Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8fx0y6VV

Marvil: Ja :/ Kom på labben så var det journalister der som dirigerte alt sammen. Fikke ikke en tid tid til å protestere. Så jo ut som en tulling der jeg stod :p

Lenke til kommentar
Du burde anmelde ham, det spørs dog om du vil komme noe langt med det. 8277725[/snapback]
Har mine tvil angående det jeg også, men fyren fortjener ikke annet. Han har visst begått masse hærverk tidligere på kvelden også, så det er sikkert noe onkel blå har lyst å høre om.

Vi får se i morgen.

Lenke til kommentar
Grattis Tor, følger du i hans sko Hein?

Er veldig interessant, studiene kan jeg utsette. Og Forsvaret har jeg fått utsettelse på, men vet ikke hvor lenge. Må se hva jeg får i svar fra Keyteq eller hva det heter.

8277799[/snapback]

Dumt å vente på utdannelsen og jobbe litt, for blir til at du kommer ut i full jobb, også er det 10-15 år senere og du har ikke noe papirer på hva du kan!

Lenke til kommentar
Dumt å vente på utdannelsen og jobbe litt, for blir til at du kommer ut i full jobb, også er det 10-15 år senere og du har ikke noe papirer på hva du kan!

Tja, 10-15 år var jo litt i overkant, da. Og da har jeg jo uansett en CV med 15 års praktisk erfaring, om det nå skulle bli sånn.

Lenke til kommentar

Hva er poenget med å la TG-sida være mega-stygg hele året og lansere den fine når shiten åpner?

Folk i utlandet tenker: "La oss dra til TG! Vi sjekker nettsidene!". Men så finner de ut at de er ubegripelig stygge og inneholder nada info. GG.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...