rødøye Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Bagateller. Sett på den annen side kan jeg være synsk. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Bagateller. Sett på den annen side kan jeg være synsk. 8353048[/snapback] Då er du ivertfall dum som postar ei lenke på forhånd når du veit at du likevel kan poste den på sekundet den er "gyldig" Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Kan jo ikke risikere at noen andre synske poster lenkene før han, eller hva Systad? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Gi den et forsøk når jeg kommer hjem fra fotball-"trening". Takk "trening" = vi skal måke banen for snø... 8350939[/snapback] Er det bare meg, eller driver dere med dette hver trening? Ingen i bygda de som har hørt om oppvarmede kunstgressbaner (eller haller)? 8351323[/snapback] Kun denne treningen Skal på cup til helga, så hadde vært smart å fått istand en fotballbane... Og oppvarming går nok ikke, da det er flere meter med snø... Næsj, dette er en SO for postcount horer. Hah. 8350794[/snapback] Tull! Om du ser igjennom heile kafèen ser du fort at minst...TJUE PROSENT er on-topic! 8352845[/snapback] Tja, det er vel mer enn gjennomsnittet på diskusjon.no det... Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 PT > Larve Noen som vet hva jeg kan stappe sterneanis oppi for å trekke ut lukten? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Du veit at du tar feil Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Er du ikke på lista, så er det fordi du ikke er KafeKul™. 8350732[/snapback] I am cool in ways you guys cant even imagine to dream about. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Er du ikke på lista, så er det fordi du ikke er KafeKul™. 8350732[/snapback] I am cool in ways you guys cant even imagine to dream about. 8355099[/snapback] Det er bare internettvennene til dan1el som er på den listen, må vite. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Roger er vist sint på wanne-be-web-designers EDIT: Vis noen ikke har hørt Jared Spool fortelle om Designing for Scent er det verdt å ta et en lytt. Endret 10. april 2007 av JonT Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Roger sp33ks teh tr00th. En av de bedre rant'ene jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Veldig bra post av Roger, ja Ahh, nå skjønner jeg virkelig hvor nyttig det er med "samtaler" i Gmail også, etter å ha fått inn "et par" mailer der de to siste dagene Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har brukt Gmail tidligere... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jasså ja, din EXPERT? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Tor har uten tvil stått opp på feil side av sengen idag... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Neida, det har han ikke, han bare koser seg med sinn halvsarkastiske tone som han er så glad i Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Må bare bite fra meg vettu, drar fra østlandet klokken 12:25, får håpe jeg rekker å dra over alle websessions-sakene og printet ut zie ALA og masse annet herk. Nååh, det er bare Berg Hein som setter pris på min sarkasme. Jeg referete forøverig til min, Jesper og Bjørn Olav sin samtale om nyhetsbrev, og hvor hendig gmail sin 'samtale'-funksjon er i slike tilfeller. Dette var det på vei tilbake til skipet fra en tur på kafé. Nyhetsbrev-emnet ble tatt opp av meg selv, i det vi passerte en kunstgrassbane, men den var gjerdet inn med et ca. 2,5 meter høyt solid tregjerde, så man så ikke selve banen. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Dette medfører riktighet, Tor. Meget hyggelig samtale hadde vi også, på vei hjem fra vår doble cafe latté på Siste Indre i Torggata(gaten) 53. Litt brun bule, men det gjorde ikke noe, hun som jobbet i baren var søt nok. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Du kan dette med detaljer skjønner jeg Tor Den doble ceffe lattén vi kjøpte oss var ganske så god ja, jeg hadde mest lyst på en dobbel mocca men det var visst tomt for sjokoladesausen Rekner med vi tar et lignende møte neste TG også om dere er der? Endret 10. april 2007 av Equerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå