Vindstille Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Bra du fikk klarlagt det. Det kunne jo være at noen av de med bedre snitt krevde noen av de 13 ledige plassene i tillegg til sin egen, i tilfelle de har stor ryggsekk ellerno. 8197127[/snapback] Beklager Så litt fort og trudde han mente at det var fler søkere enn plasser. Endret 20. mars 2007 av JonT Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Driver med et design til en russebuss her nå. Kommentarer vil jeg gjerne ha! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Bra du fikk klarlagt det. Det kunne jo være at noen av de med bedre snitt krevde noen av de 13 ledige plassene i tillegg til sin egen, i tilfelle de har stor ryggsekk ellerno. 8197127[/snapback] Beklager Så litt fort og trudde han mente at det var fler søkere enn plasser. 8197244[/snapback] Hehe, skjønte det.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Artig dag altså: Folk har problemer med at XHTML fører til virus, og andre har sjekka korleis dei forskjellige publiseringsløysingane fungerer for handikappa. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Mobile Web Developers Guide.pedeeef Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Og forresten - for dei som ikkje enda har fått med seg heilt kva (X)HTML5 er, les denne gode, gode gjennomgangen: http://xhtml.com/en/future/x-html-5-versus-xhtml-2/ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Driver med et design til en russebuss her nå. Kommentarer vil jeg gjerne ha! 8197336[/snapback] Så faktisk veldig pent ut Hvilken font har du brukt i header? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Logoen: EuropaGrotesque Overskrifter: Helvetica Neue Condensed Bold Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Og forresten - for dei som ikkje enda har fått med seg heilt kva (X)HTML5 er, les denne gode, gode gjennomgangen: http://xhtml.com/en/future/x-html-5-versus-xhtml-2/ 8197675[/snapback] Bra gjennomgang ja. Men må h*n skrive dette under hvert kodeeksempel? This is cool! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Bra gjennomgang ja.Men må h*n skrive dette under hvert kodeeksempel? This is cool! 8197895[/snapback] Ja? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Irriterende H*n kunne ha skrevet noe konstruktiv eller bare droppet "dette var kult" hele tiden. Men var jo såklart litt humoristisk da... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jada, jada, veslegut Har begynt på (nok ein) ny AV.com, link i signatur for dei som vil sjå litt av konseptet *sprette PS for dagen* Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Kjapt spørsmål 3: Hvordan få en knapp til, altså <input type="submit"... til å endres i det man trykker den ned? Har .searchbox_submit { margin-left:5px; border:none; background-color:#484848; background-image:url(bilder/searchbutton.png); width: 28px; height: 26px; } .searchbox_submit:hover { background-image:url(bilder/searchbutton_hover.png); } Det virker såklart ikke i IE6, som ikke støtte hover på annet enn anchors/lenker. Men med en gang jeg setter border:none eller 0px, så ser man ingen forskjell i det man trykker på knappen. Noen som har en løsning som ikke involverer JS? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Mobile Web Developers Guide.pedeeef 8197498[/snapback] Hurra for et ubrukelig top-level-domain. Skal vel ikke lage .fridge, .console, . .handheld når vi først er i gang? Nå skal vi lese nyheter på mobilen.. *går til aftenposten.no*. Akk og ve, sida ser jo grusom ut. Aaaaha! Jeg må jo skrive aftenposten.mobi! Men hva er dette? Domenet er tatt av noen andre? Jeg ser for meg at alle store leverandører skal ha sitt .mobi-domene... selvfølgelig er det noen andre som f.eks. registerer telenor.mobi eller google.mobi eller hva faen, og så blir Telenor super-grumpy og saksøker ræva di. I tillegg til at to domene frustrerer brukeren. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Og forresten - for dei som ikkje enda har fått med seg heilt kva (X)HTML5 er, les denne gode, gode gjennomgangen: http://xhtml.com/en/future/x-html-5-versus-xhtml-2/ 8197675[/snapback] Der var det mye nyttig. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg har ikke lest alle 91 sidene, Daniel - men to domener er dumt, kanskje. Heller stilark som fikser, men er ikke sikkert CSS kan fikse alt som trengs etterhvert. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Oh yeah, en halvtime sløst bort bare fordi IE6 absolutt skal tolke mellomrom... Prøver å ha ryddig kode, men den finner ut at mellomrom og tabs skal flytte litt på teksten i forhold til Fx. <div id="over_header_left"><a href="index.html" class="over_header_ws">http://webskolen.com</a></div> Var egentlig <div id="over_header_left"> <innrykk><a href="index.html" class="over_header_ws">http://webskolen.com</a> </div> Endret 20. mars 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jøss. Gjør den det? Det har jeg aldri visst... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg har ingen formatering på selve DIV når det gjelder tekst, og når jeg endrer skriftstørrelse og slikt på selve a-elementet påvirker ikke det mellomrommet som kommer etter </a>. Det mellomrommet får for stor skrift, og alt blir flyttet noen pixler ned... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå