Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ang. Det med skole og undervisning. Det med prosjekt arbeid gjelder bare i noe fag da. Man kan ikke slutte med tavla enda (kunne jo ha skifta den ut med en giga lcd skjerm da :D) For vi har jo ting som matte og... hmmm... sikkert noe annet og. :D

Men bra poeng ellers da.

Lenke til kommentar
Alle moter kommer tilbake etter noen år, og da stiller jeg sterkt.

har det noken gang vert populært å produsere biler med tre hjul, eller fly med førti vinger?

Visse moter kommer aldri!

Du motsier deg selv.. Det du nevner har aldri vært mote, men å bruke FP har vel vært mote.. Ergo kan FP komme tilbake, å lage biler og bli med dine egenskaper har aldri vært mote og kan aldri bli det IGJEN..

Men uansett så kommer poenget mitt ganske godt fram; Frontpage vil aldri bli mote

Det er en annen sak..

[urlhttp://home.no.net/haltann/images/sexor.jpg[/url]

Nice.. :p

Tipper sjefen sjøl vil prøve å overgå det når han kommer hjem i morra.

Ser også ut PT har en del å lære bort til Marvil. 

Hm..? :dontgetit:

Driter alle webdesignere i hvilken hardware de har mon tro? Hvem har den kraftigste maskinen av oss?

Stasjonær: Intel P4 2.4gHz, 1024MB DDR-RAM, 280GB WDC HDD, Sapphire Radeon 9700, Cinergy TV-Tuner, samla i modifisert Q-Tec kabinett (plexi, katoder, fangrill m/LED, etche ++) med Win2k Pro SP4.. Logitech tastatur og mus (optical/wireless). Creative speakers, 19" ADi

Laptop: Intel Centrino 1.6gHz, 512DDR-RAM, 60GB HDD, 15.4" WideScreen, Radeon 9200, DVD-RW, WLAN, reisemus, UPS. Tråsløs basestasjon og WinXP Pro SP3

Linje; 2mbits radiolink (symmetrisk)..

Det er vanskelig å tegne sopp :/

Men geitgåsemagnet er lett..?

*begynne på arve sine guider*

Dem råkker..!

*gå å dusje*

Gå _OG_ dusje.. ;)

Ang. Det med skole og undervisning. Det med prosjekt arbeid gjelder bare i noe fag da. Man kan ikke slutte med tavla enda (kunne jo ha skifta den ut med en giga lcd skjerm da ) For vi har jo ting som matte og... hmmm... sikkert noe annet og.

Joda, men _MYE_ kunne vært fjerna og lagt om..

S.W.A.T (the movie) r0xx0r

Joda, det samme gjør Teh Italian Job.. (Både nye og gamle innspillinga..)

Drit i å like det jeg er misfornøyd med

When, my friend, did you start to control my feelings..? That piece of work was awesome, dude.. :thumbup:

Og der var jeg fædi. Ikke like lang som mr PickToy, men det måtte til.. Har vært på middagsbesøk hos nabon, så lekte vi med Flash etterpå.. :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...