endrebjo Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Forelesning er vel "en-veiskommunikasjon"...på vgs er det vel ikke bare læreren som skravler 8241718[/snapback] Joda. De finnes faktisk både på VGS og på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 lololol. Den var lol, lol. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) sitter her å mekker en side tenkte jeg skulle prøve meg på noe web 2.0 greier bare på gøy. noen her som har noen skikkelig web 2.0 måte å lage menyen på? kanskje noen sider å se på ? og hvilke effekter er det som oftes er brukt på det grafiske. (vannspeiling, rundekanter, skygger) og hvilke funksjonener kunner vert kult å få med? skal bli en blogg slash portefølje. og hva er deres favoritt web 2.0 side? Endret 26. mars 2007 av KillYou Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har du en windows server 2003 el. hva sa? lolHvordan fikk du det? Piratkopi lol? Trodde d kostet! Kan du ha d og xp på samme maskin? For en type. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 ...det var jo litt av ein haug med spørsmål. Er det vi eller du som skal lage sida? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Grattis med dagen, Jernlov! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Lite web2.0 over de fargen iallefall.. følg med a! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Grattis med dagen, Mr. J Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Lite web2.0 over de fargen iallefall.. følg med a! Det var Web4.0 Web4.1b-farger. Web2.0 er old Endret 26. mars 2007 av Loomy Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ser at det er mange kjente nettsider som blir tatt med buksene nede når det gjelder sikkerhet. Det fikk meg til å lure på hvordan sikkerheten på dette forumet er? Husker jeg satt på et phpBB-forum før, og det ble lett hacket. Noen som vet hva de driver med som kan uttale seg om saken? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Gratiss Jernmannen. Endret 26. mars 2007 av JonT Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hva skjer med alle nye folka? 8240923[/snapback] Hva mener du? Haha lol denne tråden var, lol, underholdende lesning lol!. 8242527[/snapback] Lol, lol, lol Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Gratiss Jernmannen.Aww, teh colours. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ser at det er mange kjente nettsider som blir tatt med buksene nede når det gjelder sikkerhet. Det fikk meg til å lure på hvordan sikkerheten på dette forumet er? Husker jeg satt på et phpBB-forum før, og det ble lett hacket. Noen som vet hva de driver med som kan uttale seg om saken?8243632[/snapback] Diskusjon.no fikk uventet besøk i november.. Les sak: http://www.hardware.no/nyheter/annet/uonsk...kusjon_no/33065 Forøvrig: diskusjon.no benytter ikke siste release av IPC-forumet så vidt meg bekjent. Så er godt mulig det eksisterer ulike sikkerhetshull som ikke har blitt lappet sammen... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Grattis med dagen, Jernlov! 8243522[/snapback] Grattis med dagen, Mr. J 8243557[/snapback] Gratiss Jernmannen. 8243774[/snapback] Takk alle ________ World wide web Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ser at det er mange kjente nettsider som blir tatt med buksene nede når det gjelder sikkerhet. Det fikk meg til å lure på hvordan sikkerheten på dette forumet er? Husker jeg satt på et phpBB-forum før, og det ble lett hacket. Noen som vet hva de driver med som kan uttale seg om saken?8243632[/snapback] Diskusjon.no fikk uventet besøk i november.. Les sak: http://www.hardware.no/nyheter/annet/uonsk...kusjon_no/33065 Forøvrig: diskusjon.no benytter ikke siste release av IPC-forumet så vidt meg bekjent. Så er godt mulig det eksisterer ulike sikkerhetshull som ikke har blitt lappet sammen... 8243985[/snapback] De patcher manuelt så langt jeg vet. Så det er vel ikke så dårlig stelt med diskusjon.no når det gjelder sikkerhet. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ser at det er mange kjente nettsider som blir tatt med buksene nede når det gjelder sikkerhet. Det fikk meg til å lure på hvordan sikkerheten på dette forumet er? Husker jeg satt på et phpBB-forum før, og det ble lett hacket. Noen som vet hva de driver med som kan uttale seg om saken?8243632[/snapback] Diskusjon.no fikk uventet besøk i november.. Les sak: http://www.hardware.no/nyheter/annet/uonsk...kusjon_no/33065 Forøvrig: diskusjon.no benytter ikke siste release av IPC-forumet så vidt meg bekjent. Så er godt mulig det eksisterer ulike sikkerhetshull som ikke har blitt lappet sammen... 8243985[/snapback] De patcher manuelt så langt jeg vet. Så det er vel ikke så dårlig stelt med diskusjon.no når det gjelder sikkerhet. 8244273[/snapback] Hvorvidt de patcher manuelt eller ikke vet jeg ikke, men det er veldig få zero-day sårbarheter til IPB, så det bør stort sett gå fint. Stiller meg derimot litt skeptisk til diverse mods som er blitt lagt inn. Men hey, det er stort sett 24-timers overvåkning av serverne, kan ikke helt se at de kommer særlig langt før det blir oppdaget. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Vi har kun spoiler som custom mod, vi har blitt cracket en gang med denne programvaren, og da ble en fiks lansert 30 minutter _etter_ at vi ble slått ut, så akkurat den var det litt vanskelig å gjøre noe med. Som det sies patcher vi manuelt, samt at vi bruker ekstra tredjepartslogin til "farlige" sider, slik at det ikke vil nytte å bare overta en administratorkonto. PHPBB er vel strengt tatt å sammenligne med en refrist eller en hullete ost både på sikkerhets og ytelsesfronten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå