Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Dette har det vært den værste søndagen ever.. SIden kl 6 har jeg stressa og faktisk laget en 18 sider presentasjon i powerpoint, altså skrevet og omformulert på engelsk, fiksa indiansk musikk og funnet bilder.. Trust me det er stressende.. Sånn går det når du gjør alt på siste dagen Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Dette har det vært den værste søndagen ever.. SIden kl 6 har jeg stressa og faktisk laget en 18 sider presentasjon i powerpoint, altså skrevet og omformulert på engelsk, fiksa indiansk musikk og funnet bilder.. Trust me det er stressende.. Sånn går det når du gjør alt på siste dagen Vet, men fikk vite at det var framføring på mandag på FREDAG! Så vi har jo skrevet om selve indianerne fra fredag til lørdag.. og så presentasjon på søndag.. Får jeg et krus? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Er det meg som er nødt til å stenge for natten, da? Er ganske øde her. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg har nettop tatt siste slurken av ølen.. Stikker nu! Husk å lås! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Er det meg som er nødt til å stenge for natten, da? Er ganske øde her. /me kan fikse det.. Har noen administrative oppgaver som må gjøres ferdig snart.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 /me legger meg ikke helt enda... Har en stil å skrive, som sagt over... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 /me legger meg ikke helt enda... Har en stil å skrive, som sagt over... Å. Jeg venter på at brenningen skal bli ferdig, så må jeg re opp senga, så kan jeg sove.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Ca. en halv side igjen å skrive nå... Veldig matrix-inspirert fortelling om at menneskeheten klarer å fange seg selv i et VR-basert internett. Etterhvert husker ikke lenger folk at det faktisk finnes en verden utenfor... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Et lite utdrag: However, for the race of men, the hope had not yet faded. Up from the ruins of a great civilization, a man arose. He had been amongst the remains of man, and had been disconnected from their network of communication and information. Har prøvd å skrive det med mest mulig vanskelige ord, slik at læreren må bruke ordbok hele tiden.... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Et lite utdrag: However, for the race of men, the hope had not yet faded. Up from the ruins of a great civilization, a man arose. He had been amongst the remains of man, and had been disconnected from their network of communication and information. Har prøvd å skrive det med mest mulig vanskelige ord, slik at læreren må bruke ordbok hele tiden.... Nice.. Mulig det finnes noen skrivefeil inni der, men for å ikke drite meg ut en søndagskveld utelater jeg å nevne dem i tilfelle det ikke er feil.. Et par spørsmål; Heter det among"st"..? Og remain"s", er det ikke ental der i den setningen..? Edit; Jeg stikker. Legg nøkken i postkassa når du stikker, slik at folk kan komme seg inn om de måtte ville ha noe i løpet av natta.. Jeg kommer tilbake rundt 11.30.. Endret 7. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Et par spørsmål; Heter det among"st"..? Og remain"s", er det ikke ental der i den setningen..? Er en salig blanding av gammeldags engelsk (ringenes herre - Gandalf-engelsk), og mer moderne setningsoppbygning. Sliter litt med å finne en god slutt, though... Jeg stikker. Legg nøkken i postkassa når du stikker, slik at folk kan komme seg inn om de måtte ville ha noe i løpet av natta.. Jeg kommer tilbake rundt 11.30.. Hysh! Ikke si det så høyt! Hørt om innbruddstyver? Legger den heller under dørmatten Endret 8. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg stikker. Legg nøkken i postkassa når du stikker, slik at folk kan komme seg inn om de måtte ville ha noe i løpet av natta.. Jeg kommer tilbake rundt 11.30.. Hysh! Ikke si det så høyt! Hørt om innbruddstyver? Legger den heller under dørmatten Heh ok. Dem som bryter seg inn sliter vilt og brutalt.. cfenzo skaffer balltre, jeg skaffer Audi og PoleCat/enden/arve skaffer hideout.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Og folk som vil leke litt; Prøv å skrive BEDRIFTSIDRETTSLAGET (med store bokstaver) i Word og trykk Enter.. (mulig det bare funker i nyere versjoner..) Edit; jorgen; Lagre før du gjør noe slikt.. Skal ikke ha det på rullebladet at jeg ødela hele stilen din.. Endret 8. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (mulig det bare funker i nyere versjoner..) /me har Word 2k3 Hehe... prøv å skriv inn =rand(2,200), du... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Skjer null og niks, forresten, men =rand() funker. Skriver masse sider om at en god stil først og fremst må være klar... Ferdig med stilen! *låse døren til kafeen, og henge opp "Shoplifters will be shot, and prosecuted if still alive"-skiltet i vinduet* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 *sjekke om døren er skikkelig låst* *skru på utelampa og tusle hjemover* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå