Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

/me legger meg ikke helt enda... Har en stil å skrive, som sagt over...

Å. Jeg venter på at brenningen skal bli ferdig, så må jeg re opp senga, så kan jeg sove.. :laugh:

Re opp sengen før du legger deg? Er ikke det noe jeg pleier å gjøre etter at jeg sovet :ermm::p

God *ermm* morgen folks.

I dag blir det vel betaversjon av en profil, noen som melder seg frivillig til å bli den første jeg skriver om? :devil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
/me legger meg ikke helt enda... Har en stil å skrive, som sagt over...

Å. Jeg venter på at brenningen skal bli ferdig, så må jeg re opp senga, så kan jeg sove.. :laugh:

Re opp sengen før du legger deg? Er ikke det noe jeg pleier å gjøre etter at jeg sovet :ermm::p

God *ermm* morgen folks.

I dag blir det vel betaversjon av en profil, noen som melder seg frivillig til å bli den første jeg skriver om? :devil:

Re opp senga som i at jeg bytta sengklær på senga og har ikke lagt på nytt.. :p

Du kan skrive om meg..:)

Lenke til kommentar
Visste dere forresten at ImageReady kan tweene frames???? :w00t:

Ja. ;)

Skulle det være en stor nyhet? :dontgetit:

Ja, jeg syntes det... kanskje flere som ikke visste det også?!

Jeg visste det ikke, men jeg vet ingenting om Image Ready..

Åssen tweening er det snakk om..? Shape, motion..?

Lenke til kommentar

starter dagen på side 195, og i skrivende stund går tråden til 224. blir en laaang formiddag! ...og et laaangt svar bigggrin.gif

Forresten, Siggi, er ikke det han luringen Sigurd på TVNorge som kaller seg det?
Ville tatt det som et kompliment jeg. Siggurd Sollien er tøff som juling!

Har nå fått godkjent min søknad til netthandelen.no, slik at nå tjener jeg 50 øre per klikk på den nye reklamen på siden.

*tjene penger*

Tok meg faktisk bryet med å åpne IE bare for å klikke på reklamene dine :) Tror jeg må ta tilbake det jeg sa om at du ikke kom til å tjene penger. Vi her inne kan jo skaffe deg en brukbar årslønn :p

Forresten; dere som snakker om musikk: /me har den nye cd'n til Maria Mena. Hvem er missunelig på meg nå da? bigggrin.gif

Ai ai ai... Ikke mye liv her. Utsolgt på endenboller?

Får vel ta turen innom Kiwi Kiwi og sjekke om de har noe mat der til meg...

Sorry, tok meg fri i helgen, så det ble dårlig med baking *spanke Marve litt for dårlig vedlikehold av bakevarene*

Men, men... Nå driver jeg å leter etter en html-guru som kan hjelpe meg med å lage to tabeller ved siden av hverandre...

Lag en 1x2 tabell, og sett en tabell inne i hver av cellene.

teh guru worship.gif

kan ikke du arve ta en lapdance elns slik at jeg våker litt
:ermm:

Validering validuring.. Who cares..?
sinna.gif

Btw, noen som er redd for å miste armen i en litt merkelig ulykke? Da er dette sykehuset for dere. Her syr dem den midlertidi på benet ditt så infeksjonen skal forsvinne for så å sy den på riktig plass igjen

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,442785,00.html

:ermm::sick:

Virker til at opera henger seg litt når jeg poster
*hoste* mozilla *hoste* opera suxx0r teh 1337 way *hoste*

Husk at vi har spise/drikkeplikt, og siden enden er på hjemtokter og spiser middag, har vi tilbud på endenbolle, valgfri drikke fra Umbertamaskinen og en Bache XO (kom over en trailerlast som vi selger billig)
Når katten er borte danser musene på bordet? Bra jeg ikke er ofte borte da.

Begynner å bli lei av å quote nå... *teste hvor langt svaret har blitt*

NOOH, gjorde en feil i quotingen... <--fixet

*digge vidre til Maria Mena*

Et innblikk i webdesignerland
:lol:

Du må komme med en nye del hver uke - som de gode gamle hørespillene da vi var små :D (og en stor del av kundene her ikke var født engang rekkeTunge.gif )

@enden: mener jeg for 20-30 sider sia greide å surve meg til en plass i kafèen...

(sånn ang. låse døra... )

Noen MÅ lage en liste til meg... Marve = daglig leder = ansvarlig for dette smil.gif

WTF: Thumpsup leser tråden, han SA han skulle bort i helgen. Mulig han spionerer på bedriften for å finne uærlige ansatte elns.

*gjemme alle spesialtilbud og ureglementerte gjester*

Det er forresten en skam at Webkaféen ikke har fått plass i PXstreeten 
Genial idè!! En defeinetiv mangel. Enzo: kan du mekke et script som sørger for at den alltid befinner seg midt i gata? Hmm, må kanskje begynne på mitt hus snart..? ...eller bare nei :(

Beløpet blir trukket fra den 1. i hver mnd og tro meg, det gir STATUS!
:dontgetit: Er det status å bli trukket penger? Bruker beina jeg, men må bor jeg MIDT i byen og da bigggrin.gif

Når har jeg nettopp hatt frokost @ McDonalds. 6 cheese og en cola-light.
Ble du dårlig i magen utover dagen eller? Som regel holder det med en miccy d's burger for å lage ubalanse nedi der, så jeg tør ikke tenke på hva seks stk gjør blink.gif

DAGENS: Blings med meiersmør og hustes skinkestek med en stor kopp te

Det var nettopp inne en her og kjøpte 3x48 doruller, til en samla sum av 267,-
Sånne pakker er digg. Hater å drasse med meg doruller fra butikken, så jeg pleier å handle inn en sånn jumbopakke på Binders. Har kjøp doruller i matbutikken to ganger på tre år :) Liker ikke butikkpapir heller. Jo billigere jo bedre - det skal rive litt i rassen blink.gif

Har vært her en stund jeg da. Men lurer meg på om ikke Nikkor snek seg til noe gratis, for jeg tror kafeen stod ubetjent i den tiden...
Og hvem låste opp for han? Trekk i lønn på den skyldige hvis vi har svinn

Spør satyrium hva som skjedde mellom han og Tiscali for en tid tilbake.
Stakkars sat og kabeltykkelsen hans. Kan ikke få breiband :(

Pøh, multiquoter ofte jeg
Dette er måten mannfolk multiquoter på blink.gif

*kle av seg og hoppe naken rundt foran sparkey med blinkande lys i alle kroppsopninger*
Og du lurer på hvorfor vi mobber deg... rekkeTunge.gif

Kan du få med en "enden" i header?

Støttes, ellers LÆKKERT

*henge opp "live stripshow" lapp på døra*
Igjen Arve... Du ber jo bare om det...

@Arve... Hvis ønskelig, kunne jeg jo skrevet en profil om samtilige her inne, ren fantasi selvfølgelig. Er jo greit å ha oversikt over stamkundene? Så hvis kanskje HalTan er i det gode hjørnet og er ferdig med mensen, så kunne han kanskje rablet ned noen fantomtegninger? Dog, han har blitt selektiv i det siste...
:thumbup: ©

Hva syntes folket?

..at du har _alt_ for mange programmer åpne på en gang.

Det er mac - da er det lov blink.gif

Noen som så MGP?  @ vinnerlåta! Var jo faktisk litt rå!
:ermm: På tide å få deg innlagt...

Moren min er ikke daglig leder på en butikk....
In your face Arve rekkeTunge.gif

Ikke lag tuts når du ikke engang får de til å se ok ut i alle browsere... Sjekk den i firefox blink.gif

bah! /me har kun 85,-.. men eg er fornøyd i massevis eg. *fremdeles vente på slakt*
Jobbet som veileder på skolen og fikk 120,- for å hjelpe folk i trinnet under meg med ting jeg - fikk repetert masse samtidig biggrin.gif

En annen jobb jeg hadde var som operasjonsteknikker. Hadde effektivt 800 kroner i timen som standby vakt (kun når jeg måtte jobbe seff)

For øvrig: Jeg vet ikke hva du legger i «bildelenker med CSS», arve87, men om det er en såkalt rollover-effekt du ønsker å oppnå, kan du gjerne ta utgangspunkt i mitt lille eksempel. (Den største fordelen med å gjøre det på denne måten i stedet for med JavaScript, er at lenken fortsatt vil fungere selv om nettleseren ikke støtter CSS.)
Med min logo??!!?? Ok da, siden du linker til min side :) Kunne du ikke bare linke til rollovertuten min da?

Har 3 rundstykker i ovnen..
så det ble 3 stykker med skinke og en med leverpostei..

3+1=4 :ermm:

weee, etter to timer har jeg bare 10 sider igjen...

På fjellet, Gaustablikk @ Telemark nærmere bestemt. Stod på brett, trynte på railen dag 3, måtte bandasjeres, klarte heldigvis spille cs, spilte med bot'er på ad-hoc nettverk med kamerat, stod slalom og elsket det, lagde film, savnet forumet.
Det hoppet inn i skogen bak hotellet er tøfft som juling :D

Ahh, minner - gått mange mil på høyfjellet der... Var du på gaustadtoppen eller? Kan se helt til sverrige derfra når det er pent vær (med kikkert seff)

Og der var jeg hjemme fra et to-dagers opphold i fjellheimen, så nå kan dere se frem til tidenes lengste quotepost evah fra meg

Nedover quoter jeg samleposten til PizzaTryne:

Hele TO kroner? OMG2K!!!!1111§!

*øre er og penger :p

Vel; jeg er ikke redd nå lenger :p

*Jeg er bare mer redd

Prøvd å tømme cachen?

*Prøvd å fjerne Opera..?

Mc Donalds serverer møkk! Ta deg en bolle i webcaféen :p

*Amen

kle av seg og hoppe naken rundt foran sparkey med blinkande lys i alle kroppsopninger*

:laugh:

*Ikke så mye å le av som det er å stenge inne på lukket anstalt av

Andre som vil ha egne rom/seksjoner i teh kafè website?

Jeg og spåmannen! :w00t:

*Den er et must!

Noen som vet hvor det har blitt av PT!?!?! Han har ikke vært innom caféen på lenge!

På ferie din sopp!

*Sopp kan du være selv - reise uten å fortelle meg om det. To fraværende i det viktige helgeskiftet...

For å sette ting litt i perspektiv, kan jeg vel iallefall få kalle meg den eneste FrontPage-leeten her på forumet iallefall.

Ikke at det er noe å skryte av...

*Vi trenger folk som kan alt her, og når det kan det så godt som ilderen så er det bare å bøye seg i støvet

Innlegget ditt inneholder flere smilies enn tillatt. Venligst reduser antall smilies i inlegget ditt

*loool

ferdig med å quote PT. Det er sikkert ikke så lesbart, men jeg er møkklei av å srive quote og /quote...

Innlegget var jo på 6 skjermhøyder @ 1280*1024px!
min er på over 6 i 1600*1200 rekkeTunge.gif

Tipper sjefen sjøl vil prøve å overgå det når han kommer hjem i morra.
in progrez biggrin.gif

Driter alle webdesignere i hvilken hardware de har mon tro? Hvem har den kraftigste maskinen av oss?
driter ikke akurat i det :

http://www.disabused.com/index.php?page=hardware biggrin.gif

damn, feil i quotingen igjen. Byttet plass på o og u et sted. Kjipt å debugge masse tekst... Tok meg ti minutter...

PT's PC:

P4 2.8 @ 3.0

IC7-G hk

ATI Sapphire R 9800 Pro 128

1024MB SDRAM

Stygg 19" CRT som flimrer hvis man setter strømforsyningen til høytalerene bak den

Er du virkelig den eneste som kanskje kan tukte maskinen min? Tror jeg slår deg bittelitt pga ram rekkeTunge.gif

Blir liksom ikke fornøyd
wicked :thumbup:

Teh Spamz0r! Første gang jeg har vært helt øverst på listen!

Sier vel litt når 9 av 10 er fra wds-delen, og kafeen.

Drit i å like det jeg er misfornøyd med
:p

Har prøvd å skrive det med mest mulig vanskelige ord, slik at læreren må bruke ordbok hele tiden....
God teknikk blink.gif

Dem som bryter seg inn sliter vilt og brutalt.. cfenzo skaffer balltre, jeg skaffer Audi og PoleCat/enden/arve skaffer hideout.
Har installert hypersensitivt og smatr bilogisk scanner som sjekker at den som låser opp er godkjent (så ikke lån bort nøklene) Hvis vedkommende ikke er OK slipper jeg løs en blandingshund av rottweiler og sånn annen farlig stor hund jeg ikke husker navnet på, som heter lucifer.

Har bra hideout med 3mbps linje og rema rett over gata, så det går greit det

God Morgen!

Nå er det ikke mer vinterferie igjen

fant nøkkel under dørmatta

Føaks at bikkja sov godt og at Marve kom rett etter deg blink.gif

I dag blir det vel betaversjon av en profil, noen som melder seg frivillig til å bli den første jeg skriver om?
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJA

ahh, er dette teh post eller?

dumme smilegrense...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

En venn sliter med noe html-greier som sikker dere fikser. Trykk dere inn her og gå på bilder. Så velger dere øverste linken fra menyen til høyre og trykker på bildet øverst til venstre. Merk; jeg snakker kun om IE, han driter foreløpig i hvordan det ser ut i Opera. Han sliter med at han får en hvit ramme rundt bilde og vil fjerne dette, uten å måtte legge hvert bilde i et html dokument. Fikser dere dette?

Lenke til kommentar

Inni gamperæva for en quote enden. *ringe Guinness Rekordbok* :w00t:

@Marvil, du får den tvilsomme æren av å bli den første profilerte Sigmoprofilen.

Ikke ofte jeg spiller spill, men kom over Freedom Fighters. Kjørte meg voldsomt fast i en av tunnellgangene, og kom meg ikke videre. Etter 45 min fant jeg ut at den ene trappa hadde en bug i seg så jeg måtte gå helt på siden for å komme opp på den. :blush: Så kom jeg videre allikavæl!

*dure ned til kiwi kiwi, med matlyst matlyst* :whistle:

Lenke til kommentar
QUOTE (Enzo)

@enden: mener jeg for 20-30 sider sia greide å surve meg til en plass i kafèen...

(sånn ang. låse døra... )

Noen MÅ lage en liste til meg... Marve = daglig leder = ansvarlig for dette smil.gif

Det kan /me fikse.. ;)

QUOTE (Daglig leder)

QUOTE ((PoleCat @ 06/03/2004 : 00:32))

WTF: Thumpsup leser tråden, han SA han skulle bort i helgen. Mulig han spionerer på bedriften for å finne uærlige ansatte elns.

*gjemme alle spesialtilbud og ureglementerte gjester* 

:innocent::whistle:

QUOTE (Sigge)

Det er forresten en skam at Webkaféen ikke har fått plass i PXstreeten 

Genial idè!! En defeinetiv mangel. Enzo: kan du mekke et script som sørger for at den alltid befinner seg midt i gata? Hmm, må kanskje begynne på mitt hus snart..? ...eller bare nei :(

Om du lager hus kan jeg lage cafè.. :laugh:

QUOTE (Fleksnes)

Pøh, multiquoter ofte jeg

Dette er måten mannfolk multiquoter på blink.gif

No shit, Einstein..?

QUOTE (Arve)

*kle av seg og hoppe naken rundt foran sparkey med blinkande lys i alle kroppsopninger*

Og du lurer på hvorfor vi mobber deg... rekkeTunge.gif

Hoho..:lol:

QUOTE (Polarn)

..at du har _alt_ for mange programmer åpne på en gang. 

Det er mac - da er det lov blink.gif

Det er WinXP med Mac-skin, Sherlock.. ;)

QUOTE (Fleksnes)

Noen som så MGP?  @ vinnerlåta! Var jo faktisk litt rå! 

:ermm: På tide å få deg innlagt...

har jeg aldri sagt.. Om jeg ikke husker feil var det Dunestar som sa..

QUOTE (Marve)

Dem som bryter seg inn sliter vilt og brutalt.. cfenzo skaffer balltre, jeg skaffer Audi og PoleCat/enden/arve skaffer hideout.

Har installert hypersensitivt og smatr bilogisk scanner som sjekker at den som låser opp er godkjent (så ikke lån bort nøklene) Hvis vedkommende ikke er OK slipper jeg løs en blandingshund av rottweiler og sånn annen farlig stor hund jeg ikke husker navnet på, som heter lucifer.

Har bra hideout med 3mbps linje og rema rett over gata, så det går greit det

Da er alt i boks.. Spørsmålet er om vi vil være innesperra med arve i en del uker..

QUOTE (dollaKdollar)

God Morgen!

Nå er det ikke mer vinterferie igjen

fant nøkkel under dørmatta 

Føaks at bikkja sov godt og at Marve kom rett etter deg blink.gif

/me har silent alarm sånn i tilfelle noen går inn i cafèen..

Nice langpost, sjef.. ;)

@EF; Digg! :w00t:

Lenke til kommentar
For øvrig: Jeg vet ikke hva du legger i «bildelenker med CSS», arve87, men om det er en såkalt rollover-effekt du ønsker å oppnå, kan du gjerne ta utgangspunkt i mitt lille eksempel. (Den største fordelen med å gjøre det på denne måten i stedet for med JavaScript, er at lenken fortsatt vil fungere selv om nettleseren ikke støtter CSS.)

Med min logo??!!?? Ok da, siden du linker til min side :) Kunne du ikke bare linke til rollovertuten min da?

Nå var hensikten å gjenkonstruere JavaScript-løsningen din med CSS, og derfor tok jeg meg den frihet å bruke det samme bildet for å understreke at effekten i en grafisk nettleser er nøyaktig den samme (bortsett fra at du slipper å styre med forhåndslasting).

Jeg har for øvrig også nevnt dette eksemplet i tråden «annet bilde når ved mouse over, hvordan?». arve87 har dessuten skrevet en artikkel om rollovereffekt på bilder med CSS, der teknikken gjennomgås i detalj.

Lenke til kommentar

min er på over 6 i 1600*1200 rekkeTunge.gif

Ble på litt over syv skjermer i 1280*1024, så den er vel godkjent.

Btw: Virker som om jumbo-quoting blir mer og mer vanlig her, med svære quoteposter som quoter en enda større quotepost. En ond sirkel, dette... :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...