Arve Systad Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) :woooooot: ! Veldig, veldig sånn adventure-stil, men vanvittig stilig! edit: alt gikk ned til slutt Veldig, veldig mett no though... *gå å dusje* Endret 7. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Finnes det SDRAM-støtte på IC7-G? Ting går fort når man ser på film DDR-DIMM 1024MB EDIT: @ soppen Endret 7. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Teh Spamz0r! Første gang jeg har vært helt øverst på listen! Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Ang. Det med skole og undervisning. Det med prosjekt arbeid gjelder bare i noe fag da. Man kan ikke slutte med tavla enda (kunne jo ha skifta den ut med en giga lcd skjerm da ) For vi har jo ting som matte og... hmmm... sikkert noe annet og. Men bra poeng ellers da. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 http://home.no.net/haltann/images/shroom.jpg Det er vanskelig å tegne sopp :/ THATS what I call a sopp! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 http://home.no.net/haltann/images/shroom.jpg Blir liksom ikke fornøyd HalTan = Det dr er jo leet så det står etter da... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 S.W.A.T (the movie) r0xx0r Fikk den på lan i går. Vurdere å se den kanskje da. Har bare hørt negativt om den jeg. Jaja... Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Fikk den på lan i går. Skal se den straks da.Har bare hørt positivt om den jeg. Jaja... Fikset litt der Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Teh Spamz0r! Første gang jeg har vært helt øverst på listen! Sier vel litt når 9 av 10 er fra wds-delen, og kafeen. @PT: Jeg mente det jeg skrev. Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 @PT: Jeg mente det jeg skrev. Det gjorde du ikke Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Drit i å like det jeg er misfornøyd med Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Damn, den var konge da HalTan ;-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 http://home.no.net/haltann/images/shroom.jpg Blir liksom ikke fornøyd Argh leet! Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Drit i å like det jeg er misfornøyd med Den var skikkelig stygg! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Drit i å like det jeg er misfornøyd med HERREGUD SÅ STYGT! var det en Sopp sa du? Ligna meir på en bil! OMG DU SUGER HALTAN! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Da er jeg tilbake fra Manglerudrevyen! de som har anledning til å dra og se på; GJØR DET! den var dritbra! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Alle moter kommer tilbake etter noen år, og da stiller jeg sterkt. har det noken gang vert populært å produsere biler med tre hjul, eller fly med førti vinger? Visse moter kommer aldri! Du motsier deg selv.. Det du nevner har aldri vært mote, men å bruke FP har vel vært mote.. Ergo kan FP komme tilbake, å lage biler og bli med dine egenskaper har aldri vært mote og kan aldri bli det IGJEN.. Men uansett så kommer poenget mitt ganske godt fram; Frontpage vil aldri bli mote Det er en annen sak.. [urlhttp://home.no.net/haltann/images/sexor.jpg[/url] Nice.. Tipper sjefen sjøl vil prøve å overgå det når han kommer hjem i morra.Ser også ut PT har en del å lære bort til Marvil. Hm..? Driter alle webdesignere i hvilken hardware de har mon tro? Hvem har den kraftigste maskinen av oss? Stasjonær: Intel P4 2.4gHz, 1024MB DDR-RAM, 280GB WDC HDD, Sapphire Radeon 9700, Cinergy TV-Tuner, samla i modifisert Q-Tec kabinett (plexi, katoder, fangrill m/LED, etche ++) med Win2k Pro SP4.. Logitech tastatur og mus (optical/wireless). Creative speakers, 19" ADi Laptop: Intel Centrino 1.6gHz, 512DDR-RAM, 60GB HDD, 15.4" WideScreen, Radeon 9200, DVD-RW, WLAN, reisemus, UPS. Tråsløs basestasjon og WinXP Pro SP3 Linje; 2mbits radiolink (symmetrisk).. Det er vanskelig å tegne sopp :/ Men geitgåsemagnet er lett..? *begynne på arve sine guider* Dem råkker..! *gå å dusje* Gå _OG_ dusje.. Ang. Det med skole og undervisning. Det med prosjekt arbeid gjelder bare i noe fag da. Man kan ikke slutte med tavla enda (kunne jo ha skifta den ut med en giga lcd skjerm da ) For vi har jo ting som matte og... hmmm... sikkert noe annet og. Joda, men _MYE_ kunne vært fjerna og lagt om.. S.W.A.T (the movie) r0xx0r Joda, det samme gjør Teh Italian Job.. (Både nye og gamle innspillinga..) Drit i å like det jeg er misfornøyd med When, my friend, did you start to control my feelings..? That piece of work was awesome, dude.. Og der var jeg fædi. Ikke like lang som mr PickToy, men det måtte til.. Har vært på middagsbesøk hos nabon, så lekte vi med Flash etterpå.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Noen andre her som liker sylteagurk? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Marvil; Din quotation var ikkje i nærheten så bra som PenisTrynet sitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå