Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

I OS X blir man jo bare sittende og se på artige minimerings- og maksimeringsanimasjoner og annet svisj-og-svosj :p
Agreed. Trykket litt for mange ganger på en av hurtigtastene for å vise skrivebordet, noe som resulterte i en del svisj-svosj. Elegant, da.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Berre eg som ikkje får signa inn på MSN?

Korleis gjekk jobbinterviewet forresten, Hein? :O

8368410[/snapback]

Nei, ikke jeg heller. MSN-statustjeneste sier faktisk at det har problemer, for første gang noensinne, omtrent.

YAY! Windass på Mækken!

8370266[/snapback]

Why, whyyy... :no:

8370554[/snapback]

Ja, hvorfor en MAC, hvorfor?

:whistle:

Lenke til kommentar
På samme måten som eksen hans?
Stemmer, stemmer...

EDIT: Grattis med jobb, Berg! Er det deltid frem til sommeren og så fulltid?
Regner med at det blir nokså likt opplegget til Tor, så ja.

Gratulerer, Hein. :)
Takk takk, og takk til alle andre som har gratulert også. :)
Lenke til kommentar
Fyren må jo få gjort noe arbeid også. I OS X blir man jo bare sittende og se på artige minimerings- og maksimeringsanimasjoner og annet svisj-og-svosj :p

8370583[/snapback]

Bedre å kjøre windows, og sitte og vente på at antivirus skal scanne gjennom mailen før du får lese den? :) Og bare kjøre en ad-adaware-scan før du starter office, for sikkerhets skyld. :)

Jeg har lyst på mac. Kommer i så fall til å dualboote den med Ubuntu. OS X for spill, lyd-/video-produksjon og light surfing, Ubuntu for programmering, kontorarbeid, musikk og nørdesurfing.

Lenke til kommentar
I OS X blir man jo bare sittende og se på artige minimerings- og maksimeringsanimasjoner og annet svisj-og-svosj :p
Agreed. Trykket litt for mange ganger på en av hurtigtastene for å vise skrivebordet, noe som resulterte i en del svisj-svosj. Elegant, da.

Uff ja, skal være forsiktig med å trykke på knapper. Pass også på hvor du beveger musen. Hvis du er litt uheldig og beveger den til feil hjørne av skjermen er helvete løs :ph34r:

Lenke til kommentar
Bedre å kjøre windows, og sitte og vente på at antivirus skal scanne gjennom mailen før du får lese den? :) Og bare kjøre en ad-adaware-scan før du starter office, for sikkerhets skyld. :)

Anti-ditt og anti-datt er for njubs. Har kjørt anti-fritt siden XP ble lansert i 2002 (elns) uten et fnugg av virus eller spyware. Første jeg gjorde når jeg fikk Vista var å deaktivere Defender'n og Firewall. Og guess what, jeg lever fremdeles O_o

Lenke til kommentar

Anti-ditt og anti-datt er for njubs. Har kjørt anti-fritt siden XP ble lansert i 2002 (elns) uten et fnugg av virus eller spyware. Første jeg gjorde når jeg fikk Vista var å deaktivere Defender'n og Firewall. Og guess what, jeg lever fremdeles O_o

8370774[/snapback]

Du har hatt flaks, omtrent som å vinne et femårig spill russisk roulette med automatvåpen. :)

Har opplevd at windows har kræsjet eller irritert voldsomt på de særeste steder, sist på PCen i auditoriet på skolen. Politiet skulle ha en forebyggende greie, og den poppet opp hvert tiende minutt med "automatiske oppdateringer har blitt installert, og maskinen vil reboote om fem minutter. <Reboot Nå> <Reboot Senere>". Hvert tiende minutt i omtrent to timer... Ellers var det en gang en innskuddsautomat i banken kræsjet når jeg skulle sette inn noen kroner... lite kult, egentlig.

Lenke til kommentar

Kjører uten AV, standard brannmur og brannmur i ruteren.

Bruker Fx, men aller viktigst: De greiene vi har mellom øra.

Prater om Windows, ja. Og aldri noen kritisk store problemer, aldri virus heller. Litt smårusk er det jo, men det var på grunn av webcam-drivere som krasjet med grafikkort-drivere. Endte med at jeg installerte en eldre versjon av webcamet.

Lenke til kommentar

Herregud, kjedelig OS-diskusjon igjen? Finn på betre ting enn det og nettlesarar å diskutere, værsåsnill. Cola vs Pepsi, ATI vs nVidia, Extra vs Stimorol, Haribo vs Nidar etc.... anything.

Btw: Cola, ATI, Extra og Nidar :p

Du har hatt flaks, omtrent som å vinne et femårig spill russisk roulette med automatvåpen. :)

Med AG-3 :dribble:

:p

Lenke til kommentar

noen som har "tabeller er fyfy" linken?

PS

al sette opp en side raskt nå og trenger en host med php og mysql.

har prøvd frac men den bare tuller så mye at jeg blir lei meg. klikker når jeg laster opp filer inni mellom og får ikke svar fra serveren:@ du får vel det du betaler for...

Lenke til kommentar

Skillz :cool:

Har opplevd at windows har kræsjet eller irritert voldsomt på de særeste steder, sist på PCen i auditoriet på skolen. Politiet skulle ha en forebyggende greie, og den poppet opp hvert tiende minutt med "automatiske oppdateringer har blitt installert, og maskinen vil reboote om fem minutter. <Reboot Nå> <Reboot Senere>". Hvert tiende minutt i omtrent to timer... Ellers var det en gang en innskuddsautomat i banken kræsjet når jeg skulle sette inn noen kroner... lite kult, egentlig.

Granted. Skole-PCer med Windoze er vanligvis døden. Men kun fordi systemadministrator må sikre PCene så mye at de mest inkompetente, hjernedøde amatørbrukerne i verden ikke skal klare å føkke opp hver eneste PC i nettverket ved å installere Free-Pr0n-T00lbar!!.exe

Automatiske oppdateringer er også på min instant-disable-liste ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...