Loomy Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Good stuff, Garreth. Ikke akkurat den typen jeg trengte, men tror jeg kan stjele litt fra de som var der og kombinere de med bedin sin oppdragsavtale for å lage en god kontrakt. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Polyphasic Sleep Relativt spennende lesing. En annerledes søvnteknikk som går ut på å sove 20 minutter, 6 ganger om dagen (4 timers mellomrom) som skal etterhvert erstatte vanlig nattsøvn.. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Lite praktisk når du går på skolen, men hadde vert fint med litt ekstra tid til å gjøre ingenting:P Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Kanskje litt vanskelig å finne et passende sted på skolen å sove, men ellers virket det som en ganske genial ting. Fikk nesten litt lyst til å prøve. Kanskje jeg skal ta en test i sommerferien. Alltid digg med 5-6 timer ekstra om dagen. Redigert: Opera med hurtig åpning av bokmerker Endret 28. mars 2007 av JonT Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 har tatt meg fri jeg 2 uker i varmen i spania Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Polyphasic Sleep Relativt spennende lesing. En annerledes søvnteknikk som går ut på å sove 20 minutter, 6 ganger om dagen (4 timers mellomrom) som skal etterhvert erstatte vanlig nattsøvn.. 8258173[/snapback] Hjelper lite å sove 20 minutter seks ganger om dagen når du bruker 30 minutter på å sovne og 30 minutter på å våkne. Dessuten går du jo glipp av både dypsøvn og REM-søvn når du gjør det slik? Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Les teksten jorgis. Den første uka bruker du på å lære kroppen å gå rett til REM, og med litt øvelse sovner du med en gang - og våkner med en gang. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Polyphasic Sleep Relativt spennende lesing. En annerledes søvnteknikk som går ut på å sove 20 minutter, 6 ganger om dagen (4 timers mellomrom) som skal etterhvert erstatte vanlig nattsøvn.. 8258173[/snapback] Neitakk, se IKEA-reklamene du; "Få orden på livet ditt". Håper jeg aldri blir en slags "normal" i min levetid. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Embalasjen til CS3 produktene, Adobe Creative License Endret 28. mars 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Ganske stilig. Vedder på de har brukt GIMP for å lage dem ENDRET: Jeg trenger jo ikke sitere posten rett over... Endret 28. mars 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Etter forrige suksess har sparks vendt tilbake til tegneblokken, og laget nok et surrealistisk uttrykk, denne gangen en reaksjon på reaksjonen. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Du tegner ganske stort, du. Jeg liker bedre å tegne små tegninger, av en eller annen grunn. Ganske kul stil du har der, sparks. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Vel, det hele går ut på å tegne noen streker, for å så finne ut hva det er du tegner.. denne gangen var strekene et øye, og strekene var i og for seg relativt store, da ble øyet naturligvis ganske stort. Takk for komplimentet, må vel lage en reaksjon på surrealismen snart. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Les teksten jorgis. Den første uka bruker du på å lære kroppen å gå rett til REM, og med litt øvelse sovner du med en gang - og våkner med en gang. 8258784[/snapback] Har lest den. Likevel, når koffein forstyrrer rytmen såpass er det absolutt ikke noe for meg. Dessuten har jeg så comfy seng at jeg aldri i livet hadde klart å holde meg til bare 20 minutter, selv om jeg våkner av meg selv.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Pleier ofte å tegne sånn selv. Sitter og rabler ned noe, som til slutt blir ett eller annet. Morsomt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Haha, ja. Ting går litt tregt for tiden Skal forresten slutte å komme med noen datoer. WIR er mitt nye motto. 8216376[/snapback] Har innsett at jeg må gjøre det samme, spesielt når eksamnene fosser inn. Hvor er flere php-guruer når vi vil ha tak i de tro Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Blir det riktig å bruke til en liste over administratorer og moderatorer, samt beskrive oppgavene deres under navnet? Som dette: <dl> <dt>Ueland</dt> <dd>Sjefen over alle sjefer</dd> <dt>Simen1</dt> <dd>Wannabe TV2-ansatt</dd> </dl> Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Runar: Slik du har brukt det i eksempelet; ja, det blir (under tvil) riktig. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Haha, genial beskrivelse da Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Runar: Slik du har brukt det i eksempelet; ja, det blir (under tvil) riktig. 8260318[/snapback] Har du et bedre forslag? Hvis jeg skal bruke en uordnet liste, blir det bare masse styr med beskrivelsene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå