Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Polyphasic Sleep

Relativt spennende lesing. En annerledes søvnteknikk som går ut på å sove 20 minutter, 6 ganger om dagen (4 timers mellomrom) som skal etterhvert erstatte vanlig nattsøvn..

8258173[/snapback]

Hjelper lite å sove 20 minutter seks ganger om dagen når du bruker 30 minutter på å sovne og 30 minutter på å våkne. ;) Dessuten går du jo glipp av både dypsøvn og REM-søvn når du gjør det slik?

Lenke til kommentar

Vel, det hele går ut på å tegne noen streker, for å så finne ut hva det er du tegner.. denne gangen var strekene et øye, og strekene var i og for seg relativt store, da ble øyet naturligvis ganske stort.

Takk for komplimentet, må vel lage en reaksjon på surrealismen snart.

Lenke til kommentar
Les teksten jorgis. Den første uka bruker du på å lære kroppen å gå rett til REM, og med litt øvelse sovner du med en gang - og våkner med en gang.

8258784[/snapback]

Har lest den. Likevel, når koffein forstyrrer rytmen såpass er det absolutt ikke noe for meg. Dessuten har jeg så comfy seng at jeg aldri i livet hadde klart å holde meg til bare 20 minutter, selv om jeg våkner av meg selv..

Lenke til kommentar
Haha, ja. Ting går litt tregt for tiden :p

Skal forresten slutte å komme med noen datoer. WIR er mitt nye motto.

8216376[/snapback]

Har innsett at jeg må gjøre det samme, spesielt når eksamnene fosser inn. Hvor er flere php-guruer når vi vil ha tak i de tro :hmm:

Lenke til kommentar

Blir det riktig å bruke

til en liste over administratorer og moderatorer, samt beskrive oppgavene deres under navnet?

Som dette:

<dl>
<dt>Ueland</dt>
<dd>Sjefen over alle sjefer</dd>
<dt>Simen1</dt>
<dd>Wannabe TV2-ansatt</dd>
</dl>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...