Arve Systad Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Mhm, for jeg presiserer at musikk er bedre enn webutvikling der igjen. 8268083[/snapback] Ja, for det hadde masse med samtalen å gjøre Hein blir berre full og dårlig i løpet av vorspielet, så han blir jo ikkje med ut Bare vors som du er med på, sånn at jeg slipper å se deg mer i løpet av kvelden. Jada, det er det du trur. Faktumet er at du blei dårlig og sånt Stating the obvious, are we..? Yepp. I am captain obvious! Edit: Vanskelig det her med sitering... Endret 29. mars 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Lær deg å sitere ordentlig, så kanskje jeg tar deg seriøst. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Dårlig lasermus (Logitech V400 elns) og dårlig underlag = umulig å trykke på riktig plass. Skylder på det, eg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jada, det er det du trur. Faktumet er at du blei dårlig og sånt Vi sluknet vel, rett og slett. Ble litt dårlig også, men det som er merkelig i denne sammenhengen er at du ikke nevner Tor med et eneste ord - han var jo til de grader vrak dagen derpå. Holdt på å spy midt på gangbroa over til Oslo City og greier. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Ingen liker deg, Arve - deal with it :-/ Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Mhm, for jeg presiserer at musikk er bedre enn webutvikling der igjen. 8268083[/snapback] Ja, for det hadde masse med samtalen å gjøre 8268096[/snapback] :!: Crybaby, for her tollereres jo absolutt ikke off-topic... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jada, det er det du trur. Faktumet er at du blei dårlig og sånt Vi sluknet vel, rett og slett. Ble litt dårlig også, men det som er merkelig i denne sammenhengen er at du ikke nevner Tor med et eneste ord - han var jo til de grader vrak dagen derpå. Holdt på å spy midt på gangbroa over til Oslo City og greier. 8268156[/snapback] Sant nok - men snakka berre stygt om deg sida det var deg samtalen handla om. Ikkje at Tor er bedre though Ingen liker deg, Arve - deal with it :-/ 8268183[/snapback] Har lært meg å leve med det Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Stating the obvious, are we..? Yepp. I am captain obvious! 8268096[/snapback] Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg tør ikke dra på treffet, Orresnei går nemlig i parallellklassen min. Skummelt. Men kanskje Tor kan bli med å passe på. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Skjeke - vi skal jo drikke utepils, såeh. Jeg skal dra med tog tidlig på lørdag. Men Hein er jo den forumhora, så ser ikke to grunner til at han ikke burde dra. Endret 29. mars 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Horer er dere alle sammen. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Lurer på hvem som er den største hora av Vibeke Stølan og PT. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det kommer ann på hva som er vurderes. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hey! Den var litt frekk. Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Lurer på hvem som er den største hora av Vibeke Stølan og PT.Hm, godt spørsmål. Ta med litt cash til meg når vi møtes i morgen, så finner vi nok kjapt ut av det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Nå har jeg levd dypt inne i Djangos indre den siste timen. Har prøvd å finne ut hvordan forhold ("relations") og reverse forhold ("reverse relations") virker, for jeg ønsker å legge inn muligheten for å bruke "custom managers" i reverse forhold. Endte til slutt opp med en pen liten ticket ( http://code.djangoproject.com/ticket/3871 ) og mye mer forstålese av hvordan systemet virker. Kanskje jeg kan prøve å programmere litt rundt dette i morgen? Jeg kan vel også nevne at det gikk opp for meg hvorfor gode programmerere får så godt betalt Espen Endret 29. mars 2007 av Slettet-8fx0y6VV Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Look ma', no mouse @Vibeke: Nååh, jeg har gjort det godt igjen. @PT: Vet ikke med utepils, været ser ikke så bra ut i dag. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Stilig uten mus, men ser mer frem til den flaten som man gjør det på, ser så sinnsykt hendig ut til tegning o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå