Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, er ikke så interessert i medieteori, det er det praktiske som interesserer meg. Forøvrig stiller jeg meg heller tvilende til det heftet vi fikk kopiert opp nå, datert juni 1985, det kan da umulig være vesentlig informasjon i forhold til mediene i dag? Men men, skal vel overleve dette også :)

Kjeder meg veldig, forelesning om mediene som den fjerde statsmakt er ikke akkurat 17. mai :ermm:

8240103[/snapback]

Hvorfor ikke bare 'hei jeg må på do' og så bare forsvinne?

8240176[/snapback]

Har brukt den allerede, og vil ikke ha for mye fravær, det er veldig ødeleggende ;)

@Mr.Berg: Den er ikke verst ;)

Endret av -Kiman-
Lenke til kommentar
Har brukt den allerede, og vil ikke ha for mye fravær, det er veldig ødeleggende ;)

8240185[/snapback]

Cluet er å reise etter han har notert fravær, og forklare etterpå at du ble sittende på dass hele tiden. Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Jaja, funker når jeg logger av og på - men ekke så keen på å gjøre det nårre skjer lissom.

8238438[/snapback]

Avslutt explorer.exe og start prosessen manuelt etterpå :) Trenger ikke logge av for å gjøre dette.

Anbefaler deg uansett å kjøpe ny PC, som sagt.

Hvordan skal man egentlig bruke > og < ? I noen sammenhenger tror jeg folk bruker det feil, eller så har jeg misforstått?

I din sammenheng tolker jeg det som at uttrykkshistorie "eier" mediehistorie, er det riktig? :)

8240288[/snapback]

Har du ikke lært om krokodillemunnen på skolen? :no:

Endret av loathsome
Lenke til kommentar
Hvordan skal man egentlig bruke > og < ? I noen sammenhenger tror jeg folk bruker det feil, eller så har jeg misforstått?

I din sammenheng tolker jeg det som at uttrykkshistorie "eier" mediehistorie, er det riktig? :)

8240288[/snapback]

8240302[/snapback]

Jo, men det er noen år siden :)

Edit: Noen som kan litt om medier og samfunn? ;)

Har noen spørsmål:

1. Hvordan kan mediene påvirke politikken som føres i et samfunn?

2. Hvordan kan mediene påvirke sine brukere?

3. Hva menes med "det medievridde samfunnet"?

Edit2: Jeg er sleip :ph34r:

Endret av -Kiman-
Lenke til kommentar

8240288[/snapback]

8240302[/snapback]

Jo, men det er noen år siden :)

8240320[/snapback]

Ok, da tar vi det en gang til;

☺☺☺☺☺ Crocodile.jpg☺☺

Krokodillen er alltid grådig og sulten. Derfor vil den mye heller ha fem barn en to.

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...