Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Mhm, for jeg presiserer at musikk er bedre enn webutvikling der igjen.

8268083[/snapback]

Ja, for det hadde masse med samtalen å gjøre :roll:

Hein blir berre full og dårlig i løpet av vorspielet, så han blir jo ikkje med ut :p
Bare vors som du er med på, sånn at jeg slipper å se deg mer i løpet av kvelden. :)

Jada, det er det du trur. Faktumet er at du blei dårlig og sånt :)

Stating the obvious, are we..?

Yepp. I am captain obvious!

Edit:

Vanskelig det her med sitering...

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi sluknet vel, rett og slett. Ble litt dårlig også, men det som er merkelig i denne sammenhengen er at du ikke nevner Tor med et eneste ord - han var jo til de grader vrak dagen derpå. Holdt på å spy midt på gangbroa over til Oslo City og greier. :wee:

Lenke til kommentar

Vi sluknet vel, rett og slett. Ble litt dårlig også, men det som er merkelig i denne sammenhengen er at du ikke nevner Tor med et eneste ord - han var jo til de grader vrak dagen derpå. Holdt på å spy midt på gangbroa over til Oslo City og greier. :wee:

8268156[/snapback]

Sant nok - men snakka berre stygt om deg sida det var deg samtalen handla om. Ikkje at Tor er bedre though :p

Ingen liker deg, Arve - deal with it :-/

8268183[/snapback]

Har lært meg å leve med det :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV

Nå har jeg levd dypt inne i Djangos indre den siste timen. Har prøvd å finne ut hvordan forhold ("relations") og reverse forhold ("reverse relations") virker, for jeg ønsker å legge inn muligheten for å bruke "custom managers" i reverse forhold. Endte til slutt opp med en pen liten ticket ( http://code.djangoproject.com/ticket/3871 ) og mye mer forstålese av hvordan systemet virker. Kanskje jeg kan prøve å programmere litt rundt dette i morgen? ;)

Jeg kan vel også nevne at det gikk opp for meg hvorfor gode programmerere får så godt betalt :p

Espen

Endret av Slettet-8fx0y6VV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...