PT Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Ja, og siden du allerede har stjålet nøkkelen hans blir det jo null problem!8286901[/snapback] Korrekt Samt VISA-kort med kode. Løvskogen, ingen som har lært deg at en Post it-lapp med kortkoden på ikke er det lureste du kan legge i lommeboken? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Kjøpt deg ordentlig utstyr, Tor? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Kan noen vise meg noen sider som kan gi meg inspirasjon til et design av en ny hovedside til MediaMonkey.com? Hvis man har tenkt å ekspansere til å lage en portal for skript- og skinne-miljøet, hvordan kan man la det se ut da? Headeren og menyen klarer jeg, men videre er jeg ganske blank. Noen tips? Og hvor mye tar folket her for å lage en slik side til et norskt MediaMonkey-domene? Siden skal ikke tjenes penger på, men fungere som en informasjonsside. Endret 1. april 2007 av iMono Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Vil si omtrent 20-30 store, men fra mitt inntrykk av mediamonkey.com så tror jeg du klarer deg med et cms som drupal eller mambo (gratis), når det gjelder backend altså. Hvis du ikke har noe tideligere erfaring innenfor webdesign og webprogrammering tror jeg du må være forberedt på å være nokså tålmodig hvis du skal skrive alt fra bunnen av. Endret 1. april 2007 av MC2 Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Noen av dere som har prøvd å sende pakke ekspress til Thailand før? Og hva som er raskest og enklest måte å gjøre det på... :\ Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Sende gave til thaicam-jenta di? @Sparks: Nei, har ikke kjøpt, men får. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Sende gave til thaicam-jenta di? @Sparks: Nei, har ikke kjøpt, men får. 8288777[/snapback] Han jeg flyttet med klarte å glemme kameraet når han dro til thailand Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Noen av dere som har prøvd å sende pakke ekspress til Thailand før?Og hva som er raskest og enklest måte å gjøre det på... :\ 8288752[/snapback] Global Priority Mail? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Raskest og enklest er DHL/FedEx/UPS. Selv foretrekker jeg DHL - men styr for all del unna TNT. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Litt trist overgang til Camino, du kan ikke lenger trykke eple+1-9 for å velge tabs. GRIN. eple+alt+> eller < Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Raskest og enklest er DHL/FedEx/UPS. Selv foretrekker jeg DHL - men styr for all del unna TNT. 8288819[/snapback] Fant ut at TNT var litt dyrt ja. DHL har jobber med Mail boxes som har kontorer i Oslo, så kan gå dit å få det sendt. -- Måkke si det er aprilsnar da... Endret 1. april 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Er det noen som kunne gi meg et par små tilbakemeldinger? Velger å ikke lage noen egen tråd, siden ikke siden er helt ferdig, og jeg kun trenger noen pekepinner. Dette skal altså være hjemmesiden til en Call of Duty-klan. Takk. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Speaking of 1. april: http://www.google.com/tisp/ Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Speaking of 1. april: http://www.google.com/tisp/ 8289615[/snapback] Gmail lanserte forresten ei ny tjeneste i dag: Gmail Paper Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Syns Facebook sin "Personal Poke"-tjeneste hørtes bra ut jeg. Leie en person til å poke en venn i real life. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Syns Facebook sin "Personal Poke"-tjeneste hørtes bra ut jeg. Leie en person til å poke en venn i real life. 8289777[/snapback] Gah, KVIFOR HAR IKKJE FACEBOOK EIN "REMEMBER ME"-FUNKSJON?! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Ja, jævlig irriterende. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Syns Facebook sin "Personal Poke"-tjeneste hørtes bra ut jeg. Leie en person til å poke en venn i real life. 8289777[/snapback] Gah, KVIFOR HAR IKKJE FACEBOOK EIN "REMEMBER ME"-FUNKSJON?! 8289791[/snapback] Opera har tryllestav :> Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Gode Ratata, Intel + Camino = Kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå