loathsome Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Matsemann; Er du broren til Loathsome? 8190632[/snapback] Hahaah :!: Vista eier, ja. Har kjøpt lovlig lisens til og med - både til desktopen og til VAIOen Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 TOO late. 8192775[/snapback] YOU'RE gay. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Da var Mint installert. Synd at ikke man kan se båndbredde-bruk 8192779[/snapback] Hvor mye koster Mint? Er det lett å sette opp? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Have A Mint og nei, ganske lett. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg har forelsket meg i Arch Linux 8190379[/snapback] Noen vesentlige forskjeller fra Ubuntu? 8192046[/snapback] Det er et mye lettere system. Kjempe enkel installasjon, men man må installere X, Gnome/KDE/Xfce, nettverksdrivere og skjermkortdrivere helt selv. Så man får virkelig full kontroll over systemet Dessuten så er det veldig enkelt å sette opp alt. For nettverksdrivern og skjermkortdriveren trengte jeg bare: pacman -S ipw2200-fw xf86-video-i810 (pacman er pakkebehandleren) Ta det god tid til å lese på wiki'en, både før og etter installasjon For de med Linux; Nå kan dere få gleden av å prøve InType Emulering er ikke verdt det... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 For nettverksdrivern og skjermkortdriveren trengte jeg bare: pacman -S ipw2200-fw xf86-video-i810 (pacman er pakkebehandleren) 8193333[/snapback] Det var jo bare fantastisk enkelt Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Equerm: Nå bruker jeg bare open-source drivere, så jeg vet ikke hvordan det er med resten. Dessuten så må du jo ha nett for å bruke pacman (Også måtte jeg jo velge i810 driveren i x.org ) Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg har en side man må logge seg inn for å kunne se innholdet. Jeg har en startside som folk logger seg inn på, og blir sendt til et underdomene (hemmelig.domene.no) der de blir logget rett inn om brukernavn og passord er riktig. Men nå har jeg lyst å legge til en "husk meg" checkbox, men hvordan vil det fungere når jeg sender de som logger seg inn til en annen side? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Emulering er ikke verdt det... 8193333[/snapback] For 0.2.2 we are refactoring many UI parts of Intype to be platform-independent so later it will be easier to move to other platforms. We have started with editing component, that will bring many new features. Wine is just a nice side-effect, but we will work on the compatibility as well. Ser ut til at det kan bli enklere likevel, gitt De satset jo aller først på å være en ren windows-editor, men det har blitt lagt en del press på utviklerne fra folkene på forumene deres at de burde lage støtte for Linux også. Klarer de det, tror jeg nok det blir en ganske stor hit, til tross for at de sikkert kommer til å kreve penger for linux-lisensen også... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Emulering er ikke verdt det... 8193333[/snapback] For 0.2.2 we are refactoring many UI parts of Intype to be platform-independent so later it will be easier to move to other platforms. We have started with editing component, that will bring many new features. Wine is just a nice side-effect, but we will work on the compatibility as well. Ser ut til at det kan bli enklere likevel, gitt De satset jo aller først på å være en ren windows-editor, men det har blitt lagt en del press på utviklerne fra folkene på forumene deres at de burde lage støtte for Linux også. Klarer de det, tror jeg nok det blir en ganske stor hit, til tross for at de sikkert kommer til å kreve penger for linux-lisensen også... 8193613[/snapback] Ja, for vi pleier alltid å betale for programmvare -- Hva skjedde med WDS koding igår a? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 I går var jeg på teater, men i kveld skal jeg ingenting, så da blir det nok litt koding... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Judofyr: I feisty fawn slipper du å installere Xorg, gnome/KDE selv, OG du kan installere binary drivere i synaptics. Orsus: Si det... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Ja, slaver - se til å start kodingen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jada "sjef"... har allerede sendt inn en liten endring til svn, men nå som templatene er litt føkket for tiden så er det litt vanskelig for meg å finne ut hva det er jeg må jobbe på. Espen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jada "sjef"... har allerede sendt inn en liten endring til svn, men nå som templatene er litt føkket for tiden så er det litt vanskelig for meg å finne ut hva det er jeg må jobbe på. Espen 8194211[/snapback] Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Bare si'fra om det er noe jeg må gjøre på frontend, om dere står fast eller ikke kan jobbe lengre pga. det. @Hein: her ligner på'n Glenn, si. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 @Hein: her ligner på'n Glenn, si. 8194322[/snapback] Syntes han lignet på Hein, jeg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg har da ikke langt nedover-hår. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 For nettverksdrivern og skjermkortdriveren trengte jeg bare: pacman -S ipw2200-fw xf86-video-i810 (pacman er pakkebehandleren) 8193333[/snapback] Det var jo bare fantastisk enkelt 8193355[/snapback] Akkurat derfor jeg elsker Linux, de utallige lange kryptiske tallkodene man trenger for å installere en jævla driver Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Akkurat derfor jeg elsker Linux, de utallige lange kryptiske tallkodene man trenger for å installere en jævla driver 8194471[/snapback] OS X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå