Cucum(r) Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Må få tatt eit bilde av oppsettet mitt i morga. Det er ganske så søtt. 8371026[/snapback] Hva kan du skilte med? E61i, 20" iMac og ei søt dame? 8371128[/snapback] E61 (ikkje i, dessverre), MacBook Kvit, MacBook Svart og iMac 20". Den søte dama er ikkje tilstede for tida. Kan vel alltids vente til ho returnerer, da. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Forslag til posering: Dama ligger på kontorpulten - nekkid selvsagt - mens de respektive macbookene står foran og dekker for de respektive kroppsdeler som ikke skal vises på et offentlig forum iMacen er så nasty at den kan stå bak kameraet ^_^ Endret 12. april 2007 av Loomy Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 hva skjer med vikingboard fortiden da:P? er det noen fram gang eller noe sweetlovin med designet? 8371159[/snapback]Litt smått i kulissene, men har kommet lite ut på SVN i det siste. Mest på grunn av mye skolearbeid, russetid og eksamener og sånt. Men dessverre er jeg sånn egentling ingen designer, og Tor nekter å hjelpe til, den slasken. Men skal prøve å friste litt med pizza og øl i morgen, så får vi se Arve, beaten by a pro. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Mattetentamen i morra. Og Mats har stort press på seg, da alle forventer at han får toppkarakter... Så Mats legger seg nå og hilser god natt... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Du har hatt flaks, omtrent som å vinne et femårig spill russisk roulette med automatvåpen. Skillz Har opplevd at windows har kræsjet eller irritert voldsomt på de særeste steder, sist på PCen i auditoriet på skolen. Politiet skulle ha en forebyggende greie, og den poppet opp hvert tiende minutt med "automatiske oppdateringer har blitt installert, og maskinen vil reboote om fem minutter. <Reboot Nå> <Reboot Senere>". Hvert tiende minutt i omtrent to timer... Ellers var det en gang en innskuddsautomat i banken kræsjet når jeg skulle sette inn noen kroner... lite kult, egentlig. Granted. Skole-PCer med Windoze er vanligvis døden. Men kun fordi systemadministrator må sikre PCene så mye at de mest inkompetente, hjernedøde amatørbrukerne i verden ikke skal klare å føkke opp hver eneste PC i nettverket ved å installere Free-Pr0n-T00lbar!!.exe Automatiske oppdateringer er også på min instant-disable-liste 8371088[/snapback] Vel, automatiske oppdateringer er et must å ha for en hver admin, men maskinene er ikke sikret mer enn at samtlige har fått installert google toolbar, msn toolbar og litt til. At en innskuddsautomat hvis eneste oppgave er å kjøre bankapplikasjonen kan kræsje (Norman Cat's Claw ugyldig sidefeil 0x0000f00ff34) er ikke bare latterlig, men tragisk. Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Importerte 94 feeds til Opera på laptopen, og vips, 1194 uleste meldinger Skal bli godt å slippe Netvibes mens jeg venter på å få fikset den stasjonære pcen. Lied, gi meg noen nye feeds å abonnere på. Endret 12. april 2007 av PT Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Lied, gi meg noen nye feeds å abonnere på. 8372274[/snapback] Pick. Å drømme at man blir hengt av den lokale lensmannen er ganske så rart, altså. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Når jeg, en gang til høsten får min 30" Dell, og setter den på min lekre IKEA-pult ved siden av Macbook proen min så skal dere alle få sikle litt. Mulig jeg rett og slett veggmonterer skjermen Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 æsj, jeg er så dårlig på å finne bra farger som passer med hverandre. Noen som vet om noen bra sider med "fargeøving" eller noe lignende? Lenke til kommentar
Leon Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 kuler.adobe.com er den beste jeg har vært borti hittil. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 æsj, jeg er så dårlig på å finne bra farger som passer med hverandre. Noen som vet om noen bra sider med "fargeøving" eller noe lignende? 8372623[/snapback] Her, finner du en del saker og ting nedover Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 morethanseven.net <- Utrolig dårlig linkformatering. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Hva er ditt forslag til formatering, da..? Edit: Tor bruker forresten Firefox i jobbsammenheng. Endret 13. april 2007 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Edit: Tor bruker forresten Firefox i jobbsammenheng. 8373193[/snapback] Meget fornuftig må jeg si Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Ja, er ganske imponert over det der. Og litt forvirra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 HTML5, XHTML2, and the Future of the Web Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Edit: Tor bruker forresten Firefox i jobbsammenheng. WTF er det som skjer med verden? :'( Får håpe det bare er et midlertidig innfall av galskap. *skrive stil* Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Opera i OS X er meir fucked enn i Windows, så akkurat dèt forstår eg. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Opera i OS X er ikkje heilt optimalt, nei. Derfor bruk eg Firefox pga. developer tools, og Safari. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå