Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg finner ikke ut hvordan jeg kan logge inn. Er usikker på hvilken adresse jeg skal bruke. Det åpenlyse funker liksom ikke. Har domeneshop.

8329027[/snapback]

Domeneshop er vel <brukernavn>.mysql.domeneshop.no og port 3306 når man skal ha kontakt med databasen.

8329129[/snapback]

Funker ikke.

8329175[/snapback]

Works at my account! Med SQLyog som adminverktøy.Last ned SQLyog

Lenke til kommentar
Håhh.. alt smaker fortsatt øl..
Når ble det en dårlig ting? :wee:

Og stakkars meg er fortsatt trøtt etter å ha sovet i 15-ish timer.

Har ingen god galleri-plugin forresten. Virker som det er en av få ting det ikke finnes gode plugins for.

Lenke til kommentar

Jeg gjør :)

Major DNS DOS attack

Posted 2 hours, 28 minutes ago (April 8th, 2007 at 1:29 am PST) by micah

Severity:  High    Resolved:  No

We are currently experiencing intermittent DNS outages on all of our nameservers, this is causing problems with sites and email functioning properly.

We think it might be the DNS load balancers we’ve recently installed but haven’t determined that for sure yet. More information will be posted as we have it.

Our apologies for the inconvenience this causes.

UPDATE (2007-04-08 03:20 PDT): It appears we are the victims of an Easter DOS attack against our nameservers, we have an admin at the datacenter and our network expert onhand to deal with it. Hopefully things will be back to normal shortly.

Happy DreamHost Does-Not-Sleep Team!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har faktisk betalt nesten 4k til Domeneshop det siste året. Sånn går det når man handler domener i fylla.

Lenke til kommentar
Hihi.. Nå har jeg registert domene web3.0 (Hos nic.d) :wee

8329935[/snapback]

Can you do that?

Håhh.. alt smaker fortsatt øl..

8331866[/snapback]

I know :wee:

Bah, skjedd noe skummelt med maskinen min, så pluttselig kan den ikke koble til og tastaturet fungerer ikke, så jeg må starte maskinen på nytt. Hva faan er det liksom!?

Huff, var hjemme kl 0800 TIMAR idag :ph34r:

Lenke til kommentar

Bruke litt triksing :)

Først bestilte jeg hosting (L1) for en måned og brukte koden 50OFFRAILS. Da slipper man å betale "set up fee". Så går man i kontrollpanelet og stenger kontoen. Da får man tilbake de $9.90 man betalte + "set up fee" (som du ikke har betalt). Det blir totalt $60 og for det kan man bestille for 6 år :)

Lenke til kommentar
Hihi.. Nå har jeg registert domene web3.0 (Hos nic.d) :wee:

8329935[/snapback]

Can you do that?

8332864[/snapback]

Sett DNS1 til 76.36.180.123 og DNS2 til det DNS1 var. Så går du til nic.d og kan registrere domener som er ugyldige eller som slutter på ".d". Dessverre så sliter Fx med domener som inneholder tegns :( Du får bare prøve ut hva som virker :)

Endret av Judofyr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...