Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tar jo mye mindre tid å middle-clicke på bookmarksene man har i personal bar.

Gjett hvem som har en Mac Book Pro (MA610LL)? Syns de heller skulle ha brukt det sorte designe til Pro-serien, selv om stainless steel også er fint. Må bare få lagt inn Boot Camp og få et godt OS inn på denne maskinen nå :)

Lenke til kommentar

Fikk meg jobb i dag jeg, vettu. De var litt i tvil om de skulle ansette meg først, fordi de ikke ville bestemme seg like fort som med Tor, og fordi det var en annen som kanskje var aktuell. Så satte jeg meg inn til Tor, så kom sjefen inn og sa vi kunne skrive kontrakt og sånn i morgen, siden jeg fant meg sånn til rette der likevel. :p

Lenke til kommentar
Flaks der Hein, de nølte nok siden du ikke var med i NLD. @sparks: Joda, fiffig - men hater filbehandlingen.

8368647[/snapback]

Hva mener du med filbehandling? Mener du filemanager/filebrowser-en? Det burde være mulig å skifte den, ellers kan du bare bruke terminalen, så mye mer effektivt.

btw, grattis begge to med jobb og lappis. :)

Endret av MC2
Lenke til kommentar
Om du teller kildekode er det vanlig praksis å ignorere alle linjer som kun inneholder kommentarer, samt utelukke whitespace fra tellingen. Kan sterkt anbefale SLOCCount som et verktøy for å telle kildekode, det er svært fleksibelt, og har til og med støtte for utregning av utviklingskostnad etter COCOMO-modellen. :)

8358527[/snapback]

Da ble det jo bare

Total Physical Source Lines of Code (SLOC)                = 2,348

:(

Vi har jobbet masse...

8363974[/snapback]

Sikker på at SLOCCount fikk med seg alle kildefiler? Ikke sikkert den støtter java helt, og hopper over enkelte filer. Sleng på --addlangall på kommandolinjen, så skal du få med en del ekstra stas.

Og ja, 2k linjer er hysterisk lite.

Kjapt ignorerbart spørsmål:

Tips til php/linux cli applikasjon til å fylle en database med ord/tegn/nummer fra egne tekstfiler, sånn at man kan generere et par titusener med rader på noen få sekunder?

8365174[/snapback]

PHP

<?php

include "mysql_connect.php";

while(1)

{

mysql_query('INSERT INTO db_felt VALUES (lol1, lol2, lol3, lol4)');

}

?>

:whistle:

Lenke til kommentar
Norges Ledende Designere.

@Sparks: Ganske ræv når hele OS'et trenger en så stor flate for å fungere. Nei, windows sin arkitektur liker jeg fortsatt best :)

8368798[/snapback]

Ble litt nysgjerrig jeg nå.

NLD = Norges Ledende Designere.

Norges Ledende Designere = ?

Hørtes litt spennende ut :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...