Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Åja. Eneste som ikke kommer på framføringen er Christer som, med egne ord sa "Det driter jeg i.". Men han har vel vært med på ca. 2% på prosjektet, så :)

Sånn forøvrig så begynner jeg å bli fette lei av dette prosjektet. Og jeg tror det har noe med gruppen min å gjøre, de to andre personene på gruppen min er gode gruppemedlemer - men de har vel ikke den samme motivasjonen som meg.

Derfor har jeg vel gjort sånn omtrent 80% av prosjektet selv, så jeg trenger ikke forbrede meg så mye til framføringen, da jeg vet sånn ca. hva som skal sies. Det som er litt trist, er at jeg hadde tenkt meg en god presantasjon, og en enda bedre side - men på grunn av gruppen har jeg ikke hatt motivasjon til det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg så Mr. Berg på bussholdeplassen sist lørdag. Han så lettere distrè ut. Hvorfor slenger ingen av WDS-folkene seg med på forumtreffet? En annen rase, I suppose...

Lenke til kommentar
Jeg så Mr. Berg på bussholdeplassen sist lørdag. Han så lettere distrè ut.
Whaaat..? :ohmy:

Ved Haukeland? Og distrè..? Var vel mer utålmodig, da 31-bussen aldri kom.

Hvorfor slenger ingen av WDS-folkene seg med på forumtreffet? En annen rase, I suppose...
Jeg ville jo være med og greier, men det ble arrangert midt i jula, og da drar man hjem.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg så Mr. Berg på bussholdeplassen sist lørdag. Han så lettere distrè ut.
Whaaat..? :ohmy:

Ved Haukeland? Og distrè..? Var vel mer utålmodig, da 31-bussen aldri kom.

Hvorfor slenger ingen av WDS-folkene seg med på forumtreffet? En annen rase, I suppose...
Jeg ville jo være med og greier, men det ble arrangert midt i jula, og da drar man hjem.

8267820[/snapback]

Ja, var nok det. Jeg hadde gått fra Fløyen til Ulriken og satt på bussen. Så stod plutselig avataren din der - levende.

Det er jo treff i morgen da :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det er jo treff i morgen da :)
Hadde jeg ikke fått med meg, men har uansett ikke tid, dessverre...

8267852[/snapback]

Hva skal du da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Skal pakke, er godt sliten etter to uker med prosjekt (finnes ikke opplagt for tiden), også skal jeg opp relativt tidlig på lørdag og reise med toget halv elleve.

8267863[/snapback]

Jeg skal ta båten 10.10...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er som sagt ikke helt i slaget for utskeielser nå. Satan så rask du var til å svare, forresten.

8267872[/snapback]

Jeg var tilfeldigvis her akkurat etter du postet og det var ikke så mye jeg skulle skrive, så... Jeg skal ikke skeie ut og Dotten skal drikke paraplydrinker, så du er i godt, avslappet selskap om du kommer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Webutvikling > Søppel :)

8268047[/snapback]

Det meste > Søppel

Men et par promiller av folkene er jo duganes da.

Lenke til kommentar
Hein blir berre full og dårlig i løpet av vorspielet, så han blir jo ikkje med ut :p
Bare vors som du er med på, sånn at jeg slipper å se deg mer i løpet av kvelden. :)

Hadde det vært flere webdevs enn folk fra Søppel..
Enig.

Webutvikling > Søppel :)
Stating the obvious, are we..?

Men et par promiller av folkene er jo duganes da.
Ja, kanskje noen. Men det veier ikke helt opp.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...