$k$ Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 God Morgen! Nå er det ikke mer vinterferie igjen fant nøkkel under dørmatta Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 fant nøkkel under dørmatta Da var jeg vertfall ikke alene her.. *fyre opp kaffimaskina* Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) 1 stk kruttsterk kaffe her! Jeg er trøøøøøtt! God morgen, godtfolk! Endelig er dagen her da tjcombo skal vise oss preview av GFX.no. *gleder seg* EDIT: Jeg er nok offline ei god stund. Travelt! Ikke forvent meg tilbake før om en uke! Jeg vil savne dere! Endret 8. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) 1 stk kruttsterk kaffe her! Jeg er trøøøøøtt! God morgen, godtfolk!Endelig er dagen her da tjcombo skal vise oss preview av GFX.no. *gleder seg* EDIT: Jeg er nok offline ei god stund. Travelt! Ikke forvent meg tilbake før om en uke! Jeg vil savne dere! /me er også trøøøt. Må slutte å henge oppe til klokka 2 elns.. Når mor ringte ti på 7, lurte jeg på hvorfor mor ringer til meg på en SØNDAG!!! Var 2 secs fra å legge på før jeg fant ut oi f*n det er skole idag.. Nei hvorfor stikker du..? Har vel tid å stikke innom..? Jeg hadde 3 prøver forrige uke (VGS VKII) og var vel blant Top 3 på antall poster hele uka.. Dessuten, hvem bryr seg om karakterene bra barneskolen..? (Har dem karakterer på barneskolen egentlig..?) Edit; Nei, på tide å gå ned å varme opp bilen så kjøre til skolen.. Tilbake 11.30. Endret 8. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Guten morgen! *jobbe videre* Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Guten morgen! *jobbe videre* God morgen trøtt morgen.... *sove/progge seg videre gjenom skoledagen* Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 God morgen! Tar en endenbolle med marvildill på! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Da er jeg våken også! Skal låne dusjen på bakrommet (passe på å ikke miste såpa; kanskje Arve kommer innom en tur ), før jeg må vekk herfra igjen, for å pakke ferdig til trysiltur med klassen *glede seg til 2 dager i bakken* MP3:DJ Myers - Welcome To The Freeform Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 God morgen folket. *Sitte med nesa i ett PSU og lure på hvorfor det ikke virker* /me skal være 2 uker i utplassering hun.. dette kan bli morro. Vist man ser bort fra at maskinen her har en mus som har en føkka scroller... Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Er på jobb... sjefen ønsker å ha litt animasjon på nettsida til bedriften så jeg sitter og prøver ut image ready... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) God morgen! Tar en endenbolle med marvildill på! Godt valg.. Jess, bare to timer Historie før jeg har to timer data.. o_O' Edit; Og sjefen sjøl leser, så regner jeg med en j*vli quotepost ved 14-tiden..? Endret 8. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hmm... er ferdig med å pakke, men det er fortsatt to timer til jeg skal dra herfra! så jeg tror jeg skal kode litt videre på et lite (og stygt design) som jeg jobbet med i går... bare for å lære meg div's! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Nå begynner h*lvete på skolen. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 ahh!!! frokostene på kafén smaker godt... Ferske rundstykker med rekesalat! btw: folka må jo kommentere designet til tj... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 For å ikke gå OT i en annen tråd; Hvorfor har jeg aldri sett DENNE tjcombo..? Den var jo pen, hadde faktisk bruk for en slik under særemnet, i tillegg til de andre.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 btw: folka må jo kommentere designet til tj... Been there done that.. En time igjen nå.. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 For å ikke gå OT i en annen tråd; Hvorfor har jeg aldri sett DENNE tjcombo..? Den var jo pen, hadde faktisk bruk for en slik under særemnet, i tillegg til de andre.. vell... du kan laste ned PSD fila til denne boka under projects @ www.tamilalliance.com om du trenger den... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hmm... da skal jeg spille litt UT, siden jeg ikke får spilt det på to hele dager! så vi snakkes på onsdag kveld/ torsdag klokken 0815 Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hmm... da skal jeg spille litt UT, siden jeg ikke får spilt det på to hele dager! så vi snakkes på onsdag kveld/ torsdag klokken 0815 hvor er det du skal henn da? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hmm... da skal jeg spille litt UT, siden jeg ikke får spilt det på to hele dager! så vi snakkes på onsdag kveld/ torsdag klokken 0815 hvor er det du skal henn da? Skal til Trysil med klassen! Blir nok ganske fett der, skulle jeg tro! Men vi må ta ett stygt ski-/snowboard kurs, men det er heldigvis bare en av dagene! BTW: UT gikk greit, men jeg vant bare en gang, for det kom inn en helt syk fyr, som fikk killingspree på 15 sekunder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå