enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 For øvrig: Jeg vet ikke hva du legger i «bildelenker med CSS», arve87, men om det er en såkalt rollover-effekt du ønsker å oppnå, kan du gjerne ta utgangspunkt i mitt lille eksempel. (Den største fordelen med å gjøre det på denne måten i stedet for med JavaScript, er at lenken fortsatt vil fungere selv om nettleseren ikke støtter CSS.) Med min logo??!!?? Ok da, siden du linker til min side Kunne du ikke bare linke til rollovertuten min da? Nå var hensikten å gjenkonstruere JavaScript-løsningen din med CSS, og derfor tok jeg meg den frihet å bruke det samme bildet for å understreke at effekten i en grafisk nettleser er nøyaktig den samme (bortsett fra at du slipper å styre med forhåndslasting). Jeg har for øvrig også nevnt dette eksemplet i tråden «annet bilde når ved mouse over, hvordan?». arve87 har dessuten skrevet en artikkel om rollovereffekt på bilder med CSS, der teknikken gjennomgås i detalj. Hvis du leser under javascript måten i tuten min så finner du nøyaktig samme teknik beskrevet Jørgen: Når man er borte to dager og finner 28 nye sider så må det til... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Og da var jeg ferdig for dagen.. Snakkes om en 30mins når jeg kommer hjem.. hva fæn!? eru ferdig for dagen? Til og med folk på barnehagen slutter ikke så tidelig.. Fritimer de to siste hver mandag, så jeg slutter 13.35 hver mandag.. Lenke til kommentar
epsil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hvis du leser under javascript måten i tuten min så finner du nøyaktig samme teknik beskrevet Nei, da du ikke benytter noen bildeerstattingsteknikk her. Prinsippet bak eksemplet mitt er å kombinere Pixy’s brilliant Fast Rollovers (som du bruker) med Stuart Langridge’s accessible image replacement technique. Denne fremgangsmåten gjør etter mitt syn JavaScript-løsningen overflødig. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Fritimer de to siste hver mandag, så jeg slutter 13.35 hver mandag.. sweeeeeeet Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Hvis du leser under javascript måten i tuten min så finner du nøyaktig samme teknik beskrevet Nei, da du ikke benytter noen bildeerstattingsteknikk her. Prinsippet bak eksemplet mitt er å kombinere Pixy’s brilliant Fast Rollovers (som du bruker) med Stuart Langridge’s accessible image replacement technique. Denne fremgangsmåten gjør etter mitt syn JavaScript-løsningen overflødig. My bad worship.gif Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Fritimer de to siste hver mandag, så jeg slutter 13.35 hver mandag.. sweeeeeeet No shit.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Får vel fortsette på programmer.no-designet mitt jeg, da.. Vet ikke hvor bra det blir, men jeg må jo prøve! Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Får vel fortsette på programmer.no-designet mitt jeg, da.. Vet ikke hvor bra det blir, men jeg må jo prøve! Sweeeeet, lykke til... Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 DA var jeg færdi å lese alle sidene jeg har gått glipp av puh, håper jeg aldri er vekke så lenge igjen Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 DA var jeg færdi å lese alle sidene jeg har gått glipp av puh, håper jeg aldri er vekke så lenge igjen Du må jo lage supahqoute Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 så ikke quoten din før jeg var nesten ferdig.. og da gadd jeg ikke å lese alt om igjen Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 tilbake fra skolen og blør neseblod uten grunn! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Får vel fortsette på programmer.no-designet mitt jeg, da.. Vet ikke hvor bra det blir, men jeg må jo prøve! Sweeeeet, lykke til... Tnx Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 VÅRRULLER! Er nammenam.. Regner med vi skal ha noe fiskeh*lvette.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Noken som har lyst på å ha et delvis ansvar med å fylle webkafeen med innhold? Skrik ut så skal du få FTP login Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 tell me what you need Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 tell me what you need innhold vel, alt som kan passe der; http://webkafe.absentvoid.com Orker ikkje sjøl, har liksom nok å gjørra ellers Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Noken som har lyst på å ha et delvis ansvar med å fylle webkafeen med innhold? Skrik ut så skal du få FTP login /me må jo ha tilgang på råresursene på matvaretester.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hvorfor lagger den siden så enormt når jeg scroller? Er det bare hos meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå