dan1el Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 10 Tools to help you Select a Web 2.0 Color Palette 8333353[/snapback] Det beste fra begge verdener. En Top 10 liste som er Web 2.0-relatert. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Top 5 Apple Products To Incorporate in Your Web 2.0 Design, EVER Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Top 5 Apple Products To Incorporate in Your Web 2.0 Design, EVER 8333407[/snapback] Top 5 reasons why Apple > MS, Ipod > everything, Xbox > PS3, Digg = best, Web 2.0 = omg, America > World Der oppsummerte jeg Digg. Endret 8. april 2007 av dan1el Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Såh, over til noe helt annet, nemlig sånn ca struktur på profiler i Vikingboard: http://pt.tomba.no/vboard/profile.html jorgis er bortreist og ueland nekter å ha noen mening om greien, så spytt ut folkens Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hva med en "last seen", last active in thread foo, osv? Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Tror vi har diskutert den før. Jeg og Jørgen er vel i grunn ganske så motstandere av sånne storebror ser deg-funksjoner som jo blir tilgjengelige for alle. F.eks. vil "Løvskogen is reading thread 'Gay horse having sex with goat'" med stor skrift i profilen til Tor være litt småkjipt for han når Google indekserer forumet, og ender opp som første treff på 'Tor Løvskogen', like over porteføljen hans. Endret 8. april 2007 av PT Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Eneste jeg ser som kunne trengtes, var en "endre avatar", mer enn å klikke på selve bildet - en link under kanskje? Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Enig. Så er det store spørsmålet om de forskjellige IM-linkene skal beholdes. Kan være veldig greit om protokollene er lagt til i nettleseren, men njubsa kan lett bli forvirret når de får beskjed om at protokollen ikke støttes, eller noget sånt. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Er kanskje best uten links, evt. bilde slik som på facebook. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hos meg er det bildet @ Email: i profilen. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Tror vi har diskutert den før. Jeg og Jørgen er vel i grunn ganske så motstandere av sånne storebror ser deg-funksjoner som jo blir tilgjengelige for alle. F.eks. vil "Løvskogen is reading thread 'Gay horse having sex with goat'" med stor skrift i profilen til Tor være litt småkjipt for han når Google indekserer forumet, og ender opp som første treff på 'Tor Løvskogen', like over porteføljen hans. 8333477[/snapback] Hva med kun å vise slikt for folk som er innlogget? Ergo ikke for index-boter. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 ...men kva nytte har du av å vite kva trådar/forumseksjon folk er i? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ikke i profilen, egentlig. Men å se hvem som leser samme tråd som en er nyttig. PHPbb viser underforum, men du vet aldri om noen ser i tråden din. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Eller du har ei liste i bunnen av kvar tråd som viser kven som er i tråden, akkurat slik som her på diskusjon.no. Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Og en sånn funksjon kommer nok etterhvert Så lenge det holdes unna profilen er jeg fornøyd, stort sett. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 "PT runker i Babethreaden" Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Seff. Babethreaden er alltid første tab-en i Opera. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Huff så teit. Innleggstellingstingen til forumet har blitt fiksa på, så eg har mista teh loads of innlegg Mindre e-penis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå