Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh, har blitt mer

foo.bar {
   color: #000;
}

#bar {
}

i det siste, men

foo.bar
{
}

#bar
{
}

brukes også.

Men med tabs, selvfølgelig. Dumme forumet som ikke fikser tabs.

Endret av PT
Lenke til kommentar
Åja, jeg pleier å skrive slik:

div#foo{
    color:#000;}

Hvis det bare er én linje:

div#foo{  color:#000;  }

Mens jeg vet PT elsker slik:

div#foo
{
    color:#000;
}

8216538[/snapback]

Sverger til den første, med innrykk

Radikalt Tor. Er det bare jeg som ikke liker tabs?

8216554[/snapback]

jepp

Tabs er love. Nesten like love som det dere legger opp som innhold til webkafeen.no - ser hvordan dette kan trekke lesere:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
gmo22.jpg

8216571[/snapback]

kunne lurt meg

Gjett hvem som skriver om *all* CSS-koden på Webkafeen?

Ja, det er meg. Må rydde opp i griseriet til Tor og skrive om store deler... Men, men... så blir det PENT da :----)

8216583[/snapback]

:love:

--

Vondt i hodet -> Sove

Lenke til kommentar
Skulle ikke gitt dere mappenavnet nei, jævla horunger.

8216754[/snapback]

Nå skjønner jeg ingenting.

Aaaanyway. Jeg er på jakt etter et analyseringsverktøy ala Google Anal, men uten bruk av JS (damn you, client-based scripting!). Har sett litt på TraceWatch, og det virker lovende. Noen her som har sett litt rundt på de forskjellige produktene tilgjengelig, og funnet en favoritt?

Nei, jeg er ikke lat. Jeg gidder bare ikke å finne opp dynamitten på nytt, lzm. :whistle:

Lenke til kommentar
Skulle ikke gitt dere mappenavnet nei, jævla horunger.

8216754[/snapback]

Nå skjønner jeg ingenting.

Aaaanyway. Jeg er på jakt etter et analyseringsverktøy ala Google Anal, men uten bruk av JS (damn you, client-based scripting!). Har sett litt på TraceWatch, og det virker lovende. Noen her som har sett litt rundt på de forskjellige produktene tilgjengelig, og funnet en favoritt?

Nei, jeg er ikke lat. Jeg gidder bare ikke å finne opp dynamitten på nytt, lzm. :whistle:

8216774[/snapback]

Jeg bruker AW-stats som leser logg-filene på servern. Knotete å sette opp, men jeg klarte det :)

Lenke til kommentar
Your configuration file contains settings (root with no password) that correspond to the default MySQL privileged account. Your MySQL server is running with this default, is open to intrusion, and you really should fix this security hole.

Jeg har kjørt XAMPP fra den ene laptopen min i rundt et halvt år for å kjøre tester med PHP og MySQL, men har ikke tenkt på at jeg fortsatt har standardoppsettet. Og det selvom jeg har forwarded trafikk på port 80 til maskinen min! Flaut, flaut, flaut.

Lenke til kommentar
Dette var ikke bra Dahl :nei:

Gir ikke XAMPP deg advarsel om dette når du installerer forresten.

8216835[/snapback]

Jo, men da jeg installerte det var ikke den aktuelle maskinen engang på nett. Jeg var bare opptatt av å få XAMPP til å fungere, quick and dirty, for så å fikse slikt senere. Men selvsagt glemte jeg det...

Da jeg skulle legge ut noen filer som kamerater skulle laste ned tenkte jeg imidlertid ikke på at standardinnstillingene fortsatt var satt på, og etter det har jeg helt glemt det. Takk og lov for at det ikke finnes noe hemmelig på den maskinen.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...