Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1 stk kruttsterk kaffe her! Jeg er trøøøøøtt! God morgen, godtfolk!

Endelig er dagen her da tjcombo skal vise oss preview av GFX.no. :grin: *gleder seg*

EDIT: Jeg er nok offline ei god stund. Travelt! Ikke forvent meg tilbake før om en uke! :cry: Jeg vil savne dere! :(

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar
1 stk kruttsterk kaffe her! Jeg er trøøøøøtt! God morgen, godtfolk!

Endelig er dagen her da tjcombo skal vise oss preview av GFX.no. :grin: *gleder seg*

EDIT: Jeg er nok offline ei god stund. Travelt! Ikke forvent meg tilbake før om en uke! :cry: Jeg vil savne dere! :(

/me er også trøøøt. Må slutte å henge oppe til klokka 2 elns.. Når mor ringte ti på 7, lurte jeg på hvorfor mor ringer til meg på en SØNDAG!!! Var 2 secs fra å legge på før jeg fant ut oi f*n det er skole idag..:realmad:

Nei hvorfor stikker du..? Har vel tid å stikke innom..? :( Jeg hadde 3 prøver forrige uke (VGS VKII) og var vel blant Top 3 på antall poster hele uka.. :cool: Dessuten, hvem bryr seg om karakterene bra barneskolen..? (Har dem karakterer på barneskolen egentlig..?)

Edit; Nei, på tide å gå ned å varme opp bilen så kjøre til skolen..:realmad:

Tilbake 11.30.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
God morgen! Tar en endenbolle med marvildill på!

Godt valg.. ;)

Jess, bare to timer Historie før jeg har to timer data.. o_O'

Edit; Og sjefen sjøl leser, så regner jeg med en j*vli quotepost ved 14-tiden..?

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
For å ikke gå OT i en annen tråd;

Hvorfor har jeg aldri sett DENNE tjcombo..? Den var jo pen, hadde faktisk bruk for en slik under særemnet, i tillegg til de andre.. :roll:

vell...

du kan laste ned PSD fila til denne boka under projects @ www.tamilalliance.com

om du trenger den...

Lenke til kommentar
Hmm... da skal jeg spille litt UT, siden jeg ikke får spilt det på to hele dager! :grin: så vi snakkes på  onsdag kveld/ torsdag klokken 0815

hvor er det du skal henn da? :dontgetit:

Skal til Trysil med klassen! Blir nok ganske fett der, skulle jeg tro! :grin: Men vi må ta ett stygt ski-/snowboard kurs, men det er heldigvis bare en av dagene!

BTW: UT gikk greit, men jeg vant bare en gang, for det kom inn en helt syk fyr, som fikk killingspree på 15 sekunder :omg:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...