dan1el Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Dette er meget, meget skremmende lesing: http://www.cs.auckland.ac.nz/~pgut001/pubs/vista_cost.html Heller Linux enn Vista. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Dette er meget, meget skremmende lesing: http://www.cs.auckland.ac.nz/~pgut001/pubs/vista_cost.html Heller Linux enn Vista. 8366843[/snapback] Før jeg leser alt der, gidder du å gi en kort oppsummering om hva der handler om? Endret 12. april 2007 av Equerm Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Også er speed dail ganske treg... 8364140[/snapback] Hva Den fungerer helt fint her. Merker ikke at den har blitt noe tregere i det hele tatt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Speed dial eller dail? Og hva er det egentlig? Dere er lei nettleser-krigen, men ikke OS-krigen, eller? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Speed dial eller dail? Og hva er det egentlig? Dere er lei nettleser-krigen, men ikke OS-krigen, eller? 8367034[/snapback] les mer: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=8359981 eller bare titt på bilde: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=142146 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Åjaa, den har jeg sett før. Trodde dere prata om internett-forbindelse eller noe, jeg. Men kun 9 websider? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Men kun 9 websider? 8367291[/snapback] Er det noe vits med noen flere? Man har da ikke veldig mange flere sider man besøker daglig enn 7-8 stykker og resten greier man da fint å skrive inn i adressefeltet eller lete fram i bookmarks-listen. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Tar jo mye mindre tid å middle-clicke på bookmarksene man har i personal bar. Gjett hvem som har en Mac Book Pro (MA610LL)? Syns de heller skulle ha brukt det sorte designe til Pro-serien, selv om stainless steel også er fint. Må bare få lagt inn Boot Camp og få et godt OS inn på denne maskinen nå Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Berre eg som ikkje får signa inn på MSN? Korleis gjekk jobbinterviewet forresten, Hein? :O Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Fikk meg jobb i dag jeg, vettu. De var litt i tvil om de skulle ansette meg først, fordi de ikke ville bestemme seg like fort som med Tor, og fordi det var en annen som kanskje var aktuell. Så satte jeg meg inn til Tor, så kom sjefen inn og sa vi kunne skrive kontrakt og sånn i morgen, siden jeg fant meg sånn til rette der likevel. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Grats begge to. Tor, OS X er et fantastisk OS å jobbe med Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Flaks der Hein, de nølte nok siden du ikke var med i NLD. @sparks: Joda, fiffig - men hater filbehandlingen. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Flaks der Hein, de nølte nok siden du ikke var med i NLD. @sparks: Joda, fiffig - men hater filbehandlingen. 8368647[/snapback] Hva mener du med filbehandling? Mener du filemanager/filebrowser-en? Det burde være mulig å skifte den, ellers kan du bare bruke terminalen, så mye mer effektivt. btw, grattis begge to med jobb og lappis. Endret 12. april 2007 av MC2 Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Er enig i at Finder til tider kan være irriterende, men jeg syntes at finder er fantastisk når du har nok skjermplass. Dvs, 30" o.l Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Det stopper på 24" Dell-skjermer på Keyteq, så så store skjermer er ikke aktuelt sånn helt uten videre. Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Bare et sånt litt spørsmål. Hva er NLD? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Norges Ledende Designere. @Sparks: Ganske ræv når hele OS'et trenger en så stor flate for å fungere. Nei, windows sin arkitektur liker jeg fortsatt best Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Om du teller kildekode er det vanlig praksis å ignorere alle linjer som kun inneholder kommentarer, samt utelukke whitespace fra tellingen. Kan sterkt anbefale SLOCCount som et verktøy for å telle kildekode, det er svært fleksibelt, og har til og med støtte for utregning av utviklingskostnad etter COCOMO-modellen. 8358527[/snapback] Da ble det jo bare Total Physical Source Lines of Code (SLOC) = 2,348 Vi har jobbet masse... 8363974[/snapback] Sikker på at SLOCCount fikk med seg alle kildefiler? Ikke sikkert den støtter java helt, og hopper over enkelte filer. Sleng på --addlangall på kommandolinjen, så skal du få med en del ekstra stas. Og ja, 2k linjer er hysterisk lite. Kjapt ignorerbart spørsmål:Tips til php/linux cli applikasjon til å fylle en database med ord/tegn/nummer fra egne tekstfiler, sånn at man kan generere et par titusener med rader på noen få sekunder? 8365174[/snapback] PHP <?php include "mysql_connect.php"; while(1) { mysql_query('INSERT INTO db_felt VALUES (lol1, lol2, lol3, lol4)'); } ?> Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Norges Ledende Designere. @Sparks: Ganske ræv når hele OS'et trenger en så stor flate for å fungere. Nei, windows sin arkitektur liker jeg fortsatt best 8368798[/snapback] Ble litt nysgjerrig jeg nå. NLD = Norges Ledende Designere. Norges Ledende Designere = ? Hørtes litt spennende ut Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 NLD er bare noe Tor innbiller seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå