Lovskogen Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Ja, Mokka er best. Får se om jeg skal på TG neste år. Er ikke helt sikker. Ellers er det jo kafébesøk i Bergen snart, med Henke, Dunis, PT, Hein og meg - må bare høyra med Henrik når han kjem innover med Dunis. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Ja, vi får prøve å fikse den kaffien, Tor. W3 Schools Removal Script og Newspaper Wiki Schematics Endret 11. april 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 W3 Schools Removal Script 8356462[/snapback] Nice Google skulle hatt noe sånt default. api-docs er for eksempelt totalt ubrukelig når jeg prøver å google javaproblemer... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Nå har jeg begynt å angre på mitt valg å fullføre Medier til VK2 for å få studiekompetanse. Det kommer til å bli et helvetesår og akkurat nå frister Reklame, Illustrasjon og Design ekstremt mye. 10 timer mindre i uken, samt samarbeid med Westerdals. Geezz, kommer sikkert til å angre om jeg gjør det. Hva mener dere? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 sparks: Kommer an på om du trenger studiekompetansen videre eller ikke, vel. Er vel ikke altfor mange høyskoler eller universiteter som slipper inn (så mange) basert på erfaring alene. Studiekompetanse er alltid kjekt å ha. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 For ikke å snakke om at det kan bli vanskelig å få jobb uten å ha fullført videregående... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg fullfører jo videregående.. Men spørsmålet er om jeg vil inn på høgskoler eller universiteter. Og skal jeg det siden kan jeg evt bare ta det opp, dog jeg vet det kan være vanskelig å begynne på slike fag. Trenger man studiekompetansen for å studere i danmark? Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jepp, man trenger studiekompetanse for å studere i danmark. Jeg går idag medier og kommunikasjon vk1 og har bestemt meg for å fortsette ut vk2, slik at jeg får studiekompetanse. Det kommer nok til å bli et slitsomt år, men jeg tror man får igjen for det med tanke på at man da står fritt til å studere i etterkant. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Sitter med engelsk novelleanalyse nå og tanken på flere timer allmenn neste år gir meg aids. Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hehe, ja det blir nok et tungt år. Men som sagt, tror man får igjen for det og tror det vil være enda værre å ta studiekompetanse i etterkant. Jeg har allerde bestemt meg for hva jeg skal, og når jeg tenker meg om har jeg vel allerede søkt Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Sitter med engelsk novelleanalyse nå og tanken på flere timer allmenn neste år gir meg aids. 8356789[/snapback] Aids er vel neppe noe å spøke om? -- Og novelleanalyse er vel ikke det værste på vgs? - DjanoKit(With CamelCase) Vil ha for *nix også Endret 11. april 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Sitter med engelsk novelleanalyse nå og tanken på flere timer allmenn neste år gir meg aids. 8356789[/snapback] Allmenn er det beste for deg. Du vil vel ikke ende opp med fagbrev og lav lønn resten av livet? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det får vel være opp til meg å bestemme, Steinmann. Jeg spøkte forsåvidt ikke, det føles faktisk sånn. Problemet er at jeg ikke har noen interesse for å lære disse allmennfagene, og jeg føler ikke at de 10 timene med norsk neste år kommer til å være vesentlige for mine fremtidige år da jeg har lyst til å drive med design på en eller annen måte. Men klart, jeg må vel ta de om jeg vil ha muligheten til å studere noe annet sted enn Westerdals etter VGS. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Nei, hvorfor bør designere være gode i Norsk... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hvorfor burde kodere være gode i norsk? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det handler ikke om å være god i å skrive norsk, det handler om å faktisk vite om oppveksten til de mest kjente forfatterne fra 1800-tallet og ikke hvordan man skriver god norsk. Norsk språkhistorie er for meg uvesentlig. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Du vet jo ikke hvordan du kommer til å leve livet ditt, Ole Martin. Tenk på hvor videre spekteret av muligheter blir med studiekompetanse, om du noen gang kommer til å se deg lei på ting du driver med akkurat nå. Det å skifte yrker er det veldig mange som gjør om dagen, og det blir sikkert mer vanlig framover - så jeg ville nok valgt studiekompetansen. *Pakke ned til togreisen* Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hmm.. Fikk besøk fra en fra VK2 nå, han går media og får studiekompetanse. Han kunne ikke spise lunsj med meg fordi han har prøve i norsk språkhistorie fra 1900 tallet og gymprøve imorgen. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Ta det som en mann, vi har alle vært gjennom det. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Pff. Fagbrev funker fett. Allmenn/Påbygning ble for hardt for meg... Endret 11. april 2007 av JohnRichard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå