Steinmann Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Polyphasic Sleep Relativt spennende lesing. En annerledes søvnteknikk som går ut på å sove 20 minutter, 6 ganger om dagen (4 timers mellomrom) som skal etterhvert erstatte vanlig nattsøvn.. 8258173[/snapback] Ja, for alle klarer å sovne momentant og så sove 20 min. Hørte om en soveteknikk som gikk på å sove 4 timer, være våken 4 timer, osv.. tror ikke det funker. Er en grunn til at vi sover slik vi gjør Redigert: Opera med hurtig åpning av bokmerker 8258639[/snapback] 0ld target="_blank" om dere ikke har råd til mus med tre knapper 8261040[/snapback] Javascript er det eneste som passer her gutt... -- Kink i nakken Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Men hvordan får jeg en bakgrunn til å starte på 300px til venstre? (altså droppe de 300 første pikslene) background: url(blabla.png) /* fra venstre; */ 300px /* fra topp; */ 0 no-repeat; Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Redigert: Opera med hurtig åpning av bokmerker 8258639[/snapback] 0ld 8262223[/snapback] Ja, kjempe old. Postet idag jo! Det er kanskje ikke noen nyhet at Opera får hurtigåpning av bokmerker. Men beta versjonen kom i hvert fall først i dag. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Ser theexperience.no ligger på nett. Virker kun i Firefox Forhåpentligvis er den langt fra ferdig. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Ser theexperience.no ligger på nett. Virker kun i Firefox Forhåpentligvis er den langt fra ferdig. 8262268[/snapback] Holy shit, for noe rot Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Funker fett i IE7 ..men den var ikke videre lekker, nei. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Går ut fra at den ikke akkurat er ferdig. Margene på hovedteksten er i hvert fall ikke der enda. Men uansett håper jeg den får en rimelig stor ansiktsløftning til lanseringsdatoen. Headeren var ikke direkte pen den heller. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Det der var faktisk på grensen til å være stygt. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Redigert: Opera med hurtig åpning av bokmerker 8258639[/snapback] 0ld 8262223[/snapback] Ja, kjempe old. Postet idag jo! Det er kanskje ikke noen nyhet at Opera får hurtigåpning av bokmerker. Men beta versjonen kom i hvert fall først i dag. 8262263[/snapback] Vært i desktop-team build i flere uker Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Ser theexperience.no ligger på nett. Virker kun i Firefox Forhåpentligvis er den langt fra ferdig. 8262268[/snapback] Oransje og blått kan være kjempespennende sammen, men ikke skrikende oransje og babyblått! Uff, det var stygt. Se spesielt på hover-fargene til menyen. Hihi. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Dere som er faglig interessert i web-design, HTML (hobby eller yrke), sjekk dette nettstedet ut i ulike nettlesere. Burde vært anmeldt for diskriminering av andre enn IE brukere. Bare kommenter. @Dahl med flere. Tydelig at The Exeprience skal luke ut alle med anlegg for lettere epileptiske anfall før de får meldt seg på, nei dette var langt fra lekre fargeblandinger. Viser at selv om enkelte kombinasjoner kan være lekre, skal man ikke bevege seg langt ut fra disse før det sier skrik........... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Dere som er faglig interessert i web-design, HTML (hobby eller yrke), sjekk dette nettstedet ut i ulike nettlesere. Burde vært anmeldt for diskriminering av andre enn IE brukere.8263386[/snapback] Jeg ser ingen forskjell på hvordan siden vises i IE6 og Opera. Er jeg den eneste? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Dere som er faglig interessert i web-design, HTML (hobby eller yrke), sjekk dette nettstedet ut i ulike nettlesere. Burde vært anmeldt for diskriminering av andre enn IE brukere.8263386[/snapback] Jeg ser ingen forskjell på hvordan siden vises i IE6 og Opera. Er jeg den eneste? 8263506[/snapback] Hos meg er det betydelig forskjell. Hverken venstre kolonne eller høyre fylles ut i Opera (9.02/9.10), med den hvite bakgrunnen. Margin mellom elementene er for liten i Opera (på enkelte undersider). I FF er det helt tilfeldig hvordan utfylling gjøres, det samme i Safari/Konqueror. I FF drar også elementer i midtkolonne nedenfor designens avgrensing. Nå har jeg IE7 (og bare standalone IE6). Endret 29. mars 2007 av Bolson Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Mike Davidson "hacker" amerikanske politikere. Sweeeeetish. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Mike Davidson "hacker" amerikanske politikere. Sweeeeetish. 8263859[/snapback] Nice, den perfekte hack Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Har tenkt å kjøpe noe fra en amerikansk nettbutikk, men de sender bare til USA, Canada, Tyskland og Frankrike. Finnes det et eller annet firma som webbutikken kan sende til og så sender firmaet pakken til norge? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Har tenkt å kjøpe noe fra en amerikansk nettbutikk, men de sender bare til USA, Canada, Tyskland og Frankrike. Finnes det et eller annet firma som webbutikken kan sende til og så sender firmaet pakken til norge? 8264643[/snapback] DHL? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Har tenkt å kjøpe noe fra en amerikansk nettbutikk, men de sender bare til USA, Canada, Tyskland og Frankrike. Finnes det et eller annet firma som webbutikken kan sende til og så sender firmaet pakken til norge? 8264643[/snapback] JetCarrier - Link til nettside Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Har tenkt å kjøpe noe fra en amerikansk nettbutikk, men de sender bare til USA, Canada, Tyskland og Frankrike. Finnes det et eller annet firma som webbutikken kan sende til og så sender firmaet pakken til norge? 8264643[/snapback] JetCarrier - Link til nettside 8264838[/snapback] Yes! Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå