Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Polyphasic Sleep

Relativt spennende lesing. En annerledes søvnteknikk som går ut på å sove 20 minutter, 6 ganger om dagen (4 timers mellomrom) som skal etterhvert erstatte vanlig nattsøvn..

8258173[/snapback]

Ja, for alle klarer å sovne momentant og så sove 20 min. Hørte om en soveteknikk som gikk på å sove 4 timer, være våken 4 timer, osv.. tror ikke det funker.

Er en grunn til at vi sover slik vi gjør

Redigert: Opera med hurtig åpning av bokmerker

8258639[/snapback]

0ld

target="_blank" om dere ikke har råd til mus med tre knapper :)

8261040[/snapback]

Javascript er det eneste som passer her gutt...

--

Kink i nakken :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere som er faglig interessert i web-design, HTML (hobby eller yrke), sjekk dette nettstedet ut i ulike nettlesere. Burde vært anmeldt for diskriminering av andre enn IE brukere.

Bare kommenter.

@Dahl med flere.

Tydelig at The Exeprience skal luke ut alle med anlegg for lettere epileptiske anfall før de får meldt seg på, nei dette var langt fra lekre fargeblandinger. Viser at selv om enkelte kombinasjoner kan være lekre, skal man ikke bevege seg langt ut fra disse før det sier skrik...........

Lenke til kommentar
Dere som er faglig interessert i web-design, HTML (hobby eller yrke), sjekk dette nettstedet ut i ulike nettlesere. Burde vært anmeldt for diskriminering av andre enn IE brukere.

8263386[/snapback]

Jeg ser ingen forskjell på hvordan siden vises i IE6 og Opera. Er jeg den eneste? :dontgetit:

8263506[/snapback]

Hos meg er det betydelig forskjell. Hverken venstre kolonne eller høyre fylles ut i Opera (9.02/9.10), med den hvite bakgrunnen. Margin mellom elementene er for liten i Opera (på enkelte undersider). I FF er det helt tilfeldig hvordan utfylling gjøres, det samme i Safari/Konqueror. I FF drar også elementer i midtkolonne nedenfor designens avgrensing.

Nå har jeg IE7 (og bare standalone IE6).

Endret av Bolson
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...