PT Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Løvskogen er sikkert glad for at han ikke bruker Fx heller, Judofyr. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Tenkte bare å bli kvitt noen dårlige vaner MusbevegelserOpera støtter musbevegelser, slik at du kan utføre visse bevegelser med musen for å få tilgang til vanlige funksjoner. Jøss! Man kan bevege på musa! Jeg kan bevege den til det store krysset, trykke på knappen og åpen Fx. Gud være lovet for at det gikk an Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Mousegestures er faktisk genialt når du har vendt deg til å bruke det. Finnes en utvidelse til Fx som forsøker å gjøre det samme, sånn hvis du ikke gidder å prøve det i Opera Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Tror du jeg gidder å bry meg med hvordan en leaky browser forkortes? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Kanskje det er på tide å bytte fra Firefox da, merker støtt og stadig at jeg må logge meg inn på ny på de aller fleste forumene som jeg sjekker daglig. 8241009[/snapback] Brukerfeil. Har brukt FF/Fx i en årrekke, og aldri opplevd noe problemer.. Ellers kan vi sikkert stoppe diskusjonen før jeg tar av med de saklige nettleserargumenta mine, inkludert Operasjefens svømmeferdigheter. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (...)Operasjefens svømmeferdigheter. 8241265[/snapback] De noneksistente ferdighetene mener du vel? Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Forefox er en slu rev som bare lekker. Opera derimot, holder helt tett - og knuser glass! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hvordan skal man egentlig bruke > og < ? 8240288[/snapback] Næ.. 2. klassepensum er vanskelig. Burn, Mozilla/FF. Burn. 8240381[/snapback] Nå sier vel det igjenting om hvor sikre de forskjellige programmene er. Det blir funnet mange flere hull i åpen kildeprogramvare og populære programmer. Jeg har bl.a. liten tru på at MS SQL er veldig sikkert siden det ikke har blitt funnet noen sikkerhetshull det siste året. Kanskje det er på tide å bytte fra Firefox da, merker støtt og stadig at jeg må logge meg inn på ny på de aller fleste forumene som jeg sjekker daglig. 8241009[/snapback] Har du sjekket om du har innstillingene står på "slett informasjonskapsler hver gang Firefox lukkes"? Eller at du på en annen måte sletter informasjonskapsler (f.eks. med CCleaner)? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hvordan skal man egentlig bruke > og < ? 8240288[/snapback] Næ.. 2. klassepensum er vanskelig. 8241452[/snapback] Blitt offisielt mobbeoffer her i kafeen jeg nå Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Sånn går'e når man er ny Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ja, det er et hardt miljø, ikke lett å være ny her nei Har vært litt innom før da, og leser alltid kafeen, det er her alle kvalitetspostene er Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Du går Medier og Kommunikasjon, -Kiman-? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Det stemmer, VG1 på Gjøvik Videregående Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Gled deg til du skal ha Uttrykkshistorie. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Sa ikke du noe om forelesning, Kiman? Det heter ikke det på VGS, vettu. Uansett, Runar, uttrykkshistorie er bare kos, fikk som sagt 6. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 @Runar: Andreklassingene snakker varmt om denne uttrykkshistorien, så gleder meg virkelig @Mr.Berg: Ikke? Hva heter det da?? Hvis jeg får 6 i uttrykkshistorie skal jeg si at det er kos også Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Forelesninger er noe man har i høyere utdanning, i alle fall i mitt hode. Du kan kalle det time, eller hva du vil, men 'forelesning' er noe studenter bruker om nettopp forelesningene sine. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ok Siden jeg begynte på VGS har jeg alltid sett på det at når læreren står og, ja, nettopp foreleser, så er det en forelesning F.eks når han har tavleundervisning, PowerPoint eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå