PT Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Opera i OS X er ikkje heilt optimalt, nei. Derfor bruk eg Firefox pga. developer tools, og Safari. 8373440[/snapback]Der forsvant dine muligheter til å dra på fylla med meg med matchende br0wse me-t-skjorter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Regner med at det har hvert noe prat om Apollo her tidligere, men kom over en god artikkel dere burde lese Hva syntes forresten folket om Apollo ? Jeg har så vidt testa det litt, og det er jo litt interessant. Men jeg tror ikke det kommer til å slå'an noe særlig. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Regner med at det har hvert noe prat om Apollo her tidligere, men kom over en god artikkel dere burde lese Hva syntes forresten folket om Apollo ? Jeg har så vidt testa det litt, og det er jo litt interessant. Men jeg tror ikke det kommer til å slå'an noe særlig. 8373478[/snapback] Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 @PT: Best for deg at du er klar for pasta med meg og Hein rundt klokken fire! Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hvis jeg er ferdig med legebesøk og norskstil henger jeg meg selvsagt på Men ingen br0wse me-t-skjorte. Skal gå hjem og bytte, bare på grunn av deg. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Opera i OS X er ikkje heilt optimalt, nei. Derfor bruk eg Firefox pga. developer tools, og Safari. 8373440[/snapback] For oss firefoxelskere vil jeg anbefale firebug. Det er rett og slett ganske smud. Endret 13. april 2007 av Leon Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Commentful Commentful tracks blog posts, social sites (including Digg, YouTube, Flickr, MySpace), forums (including vBulletin, phpBB), and other sites with comments. You don't need to keep revisiting a page - let Commentful do it for you. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Vi snakka om Firebug rundt lunchbordet i stad, men det hørtes bare ut som enda en av disse ekstensjonene som allerede inngår i Webdev Toolbar... Edit: Ser ikke ut til at kollegene fortalte hele sannheten. Endret 13. april 2007 av Mr.Berg Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Deres kollegaer er tydligvis noen tullinger, for Firebug er en av få ting som gjør at jeg en gang i blant blir misunnelig på Fx-brukere Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det gjorde de så absolutt ikke. Firebug, sammen med WebDev-toolbar jeg bare må installere med en gang jeg har installert Firefox, uansett hvilke maskiner jeg installerer på. Firebug er og blir en genial extension jeg ikke vet hva jeg skulle gjort uten... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Opera i OS X er ikkje heilt optimalt, nei. Derfor bruk eg Firefox pga. developer tools, og Safari. 8373440[/snapback] For oss firefoxelskere vil jeg anbefale firebug. Det er rett og slett ganske smud. 8374473[/snapback] Har Web Developer Toolbar, men har gått meg lei på å lete etter problemet på andres nettsider online, fordi man ikke får endret noe annet enn BODY. Men den der var snerten! Tusen takk. *installere* Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Lovskogen, bruk Camino. Det er Firefox bare mer optimalisert for OS X, spesielt Intel CPUer. Mye mer stabilt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Lastet ned nyeste versjon av Opera idag. Nesten jeg byttet nettleser, men så kom noen med lenke til Firbug + jeg har developer toolbar. Dessuten brukte Opera rundt 5-6 sekunder lenger lastetid i forhold til Fx, på sider som jeg aldri har besøkt før :S Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Merker det selv, Opera laster nye sider mye tregere en Fx. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Herregud. Her sitter jeg å lager sider for en klan for rundt tusenlappen og siden jeg har gitt dem linken til demo-siden så har de bestemt seg for å endre bruker og passordet til admin brukeren så jeg får ikke gjort noe siden jeg ikke ser hvordan det ser ut Samme har de gjort i forumet, så har de laget et forum som heter "Regler", aight. Der lå det en post hvor det sto noen regler. Jeg nevner ord i fleng: Ike Bane (banne) Rastisk inhol Heia CS fjortiser. Endret 13. april 2007 av medlem-77217 Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Genialt Har du brukernavn/passord til databasen kanskje? Bållemann, eg kjem! Endret 13. april 2007 av PT Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Herregud. Her sitter jeg å lager sider for en klan for rundt tusenlappen og siden jeg har gitt dem linken til demo-siden så har de bestemt seg for å endre bruker og passordet til admin brukeren så jeg får ikke gjort noe siden jeg ikke ser hvordan det ser ut Samme har de gjort i forumet, så har de laget et forum som heter "Regler", aight. Der lå det en post hvor det sto noen regler. Jeg nevner ord i fleng: Ike Bane (banne) Rastisk inhol Heia CS fjortiser. 8375224[/snapback] Tehe Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Genialt Har du brukernavn/passord til databasen kanskje? Bållemann, eg kjem! 8375280[/snapback] Kan ikke det der så godt, men kan jo prøve. Passordet er kryptert. Kan jeg bare endre det til mitt passord uten å føkke alt? Endret 13. april 2007 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Genialt Har du brukernavn/passord til databasen kanskje? Bållemann, eg kjem! 8375280[/snapback] Kan ikke det der så godt, men kan jo prøve. Passordet er kryptert. Kan jeg bare endre det til mitt passord uten å føkke alt? 8375611[/snapback] Du må hashe passordet på samme måte som forumet gjør. Om forumet hasher med md5 før det sjekker passordet, må du hashe med md5 og legge inn den verdien der, om du skjønner? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Du må hashe passordet på samme måte som forumet gjør.Om forumet hasher med md5 før det sjekker passordet, må du hashe med md5 og legge inn den verdien der, om du skjønner? 8375662[/snapback] Ja, selvsagt. Dumt spørsmål. :!: Done and done. Selv om jeg måtte se i registrering-skjermaet hvordan det ble kryptert. Vanlig md5. Heldigvis. Endret 13. april 2007 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå