Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du teller kildekode er det vanlig praksis å ignorere alle linjer som kun inneholder kommentarer, samt utelukke whitespace fra tellingen. Kan sterkt anbefale SLOCCount som et verktøy for å telle kildekode, det er svært fleksibelt, og har til og med støtte for utregning av utviklingskostnad etter COCOMO-modellen. :)

8358527[/snapback]

Da ble det jo bare

Total Physical Source Lines of Code (SLOC)                = 2,348

:(

Vi har jobbet masse...

arveserien1uy6.jpg

8361537[/snapback]

Nice

-

Daniel: Why?

-

Tor: Hvordan var ALA osv?

--

Adding vs. not removing accessibility

Godt poeng.

Endret av Steinmann
Lenke til kommentar
Hm.. Firefox liker ikke min

. Lurer på hva det kommer av? Ja, stemmer, jeg har garantert gjort en stor feil som jeg ikke har merket enda. Alt er min feil ;) Dumt å legge skylden på Firefox, som jo er den beste nettleseren av alle.

8363941[/snapback]

Det er gutten sin, det :)

Lenke til kommentar
Hm.. Firefox liker ikke min <h1>. Lurer på hva det kommer av? Ja, stemmer, jeg har garantert gjort en stor feil som jeg ikke har merket enda. Alt er min feil ;) Dumt å legge skylden på Firefox, som jo er den beste nettleseren av alle.

8363941[/snapback]

Det er gutten sin, det :)

8364062[/snapback]

In a perfect world, Runar :love:

Lenke til kommentar
Daniel: Why?

8363974[/snapback]

Why, what? :hmm:

8364046[/snapback]

Startside?

Lukker du opera?

Kan du ikke bruke speed dial?

8364114[/snapback]

Speeddial har bare plass til 9 sider. Jeg planlegger å gjøre om about:blank til min hjemmesnekra side... så man i praksis ser min egen side fremfor Speed Dial hver gang man åpner ny tab. Hvis det lar seg gjøre, riktig nok.

Endret av dan1el
Lenke til kommentar
Digg å ha 4 øl og fetaost i kjøleskapet, fin frokost. Steinmann, ALA var bra det, "Accessible Web 2.0 Applications with WAI-ARIA" er noe for deg.

8364742[/snapback]

Har da 6 pils og oliven også :blush:

--

Får vel få lest ALA, men nå skal jeg jukse for noen småfrøkner(Som er eldre enn meg)

Lenke til kommentar

Fin start på dagen. Det begynner med at jeg føler meg sunn og bestemmer meg for første gang på flere år og ta med meg en vannflaske på skolen. Får dårlig tid og kaster alt opp i sekken for så og løpe, inkludert macen. Etter 15 min på bussen begynner jeg å bli kald i skrittet, en slags følelse av at du har tisset på deg, bare at tisset var kjølig. Fikk en ekkel frysning nedover ryggraden i det jeg kjente under sekken og det var klissvått.

Ble litt redd for macen, men det har i senere tid (nu) vist seg at den fungerer. Dog, jeg måtte gå hele veien til skolen med en relativt stor flekk i skrittet, og folk er vel flinke til å danne seg sine egne meninger.

Lenke til kommentar
Fin start på dagen. Det begynner med at jeg føler meg sunn og bestemmer meg for første gang på flere år og ta med meg en vannflaske på skolen. Får dårlig tid og kaster alt opp i sekken for så og løpe, inkludert macen. Etter 15 min på bussen begynner jeg å bli kald i skrittet, en slags følelse av at du har tisset på deg, bare at tisset var kjølig. Fikk en ekkel frysning nedover ryggraden i det jeg kjente under sekken og det var klissvått.

Ble litt redd for macen, men det har i senere tid (nu) vist seg at den fungerer. Dog, jeg måtte gå hele veien til skolen med en relativt stor flekk i skrittet, og folk er vel flinke til å danne seg sine egne meninger.

8364868[/snapback]

Hvordan klarte du å bli våt i skrittet av sekken? :)

Lenke til kommentar
Min dag begynte med at jeg ble oppringt av Keyteq, webfirmaet der Tor fikk seg jobb. Er jeg heldig, får jeg også jobb når jeg nå skal på intervju kl. 14 i dag...

8365113[/snapback]

Min dag begynte klokka 05:50 - med speilegg, appelsinjuice og kaffi på senga. Bjutiful. :)

Lykke til, Berggutt! Satser på lunch neste onsdag med dunis, meg, deg og Tor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...