan være at jeg dropper det; fant en brenne-cd som ikke var brukt. Gjenstående tid: 8.30 minutter 8392594[/snapback] Kjekt å ha et par fine disker å gi vekk til venner og kjente, da. Jeg bestilte meg nylig tre plater. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hehe, tok litt tid før jeg skjønte hva du mente med "å ha et par disker til å gi til venner og kjente". Men ja, det er vel det. Kan tjene litt der, spare dem for litt tid, haha. Neida, kommer nok ikke til å ta betaling for det i så fall. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Det ville vel strengt tatt vært ulovlig. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Ville det det? Jeg må jo betale for brenne-CD'ene jeg kjøper...det var de jeg mente at jeg skulle ta betaling for, selv om jeg ikke kommer til å gjøre det. De får heller laste ned/requeste cd'er selv Endret 15. april 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Det ville vel strengt tatt vært ulovlig. 8392775[/snapback] Tja, GPL-lisensen tillater jo å ta betalt for distribuere programvaren.. Om ShipIt tillater at du selger CDene er vel noe annet. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Det er linkpostingskveld i dag, føler jeg Most HTML templating languages are written incorrectly Og Jørgen: Jeg vet jo at den er old, men slike morsomheter skader det jo aldri å poste for mye. Alltid noen som ikke har sett den Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg poster jo linker hver dag, jeg er deres human feed reeedr2.0 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 "E - TextEditor | The power of TextMate on Windows" skuffet meg. Den brukte alt for lang tid på å starte opp. Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg poster jo linker hver dag, jeg er deres human feed reeedr2.0Skjønner ikke hva n00bsa skulle gjort uten deg Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 "E - TextEditor | The power of TextMate on Windows" skuffet meg. Den brukte alt for lang tid på å starte opp. 8393992[/snapback] Bruk intype i stedet... Dritrask oppstart, og det er smooth.. Mangler tabs, men det kommer i neste utgave, og da har de også skrevet om core for å gjøre det enda enklere å legge til ønsker fra "the public" Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 "E - TextEditor | The power of TextMate on Windows" skuffet meg. Den brukte alt for lang tid på å starte opp. 8393992[/snapback] Bruk intype i stedet... Dritrask oppstart, og det er smooth.. Mangler tabs, men det kommer i neste utgave, og da har de også skrevet om core for å gjøre det enda enklere å legge til ønsker fra "the public" 8394039[/snapback] Hmm, dette virker lovende. Tusen takk for tipset Skal prøve ut alle funksjonene nå. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) "E - TextEditor | The power of TextMate on Windows" skuffet meg. Den brukte alt for lang tid på å starte opp. 8393992[/snapback] Oppstartstid er sååå 1999, trodde alle hadde skrevet gode init-scripts for å fyre opp programmene sine ved boot, jeg. I hvert fall må jeg gjøre det, ZDE bruker jo nesten to minutter på å starte... Endret 15. april 2007 av jorgis Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Tenkte jeg skulle skaffe meg Linux når jeg kjøper en ny og egen pc, men jeg gidder ikke brenne over ISO fila (Ubuntu) til en cd selv, så jeg så på det der "Request FREE CD"-greia hos de, men er det 100 % gratis? Gidder ikke betale for frakt eller noe sånt når jeg kan brenne det over selv. Det står at de blir sent 19. april, så det er ikke så lenge til. Så er det absolutt 100 % gratis? 8392503[/snapback] Fikk 900 stk. helt gratis, jeg. Dog en feiltagelse; Jeg skulle ha 10! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Tenkte jeg skulle skaffe meg Linux når jeg kjøper en ny og egen pc, men jeg gidder ikke brenne over ISO fila (Ubuntu) til en cd selv, så jeg så på det der "Request FREE CD"-greia hos de, men er det 100 % gratis? Gidder ikke betale for frakt eller noe sånt når jeg kan brenne det over selv. Det står at de blir sent 19. april, så det er ikke så lenge til. Så er det absolutt 100 % gratis? 8392503[/snapback] Fikk 900 stk. helt gratis, jeg. Dog en feiltagelse; Jeg skulle ha 10! 8394747[/snapback] Husk at toll ikke er gratis, da. En venn av meg bestilte 100, de står og venter på tolldeklarasjon i nederland fremdeles, da det nederlandske tollvesen skulle ha et urimelig beløp for å sende dem videre til ham. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Oppstartstid er sååå 1999, trodde alle hadde skrevet gode init-scripts for å fyre opp programmene sine ved boot, jeg. I hvert fall må jeg gjøre det, ZDE bruker jo nesten to minutter på å starte... 8394174[/snapback] Tar ikke oppstarten enda lenger tid da? Eller starter de opp i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå