Magnus Holm Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Morsom (Orsur) og genial (dan1el) Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Morsus/Moromann og gen1al Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Morsom og original den, ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 For å forpeste tråden med et tilbakestående spørsmål: jeg får ikke til å legge til kategorier i Wordpress utover de to som ligger inne som standard. Er det noen måte jeg kan gjøre dette manuelt, eller må jeg reinstallere driten? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 For å forpeste tråden med et tilbakestående spørsmål: jeg får ikke til å legge til kategorier i Wordpress utover de to som ligger inne som standard. Er det noen måte jeg kan gjøre dette manuelt, eller må jeg reinstallere driten? 8328922[/snapback] Du kan vel legge til en linje i databasen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 For å forpeste tråden med et tilbakestående spørsmål: jeg får ikke til å legge til kategorier i Wordpress utover de to som ligger inne som standard. Er det noen måte jeg kan gjøre dette manuelt, eller må jeg reinstallere driten? 8328922[/snapback] Du kan vel legge til en linje i databasen? 8328927[/snapback] Skal prøve... (Hvis noen bare kan forklare meg hvordan jeg gjør det først) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Du finner ut hvor du installerte db'n. mysql.domene.com f.eks finner riktig database (sikkerd word_press) logger deg inn, finner kategorier også skal det være sånn add funskjon eller noe. Sånn var det for meg i alle fall. Du finner også visse Database tools på intarweb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg finner ikke ut hvordan jeg kan logge inn. Er usikker på hvilken adresse jeg skal bruke. Det åpenlyse funker liksom ikke. Har domeneshop. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Let på kontrollpanelet etter "phpmyadmin" eller "edit database" etc... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Domeneshop har ikke noe kontrollpanel for mysql, så du må nok ty til noe tredjeparts programvare.. Mysqladministator eller noe burde funke greit Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hvor får jeg tak i det programmet (ja, jeg googlet). Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg finner ikke ut hvordan jeg kan logge inn. Er usikker på hvilken adresse jeg skal bruke. Det åpenlyse funker liksom ikke. Har domeneshop. 8329027[/snapback] Domeneshop er vel <brukernavn>.mysql.domeneshop.no og port 3306 når man skal ha kontakt med databasen. Domeneshop har bare en database pr webhotell, så den vil aldri ha noe annet navn enn brukernavnet ditt. Opplysningene finner du der du administerer webhotellet. Blant annet passord. Regner med at databasen er aktivert. Let på kontrollpanelet etter "phpmyadmin" eller "edit database" etc... 8329057[/snapback] Domeneshop bruker ikke administrasjonsverktøy tilsvarende cAdmin eller andre. Så slike valg finnes ikke. Skal databasen administreres, må enten phpMyAdmin installeres på webhotellet eller MySQL sine adm.verktøy, SQLyog etc brukes fra egen PC. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg finner ikke ut hvordan jeg kan logge inn. Er usikker på hvilken adresse jeg skal bruke. Det åpenlyse funker liksom ikke. Har domeneshop. 8329027[/snapback] Domeneshop er vel <brukernavn>.mysql.domeneshop.no og port 3306 når man skal ha kontakt med databasen. 8329129[/snapback] Funker ikke. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Æsj, bør få meg en venn i USA tror jeg. 8324641[/snapback] Jeg skal være her de neste 4 årene, og forhåpentligvis lenger (alt ettersom hvordan ting går). Så da har du "i USA"-delen i orden hvertfall. No one belongs here more than you, lizm izm 8327948[/snapback] Uh, hun har boksignering i Seattle på selveste nasjonaldagen. Lurer på om de har 21årsgrense på Neumos for det arrangementet. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) No one belongs here more than you, lizm izm 8327948[/snapback] Den var drit tøff. Sikkert sagt mange ganger før. Orginalt! White: anbefaler phpmyadmin. Du kan laste ned det her http://www.phpmyadmin.net/home_page/downloads.php. Endret 7. april 2007 av MC2 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 @Vibeke: Er vi ikke venner av deg? Joaaa. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Btw, er det noen som vet om flere blader som denne? Display. Er jo fantastisk tøft, bare synd at det er på fransk. Og litt inspiratsjon å hente der også... Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Magwerk.com har noen utrolig bra magasiner, er fast leser av Encore Magazine Har registrert meg og får beskjed på mail om når siste utgave er kommet, i tillegg er det noen andre fordeler jeg ikke husker i farten med å regge seg. I motsetning til Display er det flash på nettet og ikke PDF, men håper det går bra Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 @Vibeke: Er vi ikke venner av deg? Joaaa. 8329572[/snapback] Hehe, vil du at jeg skal sende Helvetica-notebook til deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå