Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om hvor jeg kan få tak i standard kontrakter for freelancere, gjerne norske, men kanskje engelske som kan oversettes - finnes det noe slikt? Hva pleier dere gjøre selv når dere freelancer?

8254284[/snapback]

Høres ut som en god idé til et webkafeen.no-prosjekt? :)

Lenke til kommentar
Æsj, siden blir bare verre og verre.

8252198[/snapback]

Enig der faktisk.. for once

Noen som vet om hvor jeg kan få tak i standard kontrakter for freelancere, gjerne norske, men kanskje engelske som kan oversettes - finnes det noe slikt? Hva pleier dere gjøre selv når dere freelancer?

8254284[/snapback]

8254420[/snapback]

Jorgis is on the case!

---

Filmen 300 på colluseum og pils etterpå er en god kveld!

Lenke til kommentar

8254284[/snapback]

8254420[/snapback]

Ja, så lenge du greier å skaffe det til påskeferien så :)

Ellers trodde jeg Robbie hadde noe liggende :p

Faens hestkukPJ210-foreleser; konfigurasjonsoppsett og installasjonsskript til en nettside, jeg skrev jo hvilke teknologier vi skal bruke, burde ikke det holde? Faens møkk.

Endret av Lovskogen
Lenke til kommentar
Jeg har fått et inntrykk av at Steinsmanns alkohol-inntakk i midten av uken er litt over gjennomsnittet.

8254824[/snapback]

:innocent:

Filmen 300 på colluseum og pils etterpå er en god kveld!

8254534[/snapback]

Var du på Colosseum i går 20:40?

8254852[/snapback]

Var det gitt, så du meg?

Jeg har fått et inntrykk av at Steinsmanns alkohol-inntakk i midten av uken er litt over gjennomsnittet.

8254824[/snapback]

Det er bare gjennomsnittet som har for lavt alkoholinntak :p

8254916[/snapback]

:thumbup:

-

tihi

Endret av Steinmann
Lenke til kommentar
Haha :)

300 er en kongefilm!

«Madness..? This is Sparta!!»

«Tonight we dine in hell!»

8255054[/snapback]

Vel, den får godkjent, men skal ikke ha noe sånt på DVD. :nei:

8256099[/snapback]

Hva har du på dvd da? Syns 300 var veldig bra jeg.
Lenke til kommentar

Er 300 verdt å se? Synes den ser relativt latterlig ut, men kanskje jeg skal ta meg en tur allikevel :)

Over til noe helt annet, var på medieseminar med Odd Johan Nelvik og Tore Sandberg i går, virkelig heftige saker, utrolig stygge justismord av staten Norge. Det aller verste er at han har avslørt at tre av dommerne i Høyesterett ikke vet forskjell på sør og nord, de snudde på hele åstedet og fant opp sin egen historie, før de ga stakkaren lovens strengeste straff, når han egentlig var uskyldig. Han har forøvrig anmeldt de tre dommerne til Odelstinget, hvor det er snakk om at 10-15 dommere skal være med, dette er en av de alvorligste saker i norsk rettshistorie noensinne. Granskningsrapporten kommer 31. mai, og etter det begynner saken for fullt. Gled dere, rettssystemet i Norge skal få svi. Fatter ikke at det er mulig å sperre en mann inne i 18 og et halvt år, også var han ikke på åstedet en gang. Kan man egentlig stole på politiet og rettsystemet i Norge?

Endret av -Kiman-
Lenke til kommentar
Er 300 verdt å se? Synes den ser relativt latterlig ut, men kanskje jeg skal ta meg en tur allikevel :)

Over til noe helt annet, var på medieseminar med Odd Johan Nelvik og Tore Sandberg i går, virkelig heftige saker, utrolig stygge justismord av staten Norge. Det aller verste er at han har avslørt at tre av dommerne i Høyesterett ikke vet forskjell på sør og nord, de snudde på hele åstedet og fant opp sin egen historie, før de ga stakkaren lovens strengeste straff, når han egentlig var uskyldig. Han har forøvrig anmeldt de tre dommerne til Odelstinget, hvor det er snakk om at 10-15 dommere skal være med, dette er en av de alvorligste saker i norsk rettshistorie noensinne. Granskningsrapporten kommer 31. mai, og etter det begynner saken for fullt. Gled dere, rettssystemet i Norge skal få svi. Fatter ikke at det er mulig å sperre en mann inne i 18 og et halvt år, også var han ikke på åstedet en gang. Kan man egentlig stole på politiet og rettsystemet i Norge?

8256467[/snapback]

https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=57

evnt. https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=338

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar

Funnet noe? Trenger det selv og har lett etter en i hele dag. Eneste jeg fant var en fra IKT-norge som kostet 45kr å laste ned + 6000 i årlige royalties, så den er utelukket for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...