Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Opera i OS X er ikkje heilt optimalt, nei. Derfor bruk eg Firefox pga. developer tools, og Safari.  :blush:8373440[/snapback]
Der forsvant dine muligheter til å dra på fylla med meg med matchende br0wse me-t-skjorter.

:wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-df17e

Regner med at det har hvert noe prat om Apollo her tidligere, men kom over en god artikkel dere burde lese :)

Hva syntes forresten folket om Apollo ? Jeg har så vidt testa det litt, og det er jo litt interessant. Men jeg tror ikke det kommer til å slå'an noe særlig.

Lenke til kommentar
Regner med at det har hvert noe prat om Apollo her tidligere, men kom over en god artikkel  dere burde lese :)

Hva syntes forresten folket om Apollo ? Jeg har så vidt testa det litt, og det er jo litt interessant. Men jeg tror ikke det kommer til å slå'an noe særlig.

8373478[/snapback]

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Opera i OS X er ikkje heilt optimalt, nei. Derfor bruk eg Firefox pga. developer tools, og Safari.  :blush:

8373440[/snapback]

For oss firefoxelskere vil jeg anbefale firebug. Det er rett og slett ganske smud.

8374473[/snapback]

Har Web Developer Toolbar, men har gått meg lei på å lete etter problemet på andres nettsider online, fordi man ikke får endret noe annet enn BODY.

Men den der var snerten! Tusen takk. *installere*

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Herregud. Her sitter jeg å lager sider for en klan for rundt tusenlappen og siden jeg har gitt dem linken til demo-siden så har de bestemt seg for å endre bruker og passordet til admin brukeren så jeg får ikke gjort noe siden jeg ikke ser hvordan det ser ut :(

Samme har de gjort i forumet, så har de laget et forum som heter "Regler", aight. Der lå det en post hvor det sto noen regler.

Jeg nevner ord i fleng:

Ike

Bane (banne)

Rastisk

inhol

Heia CS fjortiser.

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Herregud. Her sitter jeg å lager sider for en klan for rundt tusenlappen og siden jeg har gitt dem linken til demo-siden så har de bestemt seg for å endre bruker og passordet til admin brukeren så jeg får ikke gjort noe siden jeg ikke ser hvordan det ser ut :(

Samme har de gjort i forumet, så har de laget et forum som heter "Regler", aight. Der lå det en post hvor det sto noen regler.

Jeg nevner ord i fleng:

Ike

Bane (banne)

Rastisk

inhol

Heia CS fjortiser.

8375224[/snapback]

Tehe :wee:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Genialt :wee: Har du brukernavn/passord til databasen kanskje?

Bållemann, eg kjem!

8375280[/snapback]

Kan ikke det der så godt, men kan jo prøve.

Passordet er kryptert. Kan jeg bare endre det til mitt passord uten å føkke alt?

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Genialt :wee: Har du brukernavn/passord til databasen kanskje?

Bållemann, eg kjem!

8375280[/snapback]

Kan ikke det der så godt, men kan jo prøve.

Passordet er kryptert. Kan jeg bare endre det til mitt passord uten å føkke alt?

8375611[/snapback]

Du må hashe passordet på samme måte som forumet gjør.

Om forumet hasher med md5 før det sjekker passordet, må du hashe med md5 og legge inn den verdien der, om du skjønner?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Du må hashe passordet på samme måte som forumet gjør.

Om forumet hasher med md5 før det sjekker passordet, må du hashe med md5 og legge inn den verdien der, om du skjønner?

8375662[/snapback]

Ja, selvsagt. Dumt spørsmål. :!:

Done and done. Selv om jeg måtte se i registrering-skjermaet hvordan det ble kryptert. Vanlig md5. Heldigvis.

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...