Arve Systad Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Sitter til anklene i kåte jenter jeg, mens de heller corona ned i munnen min og får meg til å bodyshotte limen de har presset mellom brystene sine. 8311645[/snapback] Til anklane faktisk. Du er litt into sånn pygmè-sex, eller? Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Sitter til anklene i kåte jenter jeg, mens de heller corona ned i munnen min og får meg til å bodyshotte limen de har presset mellom brystene sine. 8311645[/snapback] Til anklane faktisk. Du er litt into sånn pygmè-sex, eller? 8313869[/snapback] Kanskje han står på hendene for å imponere? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Tor: Da er jeg ferdig med javaoppgaven din. Med endel javadoc til og med! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Goodie goodie, gje meg skissane så skal eg kikka på dei. Marthastewart.com - Hva er greia med URLen? Uansett veldig gjennomført side, men kanskje litt for mye informasjon på en gang. Leading by Example Endret 5. april 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Goodie goodie, gje meg skissane så skal eg kikka på dei. Marthastewart.com - Hva er greia med URLen? Uansett veldig gjennomført side, men kanskje litt for mye informasjon på en gang. Leading by Example 8314479[/snapback] Martha stewart: Vet liksom ikke hvor jeg skal trykke å ikke trykke. Liker ikke den følelsen. Samme som jeg får på Myspace og virb Leading by example: Har jo de gutta som synes det er kult å ikke validere, eller hva Henrik? Endret 6. april 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Leading by example: Har jo de gutta som synes det er kult å ikke validere, eller hva Henrik? 8316785[/snapback] -- Neida, men eg held fast på at det å lage ei løysing som fungerer best i praksis er bedre enn å følge reglane til punkt og prikke. Hallo, HTML 4.01 er SJU-ÅTTE år gammal. Vi har kome ganske langt sidan den gang. :-) Det er ein grunn til at vi no er rundt 300 medlemmer i HTML WG, lizm.. Men såklart - eg prøver å følge reglane så langt det er mogleg. Men om eg må sitte å tenkje og tulle lengre for å oppnå ei "validerbar" løysing ovanfor ei som fungerer like godt i praksis veljer eg såklart den sistnevnte. http://www.tempur.no/lib/picture.aspx?pictureID=508&w=302 + http://www.h2w.no/portfolio/main_annet_200...Hansa_Fatol.jpg + http://www.toppshop.net/images/oc%203...jpg = gull, btw. --- edit: Wow, eg har over 4000 innlegg. Det var eg slettes ikkje klar over. Hm. Endret 5. april 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 edit: Wow, eg har over 4000 innlegg. Det var eg slettes ikkje klar over. Hm. 8317014[/snapback] Forumhore. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 edit: Wow, eg har over 4000 innlegg. Det var eg slettes ikkje klar over. Hm. 8317014[/snapback] Forumhore. 8317608[/snapback] Again: Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 er bedre enn å følge reglane til punkt og prikke.8317014[/snapback] Nå er det like før du får skuddpremie på deg her i kafeen, regner jeg med.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Nja, jeg deler Henriks syn på saken. Er ofte jeg bare bruker <!doctype html> i stedet for hele doctypen, og det er ikke alltid at forskjellige systemer som kan bli tatt i bruk på sider tillater validerbar kode.. Man må se an litt på tid/budsjett også, for det er en ganske så tidkrevende prosess å skulle skrive om all kode i et system for å få koden til å validere. Men man kan jo alltids gjøre en liten innsats for det selv, da Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Uansett hvor god du er, så går det vel ikke alltid ann å få ting 100%. Men men, dess bedre du blir, dess kjappere og mer korrekt skriver du Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Men man kan jo alltids gjøre en liten innsats for det selv, da 8318020[/snapback] Off the clock? No waii. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Men man kan jo alltids gjøre en liten innsats for det selv, da 8318020[/snapback] Off the clock? No waii. 8318417[/snapback] God instilling... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Kanskje litt useriøsitet i det utsagnet. Litt. Men eg er egentlig ikkje eingang borti HTML lenger. Kjennes litt rart, egentlig. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det jeg liker best med webprosjekter er å utvikle deilig kode. Finne lure og semantiske løsninger på ting. Jeg kan ikke se hvordan man ikke kan få valid kode, hva er det som står i veien? Er det blockelementer du vil ha inn i inline elementer? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det jeg liker best med webprosjekter er å utvikle deilig kode. Finne lure og semantiske løsninger på ting. Jeg kan ikke se hvordan man ikke kan få valid kode, hva er det som står i veien? Er det blockelementer du vil ha inn i inline elementer? 8318607[/snapback] Neida, det er berre latskap, egentlig. Som å ekskludere type-attributten på style, ikkje orke å skrive inn heile referansen til HTML4-DTD-en - sånne ting.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Snakker selvfølgelig on the clock da Eneste man jobber med off the clock er jo sine egne private sider, eller noen småting på webkafeen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det jeg liker best med webprosjekter er å utvikle deilig kode. Finne lure og semantiske løsninger på ting. Jeg kan ikke se hvordan man ikke kan få valid kode, hva er det som står i veien? Er det blockelementer du vil ha inn i inline elementer? 8318607[/snapback] Neida, det er berre latskap, egentlig. Som å ekskludere type-attributten på style, ikkje orke å skrive inn heile referansen til HTML4-DTD-en - sånne ting.. 8318630[/snapback] Det kalles copy paste... Altså du er ikke lat nok Jesper: Fucker du opp kafeen ligger du dårlig ann Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Snakker selvfølgelig on the clock da 8318633[/snapback] Ikke sikkert du har ressurser til å ta dette on-the-clock i et allerede prispresset marked.. Dessuten er kunden sjeldent intressert i å betale noe mer for noe han ikke skjønner, når han har valget mellom to løsninger som fungerer, men med to forskjellige priser. Endret 6. april 2007 av Marvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå