PoleCat Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Har vært på middagsbesøk hos nabon, så lekte vi med Flash etterpå.. Og resultatet poster vi selvsagt her...? Noen andre her som liker sylteagurk? Sylteagurk er godt. Det er f.eks et must på hamburger. Sammen med tomat da seff. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Marvil; Din quotation var ikkje i nærheten så bra som PenisTrynet sitt! Kjeftn Pinkb0g.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Har vært på middagsbesøk hos nabon, så lekte vi med Flash etterpå.. Og resultatet poster vi selvsagt her...? Er redd det ikke er så mye å poste.. Vi så på forskjellige teknikker og hvordan få gradivis mouseover via Shapetweaning i Flash.. Det varke så lett som jeg trodde.. Etterpå laga vi en råtten "film" med ei klassen som synger en sang og fikk munnen til å bevege seg. Og noen harry effekter som surra rundt på skjermen.. Det hele var rimelig lite produktivt, men lærdomen var stor.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Nytt designforslag og første 6'er på ilderskalaen! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Har vi sluttet å henge på #gfx.no @ UnderNet..? Web-design, HTML og CSS 1890 innlegg i dette forumet ( 93% av dette medlemmets innlegg ) ^^ /me er fortsatt i opplysningen.. Endret 7. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Har vi sluttet å henge på #gfx.no @ UnderNet..? Ja. Web-design, HTML og CSS 2833 innlegg i dette forumet ( 69% av dette medlemmets innlegg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 2125 innlegg i dette forumet ( 44% av dette medlemmets innlegg ) Hardt å tenke logo *tenke steinhardt* Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Nytt designforslag og første 6'er på ilderskalaen! "slakt" er levert Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Har gitt min kommentar ang. det nye designet jeg også! "Stats" Web-design, HTML og CSS 740 innlegg i dette forumet ( 77% av dette medlemmets innlegg ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Vet ikke hvor mange innlegg jeg har i webdesign jeg Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Sjekk da vel... trykk på nicket ditt, så kommer profilen din opp! så vanskelig er det Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Bryr meg ikke om hvor mange innlegg jeg har i wd jeg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Sjekk da vel... trykk på nicket ditt, så kommer profilen din opp! så vanskelig er det Prøv å finne ut kor mange innlegg white har i WDS du da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Sjekk da vel... trykk på nicket ditt, så kommer profilen din opp! så vanskelig er det Prøv å finne ut kor mange innlegg white har i WDS du da Åja, du mener telle? Sjekk da vel... trykk på nicket ditt, så kommer profilen din opp! Problemet er at jeg foreløpig har mest innlegg i "Hjelp, jeg skal ha ny pc" -delen. "Bærbare" ligger 1 post bak. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Problemet er at jeg foreløpig har mest innlegg i "Hjelp, jeg skal ha ny pc" -delen. "Bærbare" ligger 1 post bak. Svært så mange ganger du har kjøpt ny PC da.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 497 innlegg i dette forumet ( 21% av dette medlemmets innlegg ) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 God natt kjære medforumister... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Dette har det vært den værste søndagen ever.. SIden kl 6 har jeg stressa og faktisk laget en 18 sider presentasjon i powerpoint, altså skrevet og omformulert på engelsk, fiksa indiansk musikk og funnet bilder.. Trust me det er stressende.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Dette har det vært den værste søndagen ever.. SIden kl 6 har jeg stressa og faktisk laget en 18 sider presentasjon i powerpoint, altså skrevet og omformulert på engelsk, fiksa indiansk musikk og funnet bilder.. Trust me det er stressende.. Du bør få et hardware.no krus i posten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå