Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Dette har det vært den værste søndagen ever.. SIden kl 6 har jeg stressa og faktisk laget en 18 sider presentasjon i powerpoint, altså skrevet og omformulert på engelsk, fiksa indiansk musikk og funnet bilder.. Trust me det er stressende..

Sånn går det når du gjør alt på siste dagen :devil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette har det vært den værste søndagen ever.. SIden kl 6 har jeg stressa og faktisk laget en 18 sider presentasjon i powerpoint, altså skrevet og omformulert på engelsk, fiksa indiansk musikk og funnet bilder.. Trust me det er stressende..

Sånn går det når du gjør alt på siste dagen :devil:

Vet, men fikk vite at det var framføring på mandag på FREDAG! Så vi har jo skrevet om selve indianerne fra fredag til lørdag.. og så presentasjon på søndag.. Får jeg et krus? :p

Lenke til kommentar

Et lite utdrag:

However, for the race of men, the hope had not yet faded. Up from the ruins of a great civilization, a man arose. He had been amongst the remains of man, and had been disconnected from their network of communication and information.

Har prøvd å skrive det med mest mulig vanskelige ord, slik at læreren må bruke ordbok hele tiden.... :devil:

Lenke til kommentar
Et lite utdrag:

However, for the race of men, the hope had not yet faded. Up from the ruins of a great civilization, a man arose. He had been amongst the remains of man, and had been disconnected from their network of communication and information.

Har prøvd å skrive det med mest mulig vanskelige ord, slik at læreren må bruke ordbok hele tiden.... :devil:

Nice..

Mulig det finnes noen skrivefeil inni der, men for å ikke drite meg ut en søndagskveld utelater jeg å nevne dem i tilfelle det ikke er feil.. ;)

Et par spørsmål;

Heter det among"st"..?

Og remain"s", er det ikke ental der i den setningen..?

:blush:

Edit; Jeg stikker. Legg nøkken i postkassa når du stikker, slik at folk kan komme seg inn om de måtte ville ha noe i løpet av natta.. Jeg kommer tilbake rundt 11.30..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Et par spørsmål;

Heter det among"st"..?

Og remain"s", er det ikke ental der i den setningen..?

Er en salig blanding av gammeldags engelsk (ringenes herre - Gandalf-engelsk), og mer moderne setningsoppbygning. Sliter litt med å finne en god slutt, though...

Jeg stikker. Legg nøkken i postkassa når du stikker, slik at folk kan komme seg inn om de måtte ville ha noe i løpet av natta.. Jeg kommer tilbake rundt 11.30..

Hysh! Ikke si det så høyt! Hørt om innbruddstyver?

Legger den heller under dørmatten :p

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar

Jeg stikker. Legg nøkken i postkassa når du stikker, slik at folk kan komme seg inn om de måtte ville ha noe i løpet av natta.. Jeg kommer tilbake rundt 11.30..

Hysh! Ikke si det så høyt! Hørt om innbruddstyver?

Legger den heller under dørmatten :p

Heh ok.

Dem som bryter seg inn sliter vilt og brutalt.. cfenzo skaffer balltre, jeg skaffer Audi og PoleCat/enden/arve skaffer hideout.. :w00t:

Lenke til kommentar

Og folk som vil leke litt;

Prøv å skrive BEDRIFTSIDRETTSLAGET (med store bokstaver) i Word og trykk Enter..

:w00t:

(mulig det bare funker i nyere versjoner..)

Edit; jorgen; Lagre før du gjør noe slikt.. Skal ikke ha det på rullebladet at jeg ødela hele stilen din..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Skjer null og niks, forresten, men =rand() funker.

Skriver masse sider om at en god stil først og fremst må være klar...

:w00t: Ferdig med stilen! :w00t:

*låse døren til kafeen, og henge opp "Shoplifters will be shot, and prosecuted if still alive"-skiltet i vinduet*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...