Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Ja, og siden du allerede har stjålet nøkkelen hans blir det jo null problem!

8286901[/snapback]

Korrekt :) Samt VISA-kort med kode. Løvskogen, ingen som har lært deg at en Post it-lapp med kortkoden på ikke er det lureste du kan legge i lommeboken?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan noen vise meg noen sider som kan gi meg inspirasjon til et design av en ny hovedside til MediaMonkey.com?

Hvis man har tenkt å ekspansere til å lage en portal for skript- og skinne-miljøet, hvordan kan man la det se ut da? Headeren og menyen klarer jeg, men videre er jeg ganske blank. Noen tips? Og hvor mye tar folket her for å lage en slik side til et norskt MediaMonkey-domene? Siden skal ikke tjenes penger på, men fungere som en informasjonsside.

Endret av iMono
Lenke til kommentar

Vil si omtrent 20-30 store, men fra mitt inntrykk av mediamonkey.com så tror jeg du klarer deg med et cms som drupal eller mambo (gratis), når det gjelder backend altså.

Hvis du ikke har noe tideligere erfaring innenfor webdesign og webprogrammering tror jeg du må være forberedt på å være nokså tålmodig hvis du skal skrive alt fra bunnen av.

Endret av MC2
Lenke til kommentar

Er det noen som kunne gi meg et par små tilbakemeldinger?

Velger å ikke lage noen egen tråd, siden ikke siden er helt ferdig, og jeg kun trenger noen pekepinner.

51996.jpeg

Dette skal altså være hjemmesiden til en Call of Duty-klan. Takk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...