Jesper Karsrud Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Den er jo ikke noe mindre genial selv om den er gammel da... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ble nok postet for lenge siden ja. Jesper; gleder å komme med ferske saker her altså. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg har bare hørt folk snakke om den, så det var gøy å endelig se den selv. Også bruker de jo Jose Gonzalez-musikk. Ahh. Vakkert. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Noen som vet om hvor jeg kan få tak i standard kontrakter for freelancere, gjerne norske, men kanskje engelske som kan oversettes - finnes det noe slikt? Hva pleier dere gjøre selv når dere freelancer? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Noen som vet om hvor jeg kan få tak i standard kontrakter for freelancere, gjerne norske, men kanskje engelske som kan oversettes - finnes det noe slikt? Hva pleier dere gjøre selv når dere freelancer? 8254284[/snapback] Høres ut som en god idé til et webkafeen.no-prosjekt? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Æsj, siden blir bare verre og verre. 8252198[/snapback] Enig der faktisk.. for once Noen som vet om hvor jeg kan få tak i standard kontrakter for freelancere, gjerne norske, men kanskje engelske som kan oversettes - finnes det noe slikt? Hva pleier dere gjøre selv når dere freelancer? 8254284[/snapback] Høres ut som en god idé til et webkafeen.no-prosjekt? 8254420[/snapback] Jorgis is on the case! --- Filmen 300 på colluseum og pils etterpå er en god kveld! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg har fått et inntrykk av at Steinsmanns alkohol-inntakk i midten av uken er litt over gjennomsnittet. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Filmen 300 på colluseum og pils etterpå er en god kveld! 8254534[/snapback] Var du på Colosseum i går 20:40? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg har fått et inntrykk av at Steinsmanns alkohol-inntakk i midten av uken er litt over gjennomsnittet. 8254824[/snapback] Det er bare gjennomsnittet som har for lavt alkoholinntak Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Haha 300 er en kongefilm! «Madness..? This is Sparta!!» «Tonight we dine in hell!» Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Noen som vet om hvor jeg kan få tak i standard kontrakter for freelancere, gjerne norske, men kanskje engelske som kan oversettes - finnes det noe slikt? Hva pleier dere gjøre selv når dere freelancer? 8254284[/snapback] Høres ut som en god idé til et webkafeen.no-prosjekt? 8254420[/snapback] Ja, så lenge du greier å skaffe det til påskeferien så Ellers trodde jeg Robbie hadde noe liggende Faens hestkukPJ210-foreleser; konfigurasjonsoppsett og installasjonsskript til en nettside, jeg skrev jo hvilke teknologier vi skal bruke, burde ikke det holde? Faens møkk. Endret 28. mars 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Jeg har fått et inntrykk av at Steinsmanns alkohol-inntakk i midten av uken er litt over gjennomsnittet. 8254824[/snapback] Filmen 300 på colluseum og pils etterpå er en god kveld! 8254534[/snapback] Var du på Colosseum i går 20:40? 8254852[/snapback] Var det gitt, så du meg? Jeg har fått et inntrykk av at Steinsmanns alkohol-inntakk i midten av uken er litt over gjennomsnittet. 8254824[/snapback] Det er bare gjennomsnittet som har for lavt alkoholinntak 8254916[/snapback] - tihi Endret 28. mars 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Haha 300 er en kongefilm! «Madness..? This is Sparta!!» «Tonight we dine in hell!» 8255054[/snapback] Vel, den får godkjent, men skal ikke ha noe sånt på DVD. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Haha 300 er en kongefilm! «Madness..? This is Sparta!!» «Tonight we dine in hell!» 8255054[/snapback] Vel, den får godkjent, men skal ikke ha noe sånt på DVD. 8256099[/snapback] Hva har du på dvd da? Syns 300 var veldig bra jeg. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Nå er ikke dette filmkaféen, men jeg skal garantert ha «300» på DVD - bedre enn mye annet jeg har stående i hylla.... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg melder meg på leiren som digger 300. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Er 300 verdt å se? Synes den ser relativt latterlig ut, men kanskje jeg skal ta meg en tur allikevel Over til noe helt annet, var på medieseminar med Odd Johan Nelvik og Tore Sandberg i går, virkelig heftige saker, utrolig stygge justismord av staten Norge. Det aller verste er at han har avslørt at tre av dommerne i Høyesterett ikke vet forskjell på sør og nord, de snudde på hele åstedet og fant opp sin egen historie, før de ga stakkaren lovens strengeste straff, når han egentlig var uskyldig. Han har forøvrig anmeldt de tre dommerne til Odelstinget, hvor det er snakk om at 10-15 dommere skal være med, dette er en av de alvorligste saker i norsk rettshistorie noensinne. Granskningsrapporten kommer 31. mai, og etter det begynner saken for fullt. Gled dere, rettssystemet i Norge skal få svi. Fatter ikke at det er mulig å sperre en mann inne i 18 og et halvt år, også var han ikke på åstedet en gang. Kan man egentlig stole på politiet og rettsystemet i Norge? Endret 28. mars 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Er 300 verdt å se? Synes den ser relativt latterlig ut, men kanskje jeg skal ta meg en tur allikevel Over til noe helt annet, var på medieseminar med Odd Johan Nelvik og Tore Sandberg i går, virkelig heftige saker, utrolig stygge justismord av staten Norge. Det aller verste er at han har avslørt at tre av dommerne i Høyesterett ikke vet forskjell på sør og nord, de snudde på hele åstedet og fant opp sin egen historie, før de ga stakkaren lovens strengeste straff, når han egentlig var uskyldig. Han har forøvrig anmeldt de tre dommerne til Odelstinget, hvor det er snakk om at 10-15 dommere skal være med, dette er en av de alvorligste saker i norsk rettshistorie noensinne. Granskningsrapporten kommer 31. mai, og etter det begynner saken for fullt. Gled dere, rettssystemet i Norge skal få svi. Fatter ikke at det er mulig å sperre en mann inne i 18 og et halvt år, også var han ikke på åstedet en gang. Kan man egentlig stole på politiet og rettsystemet i Norge? 8256467[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=57 evnt. https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=338 Endret 28. mars 2007 av Jernlov Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Noen som vet om hvor jeg kan få tak i standard kontrakter for freelancere, gjerne norske, men kanskje engelske som kan oversettes - finnes det noe slikt? Hva pleier dere gjøre selv når dere freelancer? Funnet noe? Trenger det selv og har lett etter en i hele dag. Eneste jeg fant var en fra IKT-norge som kostet 45kr å laste ned + 6000 i årlige royalties, så den er utelukket for å si det sånn Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Husker Grafill hadde noe sånnt på sine hjemmesider, men det ser ikke ut som kontraktene ligger ute lenger. Edit: Hva er det Wayback Machine ikke finner http://web.archive.org/web/20030426064005/...racts_deals.asp Endret 28. mars 2007 av Garreth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå